بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت هشتم

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید - قسمت هشتم

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های 2019 را معرفی کرد اما این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین برترین آثار وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده که این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان بهترین فیلم های 2019 به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چراکه لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۳۶. فیلم The Goldfinch

دانلود فیلم The Goldfinch 2019

کارگردان: John Crowley

بازیگران: Nicole Kidman, Sarah Paulson, Ansel Elgort

درباره فیلم: داستان فیلم درباره یک پسری است که مادرش را در یک ماجرای بمب گذاری از دست داده و این بمب گذاری که در موزه هنرهای متروپل تیک نیویورک اتفاق افتاده است. مدتی پس از آن آن ماجرا یک خانواده پولدار را به فرزندی قبول می کنم او بعد از مدتی و بر اثر اتفاقات مختلفی که در فیلم می افتد، برای مدت زمان کمی به لاس وگاس می رود. و در آنجا …

تاریخ اکران: ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Goldfinch 2019


۳۷. فیلم Ad Astra

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت هشتم

کارگردان: James Gray

بازیگران: Brad Pitt, Tommy Lee Jones, Donald Sutherland

درباره فیلم: این فیلم با بازی برد پیت در نقش آرمی کورپس یکی از فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۱۹ محسوب می شود. این فیلم داستان یک مهندس را روایت می کند که او را به یک ماموریت خواهند فرستاد این ماموریت که پیشتر مشابه آن توسط پدرش نیز انجام شده است سفر به منظومه شمسی می باشد. از نکات قابل توجه درباره این فیلم آن است که کارگردانی آن بر عهده جیمز گری بوده است و کمپانی فاکس قرن بیستم آن را منتشر نموده است.

تاریخ اکران: ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Ad Astra 2019


۳۸. فیلم Gemini Man

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت هشتم

کارگردان: Ang Lee

بازیگران: Will Smith, Clive Owen

درباره فیلم: فیلم سینمایی جمینی من یک فیلم علمی تخیلی می باشد داستان یک شخص به نام هنری بروگن را روایت می کند. او که یک قاتل سالخورده می باشد تلاش می کند تا خود را بازنشسته نماید اما با شخصی برخورد می کند که بسیار شبیه به خودش است اما بسیار جوانتر به همین دلیل او تلاش می کند تا رفتار او را پیش بینی کند. کارگردانی این فیلم برعهده آنگ لی بوده که پیشتر به خاطر دو فیلم خود اسکار بهترین کارگردان را دریافت نموده است.

تاریخ اکران: ۴ اکتبر (۱۲ مهر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Gemini Man 2019


۳۹. فیلم Joker

دانلود فیلم Joker 2019

کارگردان:‌ Todd Phillips

بازیگران: Joaquin Phoenix, Robert De Niro

درباره فیلم: پس از مرگ هیث لجر بازیگر نقش جوکر در فیلم بتمن که می توان او را بهترین بازیگری که این نقش را اجرا نموده نامید سوالات زیادی برای مخاطبین ایجاد شده بود که چه کسی قرار است نقش جوکر را بازی نماید تا اینکه اعلام شد که یوآکین فونیکس به طور رسمی برای ایفای نقش جوکر در فیلم جوکر ۲۰۱۹ انتخاب گردید. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره داستان این فیلم در دسترس نمی‌باشد چرا که سازندگان تمایل دارند تا داستان فیلم را مخفی نگه دارند.

تاریخ اکران: ۴ اکتبر (۱۲ مهر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Joker 2019


۴۰. فیلم Jojo Rabbit

دانلود فیلم Jojo Rabbit 2019

کارگردان: Taika Waititi

بازیگران: Roman Griffin Davis, Thomasin McKenzie, Taika Waititi

درباره فیلم: این فیلم که مربوط به ماجرای زندگی‌ ادولف هیتلر می باشد داستان یک پسر آلمانی جوان را روایت می کند که تلاش می کند تا جایگاه خودش را در رژیم فاشیستی بیابد او مدام دوستی خیالی را در اطراف خود مجسم می کند اما حرف میزنید تا آن دوست کیست جواب مشخص است آدولف هیتلر . گفتنی است و کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی بوده است.

تاریخ اکران: ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Jojo Rabbit 2019


مشاهده ادامه لیست

لیست بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی