بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت نهم

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید - قسمت نهم

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های سال 2019 را معرفی کرد اما این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین بهترین فیلم ها وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده که این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان بهترین فیلم های 2019 به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چراکه لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۴۱. فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood

دانلود فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood 2019

کارگردان: Marielle Heller

بازیگران: Tom Hanks

درباره فیلم: فیلم داستان فردی به نام فرد راجرز را روایت می کند که شغلش اجرای برنامه های تلویزیونی و مجری گری است اتفاقاً این برنامه بسیار مشهور و محبوبی برای بچه ها دارد. اما ماجرا از جایی شروع می‌شود که یک روزنامه نگار که جوایز بسیاری را نیز برده تلاش می کند تا زندگی راجرز را بنویسد این مسئله چالش‌های زیادی را ایجاد می‌کند.

تاریخ اکران: ۲۲ نوامبر (۱ آذر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood 2019


۴۲. انیمیشن Frozen 2

انیمیشن سینمایی فروزن 2019

کارگردان: Chris Buck, Jennifer Lee

صداپیشگان: Kristen Bell, Idina Menzel, Josh Gad

درباره فیلم: پس از شش سال انتظار بالاخره قسمت دوم انیمیشن فروزن ساخته شد انیمیشنی که نسخه اول آن رکورد های فروش بسیاری را به دست آورد. این انیمیشن که داستان آن برگرفته از کتابی با نام ملکه برفی اثر هانس کریستین اندرسون می باشد و داستان دو دختر به نام های السا و آنا را روایت می کند که یکی از آنها قدرت‌های عجیبی دارد و می تواند همه چیز را منجمد کند در قسمت اول دیدیم که چگونه با این قدرت ها کنار آمد حالا در قسمت دوم ماجراهای جدیدی در راه است.

تاریخ اکران: ۲۲ نوامبر (۱ آذر ۱۳۹۸)

دانلود انیمیشن Frozen 2 2019


۴۳. فیلم Knives Out

دانلود فیلم Knives Out 2019

کارگردان: Rian Johnson

بازیگران: Daniel Craig, Ana de Armas, Chris Evans

درباره فیلم: این فیلم یک داستان جنایی مدرن را توصیف می کند درست شبیه فیلم های پلیسی کلاسیک. از آن جایی که در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان این فیلم در اختیار نمی باشد نمی‌توانیم توضیح زیادی درباره آن بدهیم اما می توانیم آن را یکی از هیجان انگیزترین فیلم های امسال برشماریم و منتظر تماشای یک اثر جذاب باشیم.

تاریخ اکران: ۲۷ نوامبر (۶ آذر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Knives Out 2019


۴۴. فیلم Jumanji 3

دانلود فیلم Jumanji 3 2019

کارگردان: Jake Kasdan

بازیگران: Dwayne Johnson, Jack Black, Kevin Hart

درباره فیلم: فیلم جومانجی ۳ که در ادامه قسمت قبلی آن یعنی جومانجی به جنگل خوش آمدید محصول سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. این بار ماجرای جدیدی را از این فیلم جذاب را روایت می کند در این فیلم باز هم بازی باز می شود و افرادی به درون بازی کشیده می شوند و این بار باید مرحله بعدی را اجرا کند. بازیگران این فیلم هم همانند قسمت قبلی می باشند و این مسئله است که باعث جذابیت مجدد این فیلم خواهد شد.

تاریخ اکران: ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Jumanji 3 2019


۴۵. فیلمدانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019

 

کارگردان: J.J. Abrams

بازیگران: Daisy Ridley, Adam Driver, Oscar Isaac, Lupita Nyong’o

درباره فیلم: داستان این فیلم در ادامه قسمت های قبلی جنگ ستارگان می باشد از نکات جالب آن آن است که آبرامز برای بار سوم کارگردان یکی از قسمت های این مجموعه را بر عهده دارد فیلم جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر یک فیلم علمی تخیلی می باشد. لازم به ذکر است که امتیاز ساخت این مجموعه هم اینک در اختیار شرکت دیزنی می باشد.

تاریخ اکران: ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker 2019


مشاهده ادامه لیست

بهترین فیلم های سال 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی