زندگی نامه امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگریان

زندگی نامه امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگریان

با نزدیک شدن و زمان اکران فیلم آخرین کریسمس با حضور امیلیا کلارک تصمیم گرفتیم تا شما را هرچه بیشتر با این بازیگر جذاب و با استعداد آشنا نماید. او که تا کنون بیشتر در نقشه های جدی حضور داشته اکنون استعداد خود را در اجزای آثار کمدی نشان می دهد. شما عزیزان می توانید به محض اکران آن نسبت به دانلود فیلم آخرین کریسمس اقدام نمایید. با ما در ادامه با زندگی نامه امیلیا کلارک همراه باشید.

تاریخ تولد امیلیا کلارک

امیلیا کلارک متولد ۲۳ اکتبر سال ۱۹۸۶ می باشد او که در یک خانواده نسبتاً ثروتمند در شهر لندن انگلستان به دنیا آمده است بیشتر دوران کودکی خود را در شهر برکشر سپری کرده است. پدر او در سال ۲۰۱۶ بر اثر بیماری سرطان درگذشت. او همچنین یک برادر حقوقدان به نام جیسون دارد. که چند سالی از او کوچکتر است. مادر او نیز یک تاجر موفق است. امیلیا کلارک دوران متوسطه خود را در مدرسه آکسفورد سپری کرد. او علاوه بر بازیگری به موسیقی نیز علاقه مند است در ادامه با ما همراه باشید. تا اطلاعات کاملی درباره زندگی نامه امیلیا کلارک به دست آورید.

بچگی امیلیا کلارک

امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک که همه او را با نام امیلیا کلارک می شناسند یکی از بازیگران مشهور سینمای جهان به شمار می رود و این شهرت را مدیون ایفای نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت می باشد.

زندگی هنری امیلیا کلارک

در ادامه زندگی نامه امیلیا کلارک باید بگوییم که او در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار در یک تئاتر بازی کرد و پس از مدت کوتاهی در سال ۲۰۱۰ در فیلم حمله تریاسی به ایفای نقش پرداخت. وی در همان سال بازی در سریال دکتر ها اولین حضور خود را در یک مجموعه تلویزیونی نیز تجربه نمود. از بهترین آثار امیلیا کلارک می توان به فیلم من پیش از تو اشاره کرد. لازم به ذکر است که فهرست مجموعه آثار امیلیا کلارک را در پایان همین مقاله می توانید مشاهده کنید. یکی از نکات مهم درباره این بازیگر آن است که او همواره کیفیت نقش پیشنهادی بیشتر از دستمزد آن توجه می کند و همین مسئله باعث شده تا همواره شاهد آثاری متفاوت از او باشیم.

دنریس تارگارین

زندگی شخصی امیلیا کلارک

Emilia Clarke برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ با یک کمدین مشهور ازدواج کرد اما پس از گذشت ۶ ماه از وی جدا شد. و تاکنون با شخص دیگری ازدواج نکرده است وی در حال حاضر در یک خانه در شهر ونیز زندگی می کند. او به ورزش هایی مانند تنیس، اسکیت روی یخ، اسب سواری و شنا علاقه بسیاری دارد.

علایق و مهارت های امیلیا کلارک

او همچنین به جز بازیگری به کار های نظیر معماری و خوانندگی نیز علاقه مند است. او در نواختن فلوت پیانو و گیتار مهارت بالایی دارد. علاوه بر این ها وی از صدای خوبی نیست برخوردار است. یک نکته جالب درباره او آن است که قبل از اینکه در حرفه بازیگری وارد شود چه شغل هایی همچون منشی گری، گارسونی، و حتی فروش بستنی مشغول بوده است.

مجموعه آثار امیلیا کلارک

فیلم های سینمایی

سگ را رها کن – ۲۰۰۹

جزیره اسپایک – ۲۰۱۲

شاکلد – ۲۰۱۲

دام همینگوی – ۲۰۱۳

نابودگر:جنسیس – ۲۰۱۵

من پیش از تو – ۲۰۱۶

صدایی از سنگ ها – ۲۰۱۷

سولو:داستانی از جنگ ستارگان – ۲۰۱۸

آخرین کریسمس – ۲۰۱۹

مجموعه های تلویزیونی

دکترها – ۲۰۰۹

حمله تراسیک ها – ۲۰۱۰

بازی تاج وتخت – ۲۰۱۱

فیوچراما – ۲۰۱۳

عکس های جدید از امیلیا کلارک

مجموعه آثار امیلیا کلارک

امیلیا کلارک

امیلیا کلارک

Emilia Clarke Biography

جوایز و افتخارات امیلیا کلارک

او نخستین بار در سال ۲۰۱۱ برای بازی در سریال بازی تاج و تخت توانست جایزه امی را دریافت نماید. در سال ۲۰۱۲ نیز به عنوان زیباترین چهره در نظرسنجی یکی از مجله ها انتخاب شد. و همچنین در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد. امیدواریم که از مطالعه زندگی نامه امیلیا کلارک استفاده لازم را برده باشید. در پایان هم می توانید با دانلود فیلم Last Christmas 2019 یکی دیگر از آثار امیلیا کلارک را شاهد باشید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی
آخرین اخبار روز سینما در کانال اینستاگرام شهر دانلود (کلیک کنید)