پرفروش ترین فیلم های جهان

پرفروش ترین فیلم های جهان
فهرست پرفروش ترین فیلم های جهان پس از مدتها با تغییر چشمگیری مواجه شد این فهرست که سالها در صدر آن فیلمی به عنوان آواتار وجود داشت اکنون فیلم انتقام جویان پایان بازی با فروشی در حدود ۲.۸ میلیارد دلار در صدر آن قرار دارد در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ فیلم پرفروش دنیا آشنا کنیم. لازم به ذکر است که این آثار تنها آثاری هستند که در جهان بیش از ۲ میلیارد فروش داشتند.


۱. فیلم سینمایی انتقام جویان پایان بازی

پرفروش ترین فیلم های جهان
این فیلم که توسط کمپانی مارول استودیو تهیه شده است یک فیلم آمریکایی در جهان را ابرقهرمانی میباشد کارگردانی آن برعهده برادران روسو بودند. داستان این فیلم در ادامه داستان فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت و هم چنین در تکمیل بیست و دو فیلم دیگر دنیای سینمایی مارول میباشد و پس از آن فیلم سینمایی اسپایدرمن دور از خانه آخرین فیلم های فاز سوم این مجموعه می باشند. فیلم سینمایی انتقام جویان ۴ نخستین بار در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۹ در لس آنجلس اکران شد اما اکران رسمی و گسترده آن در تاریخ ۲۶ آوریل آغاز گردید
میزان فروش: ۲.۷۹۳.۵۵۹.۱۷۴ دلار

۲. فیلم سینمایی آواتار

پرفروش ترین فیلم های جهان
این فیلم به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی جیمز کامرون ساخته شده است. از جمله بازیگران آن می توان به سم ورثینکتون ، زویی سالدانا و… اشاره نمود. فیلم علمی تخیلی آواتار به صورت سه بعدی و توسط کمپانی فاکس قرن بیستم تولید شده است. نخستین فیلم سه بعدی جهان نیز بوده است.
میزان فروش: ۲.۷۸۹.۶۷۹.۷۹۴ دلار
دانلود فیلم آواتار

۳. فیلم سینمایی تایتانیک

پرفروش ترین فیلم های جهان
فیلم تایتانیک به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون محصول سال ۱۹۹۷ میباشد این فیلم که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم و پارامونت پیکچرز تولید شده است سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان به حساب می آید. این فیلم که در زمان خود از لحاظ فروش یک پدیده محسوب می شده است در حال حاضر نیز همچنان در فهرست پرفروش ترین فیلم ها قرار دارد.
میزان فروش: ۲.۲۰۸.۲۰۸.۳۹۵ دلار
دانلود فیلم تایتانیک

۴. فیلم سینمایی جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد

پرفروش ترین فیلم های جهان
این فیلم که هفتمین قسمت از مجموعه فیلم جنگ ستارگان به حساب می آید در دسامبر سال ۲۰۱۵ اکران شده است و کارگردانی آن را جی جی آبرامز بر عهده داشته است از نکات قابل توجه درباره این فیلم می‌توان به ساخت آن بعد از گذشت سی و دو سال از اکران قسمت ششم اشاره کرد. این فیلم همچنین نامزد دریافت پنج جایزه اسکار نیز بوده است.
میزان فروش: ۲.۰۶۸.۲۲۳.۶۲۴ دلار

۵. فیلم سینمایی انتقام جویان جنگ ابدیت

پرفروش ترین فیلم های جهان
این فیلم که سومین قسمت از مجموعه انتقام جویان می باشد محصول کمپانی مارول است و توسط استودیوی سینمایی والت دیزنی توضیح گردیده است. این فیلم نوزدهمین فیلم از مجموعه فیلم های دنیای مارول به شمار می رود. کارگردانی فیلم جنگ ابدیت برعهده برادران روسو و نویسندگی آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی بوده است. از نکات قابل توجه درباره این فیلم آن است که این فیلم در فهرست پرهزینه ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان قرار دارد.
میزان فروش: ۲.۰۴۶.۴۱۲.۱۶۱ دلار
دانلود فیلم Avengers Infinity War 2018

از جمله دیگر فیلم های پرفروش می توان فیلم دنیای ژوراسیک، انتقام جویان، خشن ۷ ، انتقام جویان عصر اولتران و پلنگ سیاه اشاره نمود. از دیگر نکات قابل توجه در مورد پرفروش‌ترین آثار جهان آن است که پنج مورد از ۱۰ مورد فیلم پرفروش دنیا توسط کمپانی مارول تهیه و توزیع شده است و همچنین تهیه کنندگی همه این ۵ تا آثار برعهده کوین فایگی بوده است.
سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی