هشت انیمیشنی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم

هشت انیمیشنی که در سال ۲۰۱۹ باید ببینیم

امروز قصد داریم شما را با هشت انیمیشن برتر که در سال ۲۰۱۹ اکران شده یا خواهند شد، آشنا کنیم. و به شما عزیزان توسیه می کنیم که حتما این 8 اثر را در سال 2019 ببینید حتی اگر خیلی به انیمیشن و کارتون علاقه ای ندارید چرا که این آثار جذابیت های فوق العاده ای دارند و می توانند در طول فیلم شما را سرگرم نمایند. لازم به ذکر است که برخی از این آثار در حال حاضر هنوز اکران نشده اند و برخی دیگر نیز در حال اکران هستند.

انیمیشن سینمایی لگو قسمت دوم

انیمیشن سینمایی لگو قسمت دوم

The LEGO Movie 2: The Second Part 2019

خلاصه داستان: داستان این انیمیشن  پنج سال بعد از قسمت قبلی این انیمیشن رخ می دهد ساکنان شهر اکنون دیگر در آرامش به سر می برد اما این آرامش دوام زیادی ندارد یک دشمن جدید از فضا به زمین می آید و همه چیز را به نابودی می کشاند و این کار را به صورت انجام می دهند تا فرصت بازسازی را از ساکنین شهر بگیرد جهت دانلود انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part اینجا کلیک کنید.


انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳

دانلود انیمیشن مربی اژدها 3

How to Train Your Dragon: The Hidden World 2019

خلاصه داستان: در سومین قسمت از انیمیشن مربی اژدها بار دیگر هیکاپ تا حالا دیگر به آرزوی خود که پیدا کردن یک جای رویای برای همه اژدهایان بوده، دست یافته است. اکنون ماجرای جدید برای او در راه است او این بار باید دهکده خود را از تهدید دیگر نجات دهد. هیکاپ و بی دندون باید تصمیم سخت و غیرممکن ی برای نجات خود بگیرند … جهت دانلود انیمیشن مربی اژدهای ۳ اینجا کلیک کنید.


انیمیشن زندگی خصوصی حیوانات خانگی ۲

دانلود انیمیشن The Secret Life of Pets 2 2019

The Secret Life of Pets 2 2019

خلاصه داستان: در این انیمیشن که شاهد ادامه داستان قسمت قبل هستیم باز هم مکس و دوستانش به زندگی مخفی خود را ادامه می‌دهند البته در این قسمت شاهد حضور چند حیوان خانگی جدید نیست هستیم کارگردان این قسمت را همانند قسمت قبل کریس رناد بر عهده داشته است. این فیلم توسط کمپانی ایلومینیشن اینترتینمنت منتشر شده است. جهت دانلود انیمیشن زندگی خصوصی حیوانات خانگی ۲  کلیک کنید.


انیمیشن شیر شاه

دانلود انیمیشن شیرشاه 2019

The Lion King 2019

خلاصه داستان: لایو اکشن شیرشاه درباره یک شیر جوان و شجاع به نام سیمبا می‌باشد که شاهزاده چنگال نیز محسوب می گردد. او که پدرش را تازه از دست داده خود را منسوب به مرگ او می داند و به همین دلیل تلاش می کنند از زیر مسئولیت هایی که بر دوش اوست شانه خالی کند. او تمایلی به پادشاه شدن ندارد اما در ادامه…. جهت دانلود انیمیشن شیر شاه ۲۰۱۹ اینجا کلیک کنید.


انیمیشن داستان اسباب بازی ها ۴

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4

Toy Story 4

خلاصه داستان: داستان انیمیشن نیز همانند قسمت های قبل در ادامه ماجرای زندگی اندی و اسباب بازی های خود می باشد. اما در این قسمت یک اسباب بازی جدید به اسم فورکی نیز حضور دارد او با یک مشکل وجود ای مواجه هست درک درستی از اسباب بازی بودن خود ندارد، حالا وودی، باز و ما بقیه اسباب بازی ها باید به او کمک کنند تا مشکلش حل شود. در ادامه شاهد آن هستیم که… جهت دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ اینجا کلیک کنید


انیمیشن پرندگان خشمگین ۲

انیمیشن پرندگان خشمگین ۲

The Angry Birds Movie 2

خلاصه داستان: پس از ماجراهایی که در قسمت اول اتفاق افتاد حالا پرندگان خشمگین این بار وارد یک ماجرای جدید می شود آنها در حالی که پادشاه خوک ها مشغول طراحی نقشه برای انتقام سخت از آنها می باشد با یک خطر جدید مواجه می شوند به طوری که مجبور به اتحاد با خوک ها برای مقابله با این خطر می شوند. جهت دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ اینجا کلیک کنید.


انیمیشن جاسوسان در لباس مبدل

دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019

Spies in Disguise 2019

خلاصه داستان: هر زمان که یک اتفاق غیر منتظره در جایی از جهان اتفاق می افتد یک مامور مخفی به نام لنس استرلینگ در آنجا حضور دارد او را می توان حرفه‌ای ترین مامور مخفی در جهان دانست همچنین او همواره کارهای خود را با مخترع عجیب به نام والتر انجام می دهد اما این بار… جهت دانلود انیمیشن جاسوسان در لباس مبدل ۲۰۱۹ اینجا کلیک کنید.


انیمیشن فروزن ۲

انیمیشن سینمایی فروزن 2019

Frozen 2 2019

خلاصه داستان: با توجه به اینکه مدت زیادی تا اکران انیمیشن باقی مانده است هنوز اطلاعات کاملی از داستان این انیمیشن وجود ندارد اما با توجه به پیش نمایش که از این اثر منتشر شده است اینطور برمی‌آید که السا برای شکست دادن دریای طوفانی به سمت دریا می رود بنا به آن به زیر آب فرو می رود و در آنجا با یک اسب آبی به نام نوک ملاقات می کنند. و… برای دانلود انیمیشن فروزن ۲۰۱۹ اینجا کلیک کنید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی