آشنایی با معروف ترین جوکر های تاریخ سینمای جهان

آشنایی با معروف ترین جوکر ها

با انتشار نسخه اولیه از فیلم جوکر ۲۰۱۹ و استقبال گسترده از آن در گیشه تصمیم گرفتیم شما را با معروف ترین جوکر های سینما و بازیگرانی که آن را خلق نمودند آشنا نماید. این در حالیست شما هم اکنون می توانید نسبت به دانلود فیلم جوکر ۲۰۱۹ با زیرنویس چسبیده اقدام نمایید. همچنین در پایان مطلب آشنایی با معروف ترین جوکر های تاریخ سینمای جهان می توانید با بیان نظرات خود ما را در ارائه محتوای مناسب یاری نمایید.

آشنایی با معروف ترین جوکر های تاریخ سینمای جهان

در ادامه شما را با معروفترین جوکر های سینما آشنا خواهیم نمود. که هر کدام به نوعی تاریخ سازی کرده اند و مخاطبین بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داده اند.

جوکر فیلم بتمن ۱۹۸۹ با بازی جک نیکلسون

جوکر فیلم بتمن ۱۹۸۹

پس از مدت ها بررسی در نهایت کارگردان فیلم یعنی برتون تصمیم گرفت تا از جک نیکلسون برای بازی در نقش جوکر استفاده کنند. جوکری که در این فیلم دیدیم یک خلافکار حرف های است. خلافکاری پر از شوخی. خلافکاری که نیکلسون آن را جاودانه کرد. ما در این فیلم شاهد جوکری هستیم که از هر فرصتی برای استفاده از عبارات طنز و طعنه آمیز استفاده می کنند. این جوکر را می توان آغازگر پیدایش شخصیت جوکر دانست. و چه خوب جک نیکلسون از عهده ایفای این نقش برآمد هرچند که فیلم و داستان آن خوب نبود بازی بازیگران آن یعنی مایکل کیتون در نقش بتمن و جک نیکلسون در نقش جوکر یک اثر به یاد ماندنی را به وجود آورد.

جوکر فیلم شوالیه تاریکی ۲۰۰۸ با بازی هیث لجر

جوکر فیلم شوالیه تاریکی ۲۰۰۸

به جرات می توان هیث لجر را بهترین جوکر تاریخ سینما دانست چرا که تمام سینما دوستان معتقدند اجرای او در نقش جوکر بسیار تاثیر گذار بوده است البته داستان غم انگیز درگذشت هیث لجر در این انتخاب تاثیر گذار بوده است. جوکر در فیلم شوالیه تاریکی نه تنها یک شرور است بلکه تلاش می‌کند تا بتمن را از لحاظ روحی تحت تاثیر قرار دهد. هیث لجر در اواخر عمر خود جوکری ساخت پر از نقاط کور روانی. او با تمام وجود نقش جوکر را اجرا کرد به طوری که می توان همین مسئله را دلیل خودکشی او دانست. بدون شک جوکر شوالیه تاریکی را دیگر نخواهیم دید. و همین مسئله باعث می‌شود تا یاد و خاطره آن برای همیشه در ذهن مخاطبین سینما جای گیرد و تا سال ها درباره آن صحبت شود.

جوکر فیلم جوخه انتحار ۲۰۱۶ با بازی جرد لتو

آشنایی با معروف ترین جوکر های تاریخ سینمای جهان

با وجود این که فیلم جوخه انتحار به کارگردانی آن را دیوید آیر برعهده داشت کار خوبی از آب در نیامد اما نمی‌توان درخشش جرد لتو را در نقش جوکر نادیده گرفت. با وجود اینکه تخصص اصلی جرد لتو موسیقی است اما هر بار بازی او را در یک فیلم میبینیم بیش از پیش به هنر بازیگری او ایمان می آوریم.

جوکر فیلم جوکر 2019 با بازی واکین فینیکس

دانلود فیلم Joker 2019

فینیکس برای بازی در نقش جوکر ماه ها تلاش کرد تا بتواند آنطور که شایسته است شخصیت جوکر را اجرا کند. او برای این کار 25 کیلو وزن خود را کم کرد و مدت ها به بررسی و مطالعه ناهنجاری های شخصیتی افراد مختلف پرداخت. فینیکس زمان زیادی را صرف تمرین خندیدن کرد تا منحصربفردترین خنده ها را داشته باشد. واکین فینیکس قصد داشت شخصیت جنایتکاری روانی را خلق کند که به راحتی در دسته‌بندی‌های معمول روانشناسی نگنجد.

امیدواریم با این مطلب مقدمات آشنایی با معروف ترین جوکر های تاریخ سینمای جهان برای شما فراهم کرده باشیم. هرچند که در طول تاریخ جوکرهای بیشتری داشته ایم اما این جوکر ها به نوعی تاریخ سازی کرده اند.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: ۱ نظر
5 1 رای

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alfred
4 سال قبل
امتیاز فیلم یا سریال :
     

خیلیم عالی؛ مرسی بابت این اطلاعات خوب و مختصر

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی