فیلم سرنگونی فرشته بار دیگر مورگان فریمن را در نقش انسانی مهم به تصویر کشید

فیلم angel has fallen

فیلم سرنگونی فرشته با بازی مورگان فریمن و جرارد باتلر قسمت سوم مجموعه فیلم های سرنگونی المپیوس، سرنگونی لندن و سرنگونی فرشته است.برای دانلود فیلم سرنگونی فرشته میتوانید بر روی لینک کلیک نمایید.

این فیلم نیز همچون دو قسمت قبلی به تلاش های قهرمانانه یکی از اعضای سرویس مخفی امریکا را برای حفظ کشور و رییس جمهور از هر گزندی نشان میدهد، نکته جالبی که توجه سینما دوستان و منتقدان را به خود جلب کرده است این است که در این فیلم نیز همچون خیلی از فیلم های دیگر نقش یک شخصیت مهم به مورگان فریمن سپرده شده است.

فیلم سرنگونی فرشتهتعداد بازیگران کمی در دنیای سینما وجود دارد که به اندازه مورگان فریمن نقش انسان های مهم و حتی خدا را بر پرده نقره ای به تصویر کشیده اند.

فیلم سرنگونی فرشته و نقش شخصیتی مهم برای مورگان فریمن

این بازیگر ۸۲ ساله فیلم سرنگونی فرشته تا کنون نقش هایی چون : نلسون ماندلا و دستیار فنی بتمن در فیلم های نولان و حتی خدا را در فیلم های قبلی خود بازی کرده است و در فیلم سرنگونی فرشته نقش رییس جمهور ایالات متحده امریکا را بازی می کند.

او در این فیلم در نقش آلن ترامبل که در فیلم های قبلی معاون اول رییس جمهور بود و در این فیلم خود به ریاست جمهوری رسیده است را بازی می کند.

در گفتگویی با خبرنگار سینمابلند نیک نولتی به این نکته اشاره کرد و او حتی به صدا پیشگی فریمن در مستند نشنال جئو گرافیک به نام داستان خدا نیز اشاره ای داشت .

خبرنگار سینما بلند نیز با شوخی کردن با این مسئله پرداخت و گفت که مورگان فریمن با اینچنین سابقه کاری می تواند به راحتی به رقابت های ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ بپیوندد و امیدوار باشد.

فیلم سرنگونی فرشته نیز به نوبه خود فیلمی بهتر از دو قسمت قبلی خود از آب در آمده است و شان اوکانل منتقد در نقد خود بر این فیلم مینویسد که این فیلم بهترین قسمت سه گانه خود بوده است.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی