فروش فیلم جوکر و موفقیت کمپانی برادران وارنر

فیلم جوکر 2019

فیلم جوکر که در تاریخ 12 مهر ماه 1398 برای عموم منتشر شد توانست در دو هفته اول توانست با فروش 944 میلیون دلاری جزء فیلم های پرفروش دی سی قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 55 میلیون دلاری ساخته شده تا کنون بیشتر انتظارات را برآورده نموده است. فیلم Joker 2019 با بازی واکین فینیکس و کارگردانی تاد فیلیپس ساخته شده است و به زندگی جوکر این شخصیت منفی در دنیای کمیک استریپ بتمن می پردازد. گفتنی است این فیلم قبل تر توانسته برنده جایزه شیر طلایی فستیوال ونیز ۲۰۱۹ شود. با توجه به فروش فیلم جوکر پیشنهاد می کنیم هرچه سریع تر نسبت به دانلود فیلم جوکر با زیرنویس چسبیده اقدام نمایید.

فیلم جوکر

هشت دقیقه تشویق برای فیلم جوکر در جشنواره ونیز

در روز 9 شهریور 1398 شاهد اکران فیلم‌ جوکر در هفتاد و ششمین دوره از جشنواره فیلم ونیز بودیم. این فیلم با استقبال ویژه حضار مواجه شد و ۸ دقیقه تشویق ایستاده و پیاپی نشان داد در آینده نیز این اثر ارتباط بسیار خوبی با هواداران برقرار خواهد نمود. در حال حاضر نیز که دو هفته از اکران عمومی این فیلم می گذرد شاهد فروش نسبتا مناسب آن هستیم.

فروش فیلم جوکر و موفقیت کمپانی برادران وارنر

درباره فیلم جوکر 2019

فیلم جوکر داستان زندگی جوکر و نحوه شکل گیری شخصیت او را روایت می کنند آن جایی که نه بتمن ی در کار است و نه جوخه انتحار و نه شخص دیگری. زمانی که او تنها و بدون هیچ دوستی در میان مشکلات زندگی تلاش می کند زندگی خود را بهبود بخشد اما روزی جریان زندگی اش را تغییر می دهد و به فردی بسیار خشن و شرور تبدیل میشود.

یکی از نکات قابل توجه درباره این فیلم آن است که فیلم جوکر شباهت چندانی به آثار متعارف و پیش‌تر دیده شده شخصیت‌های جهان دی سی ندارد. و بنا بر گفته سازندگان فیلم این فیلم هیچ شباهتی به شخصیت جوکر که در کمیک بوک ها روایت شده ندارد و نگاهی کاملا نو به این شخصیت مشهور می باشد.

امیدواریم که مطلب فروش فیلم جوکر و موفقیت کمپانی برادران وارنر توانسته باشد مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در پایان امیدوارم که با نظرات خود ما را در ارائه محتوای بهتر یاری نمایید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی
آخرین اخبار روز سینما در کانال اینستاگرام شهر دانلود (کلیک کنید)