فیلم ترمیناتور سرنوشت سیاه و بازگشت آرنولد برای تسخیر گیشه

فیلم ترمیناتور سرنوشت سیاه

فیلم ترمیناتور سرنوشت سیاه یا همان دارک فیت جدید ترین فیلم از سری فیلم های نابود گر یا همان ترمیناتور است که با اسم آرنولد شوارتزنگر گره خورده است .برای دانلود فیلم ترمیناتور سرنوشت سیاه میتوانید بر روی لینک کلیک نمایید.

فیلم های علمی و تخیلی همیشه در تاریخ سینما به شکل های متفاوتی امتحان شده اند، ولی کمتر فیلم سازی به طور تخصصی با این سری فیلم ها شناخته شده است، از جمله چهره های سینمایی شناخته شده برای فیلم هایشان در ژانر علمی و تخیلی جیمز کامرون است که با داشتن فیلم هایی چون آواتار، سری بیگانه و سری ترمیناتور در کارنامه همواره نامش یاد آور این ژانر بوده است.

ترمیناتور 6 سرنوشت سیاه

فیلم ترمیناتور سرنوشت سیاه یک گرد همایی شخصیت های اصیل

در این فیلم شاهد حضور ستارگان قدیمی و اصیل این سری از فیلم ها هستیم ،ستارگانی همچون:

  • لیندا همیلتون
  • ادوارد فورلانگ
  • آرنولد شوارتزنگز

که در این بین به طبع آرنولد هواداران بسیاری را می تواند به پای گیشه ها بکشاند، در تریلر منتشر شده از این قسمت یعنی فیلم ترمیناتور سرنوشت سیاه این شخصیت ها را میبینیم که هر کدام به نحوی به داستان بازگشته اند.

طرفداران این سری فیلم ها شخصیتی که ارنولد نقش آن را در این سری بازی کرده است یعنی تی ۸۰۰ را در حالی به یاد دارند که در پایان فیلم دوم یعنی ترمیناتور روز داوری از بین رفت، ولی در تریلر قسمت ششم یعنی فیلم ترمیناتور سرنوشت سیاه آرنولد را باز هم میبینند هرچند کوتاه و بدون توضیح خاصی درباره شخصیتش .

البته آرنولد یا همان تی ۸۰۰ در همان قسمت گفته بود که بازخواهم گشت ولی توضیحی در این اره تا به حال داده نشده است.

حال باید منتظر ماند و دید این تجدید دیدار بازیگران و شخصیت های نوستالژیک و قدیمی سری فیلم های ترمیناتور موفق می شود به تجدید دیدار طرفداران با این کاراکتر ها در سالن های سینما بینجامد یا خیر؟

 

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی