فصل یازدهم سریال مردگان متحرک هم ساخته می شود

فصل یازدهم سریال مردگان متحرک هم ساخته می شود

با آغاز انتشار فصل دهم از سریال The Walking Dead خبرهای واصله حاکی از آن است که فصل یازدهم سریال مردگان متحرک هم ساخته می شود و یکی از نکات قابل توجه درباره فصل یازدهم آن است که لورن کوهن که در چند فصل قبل نقش مگی گرین را ایفا می کرد دوباره به داستان باز می گردد.

توجه داشته باشید که می توانید تمامی قسمت های سریال مردگان متحرک را از پست اختصاصی آن با نام دانلود سریال مردگان متحرک دریافت نمایید.همانطور که اطلاع دارید داستان این فیلم بر اساس داستان های مصور نوشته شده داستان هایی که خالق آنها رابرت کرکمن است. و داستان سریال مربوط به افرادی است که پس از شیوع ویروس خطرناکی در شهر و تبدیل شدن اکثر مردم به خونآشام و زامبی، تلاش می کنند تا خود را زنده نگه دارند.دانلود سریال The Walking Dead

همچنین همانطور که در فصل نهم سریال دیدید بازیگر نقش اول سریال بنا بر دلایلی نامعلوم از ادامه حضور در سریال متنا کرد و از سریال کنار گذاشته شد. و در این فصل دیگر اثری از اندرو لیکلن بازیگر نقش ریک گرایمز نیستیم. اما خبر خوب آنکه قرار است در فیلم سینمایی که با همین عنوان و درباره داستان سریال ساخته می شود حضور یابد.

از نکات مهم درباره این سریال آن است که درحال حاضر یک اسپین آف از این سریال با عنوان از مردگان متحرک بترسید در شبکه AMC در حال پخش است و قرار است که یکی دیگر هم بزودی ساخته شود.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی