شخصیت های بازی فری فایر

معرفی کاراکترهای فری فایر

شخصیت های بازی فری فایر، گارنا فری فایر و یا به اختصار فری فایر، بازی شوتر بسیار محبوبی می باشد که در سبک بتل رویال حسابی گرد و خاک به پا کرده. این بازی توسط استودیو 111 داتس تهیه شده است. کمپانی گارنا وظیفه انتشار این بازی محبوب را برروی اندروید و ios بر عهده داشته و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. بازی فری فایر در تاریخ 23 اوت 2017 به طور رسمی در نسخه بتا برای دانلود در دسترس قرار گرفت. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد به طوریکه در سال 2019 بازی فری فایر جایزه بهترین بازی موبایل سال را از گوگل پلی دریافت کرد. این بازی همچنین در سال های 2019 و 2020 بیشترین تعداد بارگیری را در بین بازی های موبایلی داشته است. با تمام این تفاسیر، تحت هیچ شرایطی محبوبیت بازی فری فایر قابل مقایسه با محبوبیت پابجی و کالاف دیوتی موبایل نیست. هدف ما از این مقاله، معرفی بازی و شخصیت های فری فایر به علاقه مندان می باشد و هیچ گونه مقایسه ای با سایر بازی ها صورت نمی گیرد.

شخصیت های بازی فری فایر

همونطور که بالاتر گفته شد، فری فایر یک بازی در سبک بتل رویال می باشد. که با خرید جم فری فایر می تونید راحت تر بازی کنید.سبک بتل رویال، مجموعه ای از ژانرهای بقا، اکشن و شوتر می باشد. بازی های بتل رویال معمولا با 100 بازیکن در یک نقشه بسیار بزرگ شروع می شود. تمامی بازیکن ها از طریق یک هواپیما در داخل نقشه بدون هیچ سلاح و مهماتی رها می شوند. بعد از باز شدن چتر و فرود بازیکن ها در داخل نقشه، هر از آن ها باید داخل خانه ها، سوله ها، پارکینگ ها، ساختمان ها و… را به خوبی جستجو کند تا تسلیحات کافی را برای مبارزه و زنده ماندن به دست بیاورد. در انتهای این بازی، تنها یک نفر و یک تیم زنده خواهد ماند که اصطلاحا وین آن دست از بازی را از آن خود کرده است.

بدون شک از مهم ترین و خاطره انگیزترین قسمت های یک بازی، باید به شخصیت های آن اشاره کنیم. شخصیت ها در ذهن بازیکن ها هک می شوند و هرکدام از آن ها برای کاربران محبوبیت خاصی دارند. در بازی فری فایر، بر خلاف سایر بازی های بتل رویال، کاراکترها علاوه بر زیبایی، هر کدام ویژگی های خاصی دارند. این ویژگی ها ممکن است با سبک بازی کردن برخی از افراد هماهنگ باشد و یا بالعکس. در نتیجه شما باید ابتدا ویژگی های آن کاراکتر را به خوبی درک کنید و در مرحله دوم آن شخصیت را با سبک بازی خود مطابقت دهید. اگر متوجه شدید که کاراکتر مورد نظر با سبک بازی شما هم خوانی دارد و به خوبی می توانید برنده شوید، تبریک می گویم شما محبوب خود را پیدا کرده اید. اما اگر نتوانستید با آن شخصیت به خوبی بازی کنید، جای نگرانی نیست. بازی فری فایر شخصیت های متنوع و زیادی دارد که با هر سبک بازی متفاوتی، به خوبی منطبق می شود.

پیدا کردن بهترین کارکتر فری فایر برای سبک بازی شما

شاید این سوال رو بپرسید که بهترین شخصیت فری فایر برای من کدوم کارکتر فری فایره؟ صادقانه بخوام جواب بدم من فقط می تونم توضیحاتی رو در مورد شخصیت های فری فایر به شما بدم و نمی تونم بگم کدوم کارکتر فری فایر برای شما مناسب تره.

اگه براتون سوال شده که چرا نمی تونم بهترین کارکتر فری فایر رو به شما معرفی کنم؟

باید بگم که مگه من سبک بازی شما رو میدونم و یا اصلا بازی کردن شما رو دیدم؟ که بتونم برای سبک بازی شما بهترین کارکتر فری فایر رو انتخاب کنم. شاید من به صورت عامیانه بتونم بگم بهترین شخصیت بازی فری فایر کدومه، اما اگه شما بهترین کاراکتر بازی رو هم داشته باشید ولی اون کاراکتر متناسب سبک بازی شما نباشه باز هم روی بازی شما اثر منفی میذاره. پس با من همراه باشید تا شخصیت های فری فایر رو به شما معرفی کنم.

بهترین راه برای پیدا کردن بهترین کاراکتر فری فایر برای من چیه؟

بهترین راه برای پیدا کردن کاراکتری که برای شما مناسب باشه بازی کردن با اکثر کارکترهای فری فایره اما خوب شاید این خیلی وفت گیر باشه و از طرفی چون به اون کاراکتر هم عادت ندارید فرت و فرت پشت سر هم کشته می شید و شاید نا امید بشید و اعصباتون هم بهم بریزه پس من راه دیگه رو به شما معرفی می کنم شما اول باید شیوه و سبک بازی خودتون رو بشناسید و سپس در مورد کاراکترهای فری فایر تحقیق کنید و قدرت ها و نیروهای مخصوص اون ها رو بشناسید و سپس چند تا از کارکترهای که سبکشون به سبک بازی شما نزدیک تره رو انتخاب کنید حالا که از بین کاراکترهای فری فایر سه تا رو انتخاب کردید با هر کدوم چند بار بازی کنید و ببینید کدوم یک از اون ها برای شما مناسب تره.

شخصیت های بازی فری فایر

تمام شخصیت های گارنا فری فایر

شخصیت Shani در بازی فری فایر

در مقاله شخصیت های بازی فری فایر، ابتدا به سراغ کارکتر شانی یا همون شخصیت Shani در بازی فری فایر خواهیم رفت. شانی یک مهندس 30 ساله خیلی خوشتیپه که طرفدارای خاص خودش رو داره. شانی داستان ما سرگذشت زیاد خوب و موفقی نداشته و پدر و مادرش رو در یک حادثه دلخراش از دست داده. اون دختر خیلی قوی هست و می تونه کاراکتر خوبی برای شما باشه. قدرت شانی می تونه خیلی کاربردی باشه چرا که اون بعد از هر کیل، زره دفاعیش مقاوم تر از قبل می شه. این روال تا کیل دهم ادامه پیدا می کنه و شما هر چه قدر بیشتر مقاومت کنید، سطح زره شما تا لول 3 ارتقا پیدا می کنه.

خب تا اینجا فهمیدم که کاراکر شانی در بازی فری فایر بعد از گرفتن هر کیل زره دفاعی خودش رو آپدیت میکنه. یعنی اگه شما کارکتر شانی رو در بازی فری فایر بیارید هنگام بازی هر کیلی که بگیرید زره شما قدرت دفاعیش بیشتر می شه و دیگه بعد از خوردن هر ضربه دمیج کمتری خواهید خورد. این کاراکتر مناسب برای دوستانی هست که خودشون زودتر کیل می گیرن و با گرفتن هر کیل می تونن قدرت دفاعی کارکترشون رو هم افزایش بدن.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Ford در بازی فری فایر

خب دومین شخصیتی که در مقاله شخصیت های بازی فری فایر می خوایم به اون بپردازیم کاراکتر فور یا همون شخصیت Ford هست. خیلی از از طرفداران فری فایر معنقدند که شخصیت فورد شباهت بسیار زیادی به ویل اسمیت (بازیگر هالیوودی) دارد. فورد مردی بسیار صبور و معمولیه. اره درست شنیدین، معمولی. شخصیت های یک بازی همیشه که بداخلاق، جنگ جو و خاص نیستند. فورد هم جزو اون دسته از شخصیت هاست که می تونه بسیار پرکاربرد باشه. فورد 31 ساله ما قابلیت خیلی جالبی داره. اون می تونه آسیب ناحیه Zone (زون) را تا 4 درصد کاهش بده. در نتیجه اگر شما جزو بازیکن هایی هستید که همیشه داخل ناحیه زون گرفتار می شید، فورد می تونه فرشته نجات شما باشه.

بهترین قابلیت کاراکتر Ford بازی فری فایر

چرا باید در بازی فری فایر از کاراکتر فورد استفاده کنیم؟ کاراکتر فورد یا همون ویل اسمیت خودمون همونطور که گفتم زون رو به مقدار 4 درصد کاهش می ده. شاید بگین خب این قابلیته آخه به چه دردی می خوره زون رو کاهش می ده و خیلی قابلیت شاخی نیست خب باید اینطور بگم که خیلی ها در بازی فری فایر توسط زون کشته می شن خخخ اره واقعیته پس این قابلیت اونقدری هم بی خود نیست.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Olivia بازی فری فایر

اولیویا دختر پرستار جذاب 29 ساله داستان ماست. اون خیلی مهربونه و از اونجایی که از اعضای کادر درمان به حساب میاد، به دوست و دشمن کمک می کنه. اولیویا برخلاف چهره مهربونش، مواقعی که عصبی بشه دیگه چیزی حالیش نیست. دوست و دشمن رو با همدیگه سرویس می کنه. شخصیت اولیویا قابلیت بسیار جالبی داره و می تونه کاراکترها رو احیا کنه. بعد از احیا شدن کاراکترها، اونا با 30 hp بیشتر به بازی ادامه می دن. شخصیت اولیویا برای بازی های تیمی خیلی خفنه و می تونه کلید برنده اون تیم باشه. شاید اولیویا ویژگی قدرتمندی نداشته باشه اما می تونه hp خیلی زیادی رو به هم تیمیاش بده.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Wukong بازی فری فایر

ووکونگ شخصیت میمون طور بازی هست که هنوز به غریزه حیوانی خودش پایبنده و عاشق موزه. چیز زیادی راجب ووکونگ در دسترس نیست و هیچ کس نمی دونه که ووکونگ چندسالشه و جنسیتش چیه! ووکونگ برای مدت زمان کوتاهی تبدیل به بوته می شه و طی این مدت زمان، هیچ آسبی بهش وارد نمی شه. شخصیت ووکونگ برای بازیکن هایی که به صورت تک نفره بازی می کنند بسیار مناسب هست.

فکر کنید برای چند لحظه که این کاراکتر به بوته تبدیل میشه هیچ دمیج و آسیبی نمی بینه یعنی هرچقدر هم که این کارکتر رو بزنن عین خیالش نیست، جالبه نه؟ قطعا جالبه کلا من با این قابلیت خیلی موافقم. میتونه قشنگ شما رو از مخمصه های زیادی در بیاره.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Kla در بازی فری فایر

یکی دیگر از شخصیت های بازی فری فایر که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیره شخصیت Kla هستش، اگر یک کاراکتر خشن و رزمی کار می خواین، کلا بهترین گزینه اس. کلا استاد موی تای هست و 27 سالشه. پسر رزمی کار ما جزو کاراکترهای محبوب به حساب میاد. کلا برخلاف گذشته دیگه رحم و مروتی نداره و دلیل اون رو هیچکس نمی دونه. اون برای مدت زمان طولانی غیب شده بود و وقتی که مجددا برگشت، خشن تر و بی رحم تر از همیشه با دشمناش برخورد می کرد. قابلیت کلا در مشت زدنه. اون قدرت مشت زدن شما رو افزایش می دهو هنگام جنگ تن به تن همیشه برندس.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت A124 در بازی فری فایر

A124 یک رباته خانومه که فقط و فقط 18 سال سن داره. A124 با آخرین امکانات روز دنیا ساخته شده و نباید گول سن و سال کمش رو بخورید. اون ذهنی دو حالته داره که شخصیت های اخلاقی A124 رو تشکیل میدن. حالت اول یک دختر ساده و مهربون و حالت دوم یک ربات جنگ جو و خشن. قابلیت A124 تبدیل سریع قارچ به خون هست. این شخصیت در مدت زمان 4 ثانیه 20 EP را به hp تبدیل می کند.

خب کاراکتر A124 در بازی فری فایر هم کاراکتر فوق العاده ایه که می تونه برای کسایی که به خون نیاز دارن خوب باشه اون می تونه قارچ رو به خون تبدیل کنه و خیلی به بازی شما می تونه کمک کنه.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Notora در بازی فری فایر

شخصیت نوتورا یکی از کاراکتراهایی هست که قصد داریم اون رو در مقاله شخصیت های فری فایر بررسی کنیم. نوتورا دختر 27 ساله خوش استایل داستان ماست. به معنای واقعی کلمه اون فوق العادس و می تونه کاراکتر خیلی خوبی برای شما باشد. نوتورا هم مثل اغلب بازیکن ها شرایط و گذشته خوبی را پشت سر نگذاشته است. او یک موتورسوار حرفه ای هست که خانواده ای بسیار دردسر ساز دارد. بعد از آخرین نبرد خانوادگی نوتورا با رقیبان، تقریبا همه افراد خانواده و دوستان نوتورا از بین رفتند. قدرت نوتورا هم شبیه به اولیویا است و هر دو می توانند به هم تیمی های خود hp بدهند. نوتورا زمانی که با هم تیمی هایش در داخل یک وسیله نقلیه باشند، می تواند هر 4.5 ثانیه مقداری خون به آن ها بدهد.

کاراکترا نوتورا در بازی فری فایر رو میشه یک کاراکتر مدیک یا پزشک در نظر گرفت اون می تونه به هم تیمی هاش خون اهدا کنه و این قابلیتش در بازی های تیمی خیلی کارآمده و می تونه یک نقطعه عطفی برای تیم باشه و به دیگر بازیکن های تیم کمک بسزایی کنه پس اگه تیمی بازی می کنین از این کارکترا فوق العاده چشم پوشی نکنید.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Joseph بازی فری فایر

کاراکتر بعدی که در مقاله بررسی شخصیت های فری فایر قصد داریم اون رو بررسی کنیم، کاراکتر جوزف هست، دانشجوی برتر آکادامی نظامی و فیزیکدان بودن، تنها قسمتی از کارنامه پر افتخار جوزف محسوب می شود. این مرد 45 ساله جذاب، توانایی های زیادی دارد. ویژگی جوزف برای افرادی که به صورت تک نفره بازی می کنند بسیار مناسب است. او بعد از اینکه اولین آسیب را ببیند، سرعت حرکات و سرعت دویدنش افزایش پیدا می کند. این افزایش سرعت چیزی در حدود 10 درصد بیشتر از سایر بازیکن هاست.

شخصیت جوزف و قابلیت هیجان انگیز اون می تونه برای اکثر بازیکنان فری فایر جذاب و کارآمد باشه جوزف بعد از اینکه دمیج می خوره می تونه سریعتر از منطقه دور بشه چون سرعتش از دیگر کاراکترهای بازی بیشتر می شه و به سرعت می تونه خودش رو نجات بده پس اگه شما هم تایپ بازی تون بزن در روه می تونین از کاراکتر جوزف در بازی فری فایر استفاده کنید و شخصیت جوزف فری فایر می تونه بهترین انتخاب برای شما باشه.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Kapella بازی فری فایر

همون طور که میدونید در این مقاله داریم شخصیت های فری فایر رو بررسی می کنیم تا شما بتونید با خوندن این مقاله بهترین کارکتر فری فایر رو به نسبت به سبک بازی خودتون انتخاب کنید و از این پس با اون بازی کنید این بار قصد داریم که شخصیت کاپلا در بازی فری فایر رو مورد نقد و بررسی قرار بدیم پس با ما همراه باشین تا نقاط قوط کاراکتر کاپلا رو با شما در میون بگذاریم.

کاپلا دختر 21 ساله ای هست که استعداد خیلی خوبی در موسیقی دارد. خانواده ی کاپلا متاسفانه از او برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند و به گونه ای باعث دلسرد شدن کاپلا از موسیقی شدند. حالا او جزوی از شخصیت های بازی هست و محبوبیت زیادی در بین طرفداران دارد. آیتم های افزایش خون در بازی، هنگامی که کاپلا باشد تا 10 درصد اثرات بهبودی بیشتری دارند. این 10 درصد هنگام استفاده از مهارت های درمانی هم اعمال می شود. یکی دیگر از قدرت های کاپلا، هنگام ناک اوت شدن هم تیمی به کمک شما می آید. هنگام ناک اوت شدن، خون هم تیمی شما تا 20 درصد آهسته تر نسبت به سایر بازیکن ها کاهش میابد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Nikita در بازی فری فایر

شخیصتی که قراره در این قسمت در مورد اون صحبت کنیم کاراکتر نیکتا فری فایر هست نیکتا یه بادیگارده و خیلی کارکتر خوبی هست. امروزه بادیگاردهای خانوم انگشت شمار شدن و دیگه سخت می شه پیداشون کرد. نیکیتا 22 ساله یکی از بهترین محافظ های دنیاست که برای رسیدن به خواسته هاش به بهانه های مختلف وارد قصه بازی شده. در بازی فری فایر، نیکیتا یکی از پر طرفدار ترین کاراکتر ها محسوب می شود. قدرت نیکیتا تعویض سریع تر خشاب اسلحه هاست. او می تواند 4 درصد سریعتر ریلود کند. شاید در نگاه اول چهار درصد عدد قابل توجهی نباشد ولی این قابلیت در جنگ های تن به تن و گروهی می تواند شما را برنده مبارزه کرده و جان شما را نجات دهد.

اگه بازیکن بازی های شوتر باشید حتما دست فست کالاف دیوتی رو به یاد میارین دست فست باعث میشد که کاراکتر شما سریعتر ریلود کنه (ریلود همون خشاب گذاریه)، یکی از قدرت های شخصیت نیکتا در بازی فری فایر تعویض سریعتر خشاب هست یعنی اگه دو کاراکتر همزمان تیرهاشون تموم بشه نیکتا سریعتر خشابش رو عوض می کنه، بشخصه عاشق این قابلیت هستم و خیلی هم کاربردیه.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Miguel در بازی فری فایر

اگر دوست دارید با یک سرباز باهوش و وظیفه شناس و صد البته بی رحم بازی کنید، معرفی میکنم، میگوئل سرباز کاراکتر شماست. میگوئل 26 سال سن داره و طی عمری که از خدا گرفته، ماموریت های بسیار زیادی رو پشت سر گذاشته و میشه گفت سرباز دوران دیده ای هست. قدرت میگوئل هنگام کیل گرفتن اتفاق می افند. با هر کیلی که میگوئل بگیرد، 30 EP به دست می آورد.

خب در ادامه معرفی شخصیت های فری فایر کاراکتر میگوئل رو هم به شما معرفی کردیم این کاراکتر هم یکی از کاراکترهای محبوب فری فایر هست که پس از هر کیلی که بگیرد 30 ای پی به شما تعلق می گیره.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Paloma بازی فری فایر

در ادامه بررسی شخصیت های فری فایر این بار میخوام یک کاراکتر با قدرتی بسیار مفید رو به شما معرفی کنیم پالوما دختری 28 ساله است که گذشته سختی را سپری کرده. او در منطقه ای فقیر نشین و پر از خلاف بزرگ شده و با تمام این سختی ها تونسته گلیم خودش رو از آب بکشه. پالوما برخلاف چهره مهربونش خیلی بی رحمه و خرید و فروش سلاح های قاچاق رو به شکل خیلی جدی در انحصار خودش داره. قدرت پالوما مرتبط با کار او هم هست. شما می توانید برای اسلحه های ویژه، 45 عدد تیر بیشتر بردارید تا با کمبود مهمات مواجه نشوید.

همون طور که شما هم میدونید یکی از مهم ترین ارکان بازی های شوتر تعداد تیرهایی هست که می تونید حمل کنید یعنی شما اگه خیلی پلیر خوبی هم باشید بعد از اینکه تیرهاتون تموم بشه عملا کاری از دست شما برنمیاد همون تورز که گفتیم شخصیت پالوما در بازی فری فایر یک قابلیت منحصر بفرد داره و با استفاده از اون می تونید برای اسلحه های ویژه 45 تیر اضافه بردارید که با استفاده از همون مقدار تیر می تونید کیل های بیشتری رو بگیرید و دیگه دغدغه تموم شدن تیر هاتون رو هم ندارید پس اگه من بخوام بازی کنم قطعا یکی از انتخاب هام همین کارکتر

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت آنتونیو گانگستری بازی فری فایر

کاراکتر آنتونیو گانگستری بسیار معروف است که برای خانواده و دوستانش بارها و بارها جونش رو در خطر انداخته. آنتونیو کودکی سختی داشته و از همون خردسالی یتیم شده است. اما تونسته با قدرت رشد کنه، گانگستر بشه، بان خودش رو بسازه و به قدرت و ثروت زیادی برسه. قدرت آنتونیو مربوط به افزایش خون هست. شما در ابتدای هر دور بازی، مقداری hp اضافه دریافت می کنید و از سایر بازیکن ها خون بیشتری دارید.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Alvaro بازی فری فایر

پسر سر به هوا و چموش داستان ما، آلوارو نام دارد. او کودکی نسبتا خوبی را در خانواده سپری کرده و برخلاف سایر بازیکن ها، از سمت خانواده طرد نشده است. آلوارو علاقه زیادی به مهمات جنگی دارد و متخصص ساخت بمب های دست ساز می باشد. او این بمب ها را در خانه می سازد و در خرابه پشت منزلشان، تست می کند. آلوارو برای اولین بار رسما در سن 14 سالگی به استخدام ارتش درآمد. حالا آلوارو 28 سال سن دارد و قدرت عجیبی را به دست آورده است. او می تواند آسیب سلاح های انفجاری را تا 6 درصد افزایش دهد. این در حالی است که دامنه و شعاع آسیب هم متناسب با آسیب دیدگی افزایش پیدا می کند.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Wolfrahh بازی فری فایر

در ادامه بررسی کاراکتر های بازی فری فایر پسر شیطون و باهوش داستان فری فایر، ول فراح نام دارد. او پسری بسیار زرنگ و نسبتا کله شق می باشد که ترجیح داده از هوش خود برای مقاصد نامناسب بهره ببرد. او اغلب وقت و انرژی خودش رو صرف گشت و گذار در اینترنت می کند. با این حال از شخصیت های محبوب بازی محسوب می شود. قدرت ول فراح برای بازیکن هایی که به صورت تک نفره بازی می کنند، بسیار مناسب است. ول فراح می تواند با دیدن دشمنان میزان آسیب دیدگی ضربات سر را از 3 تا 25 درصد کاهش دهد. این در حالیه که شما می تونین با آسیب زدن به اندام های عادی بدن دشمنان، این مقدار را 3 تا 15 درصد افزایش دهید.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Clu بازی فری فایر

در ادامه نقد و بررسی شخصیت های بازی فری فایر این بار نوبت به شخصیت کلو می رسه کاراکتر Clu یک شخصیت محبوبه، کلو 24 ساله، دختری جوان و بدون دغدغه بود. او کودکی بسیار خوبی را سپری کرد. پدر و مادر کلو ثروتمند بودند و او جزو شخصیت های خوشبخت فری فایر محسوب می شود. پدر کلو در زمان نوجوانی او به جنگ رفت و بعد از اتمام جنگ هرگز به خانه بر نگشت. قدرت کلو برای کارهای گروهی بسیار پر کاربرد است. او می تواند برای مدت زمان کوتاهی، جای دشمنان را برروی نقشه نشان دهد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Jota در بازی فری فایر

شخصیت Jota یک شخصیت معمولیه، همون طور که راجب فورد به شما گفتم، همیشه نباید شخصیت های یک بازی، ایده آل و یا خاص باشند. گاهی اوقات افراد عادی می توانند کاراکترهای یک بازی را تشکیل دهند. جوتای 31 ساله یکی دیگر از شخصیت های کاملا نرمال بازی است. او کودکی، نوجوانی و جوانی آرامی را سپری کرده و خانواده ای معمولی دارد. در زمان دبیرستان دردسر ساز نبوده و به عنوان یک دانش آموز معمولی فارق التحصیل شده است. قدرت ویژه او برای راش دادن بسیار مناسب است. اگر شما تنهایی بازی می کنید و یک راشر محسوب می شوید، باید از جوتا استفاده کنید. جوتا هنگام استفاده از شاتگان و سلاح های گروه SMG، بعد از هر کیل به شما مقدار 25 hp می دهد. جوتا از بهترین کاراکترهای فری فایر می باشد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Alok در بازی فری فایر

معرفی کاراکترهای بازی فری فایر رو با شخصیت آلوک ادامه می دیم، شخصیت Alok رو هم معرفی کنیم تا لیستمون تکمیل تر بشه. آلوک 28 سال سن داره و علاقه زیاد اون به موسیقی باعث شد تا برزیل رو به قصد سفر دور دنیا، ترک کنه. او متولد 26 آگوسته و چهره جذابی داره. آلوک اهمیت زیادی به استایلش می ده و همیشه لباس های گران قیمت می پوشه. شخصیت آلوک برای کارهای تیمی و انفرادی فوق العادس و شما می تونید هم به صورت انفرادی و هم به صورت تیمی از کاراکتر آلوک استفاده کنید. قدرت آلوک ایجاد یک حلقه به شعاع 5 متر هست. این حلقه طی مدت زمان 5 ثانیه 10 درصد سرعت دویدن شما رو افزایش می ده. در کنار افزایش سرعت، طی این مدت زمان، شما می تونید hp هم دریافت کنید.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Rafael در بازی فری فایر

شخصیت Rafael یکی از شخصیت های مرموز فری فایره. کاراکتر رافائل یک قاتل بی رحم و آرمان گراست. او می خواد زمین رو از ناعدالتی پاک کنه و در عین حال از قدرتش استفاده کنه. قدرت اون چیزی جز کشتن آدم ها نیست. رافائل 31 سال سن داره اما مث جوان های 20 ساله بسیار پرشور و آمادست. قدرت رافائل زمان ناک کردن به کمک شما می آید. اگر رافائل به وسیله یک اسنایپر یا کلت دشمن را ناک کند، خون فردی که ناک شده است خیلی سریع تر از حالت نرمال خالی می شود. پس رافائل هم یکی از کاراکترهای بازی فری فایر بود که بررسیش کردیم.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Laura در بازی فری فایر

یکی دیگه از شخصیت های فری فایر که قصد داریم اون رو معرفی کنیم کاراکتر Laura هست. دختر تک تیرانداز داستان ما، لورا نام داره. لورا 24 سالشه اما مثل تک تیراندازهای کار کشته، می تونه هر هدفی رو از صحنه روزگار مهو کنه.کاراکتر لورا فری فایر از همون بچگی عاشق تیراندازی و بازی با اسلحه ها بود و البته در این زمینه هم استعداد خوبی داره. قدرت لورا هنگام استفاده از اسلحه های اسنایپر به داد شما می رسه. لورا می تونه دقت اسکوپ رو در اسلحه های اسنایپر 10 درصد افزایش بده.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Caroline بازی فری فایر

در بین کاراکتر های فری فایر شخصیت Caroline بچه ترین اونهاست. کم سن و سال ترین و البته یکی از زیباترین کاراکتر های بازی فری فایر، کارولین هست. او در خانواده ای بسیار ثروتمند و در رفاه کامل بزرگ شده است. کارولین تنها 17 سال دارد و همیشه با حضور بادیگاردهای متعدد از جایی به جایی دیگر می رود. حالا او به فری فایر آمده تا توانایی های خودش رو بسنجه. قدرت کارولین افزایش سرعت حرکت هنگام استفاده از اسلحه های گروه شاتگان هست.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Anderw بازی فری فایر

آندره یا همون کاراکتر اندرو 42 ساله یکی از مسن ترین کاراکترهای بازی محسوب می شود. اندرو که یکی از کاراکترهای بازی فری فایره او در گذشته افسر پلیس بوده و در این راه فداکاری های زیادی انجام داده است. آندره همیشه استایل خوبی داشته و به ظاهرش اهمیت زیاده می ده. همین موضوع باعث می شه تا آندره همیشه جذاب به نظر برسه. قدرت آندره برروی جلیقه ضد گلوله تاثیر مثبت می گذارد. او می تواند میزان افت مقاومت جلیقه ضد گلوله را تا 2 درصد کاهش دهد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Maxim بازی فری فایر

این بار قصد داریم کمی در مورد شخصیت Maxim بازی فری فایر با شما صحبت کنیم کاراکتر ماکسیم هم جزو شخصیت های بسیار جوان بازی به حساب می آید. او تنها 17 سال سن دارد و عاشق غذا خوردن است. ماکسیم در اغلب اوقات در حال غذا خوردن است و اگر موفق شدید او را در حالتی به غیر از غذا خوردن ببینید، بدون شک در حال فک کردن به غذاست. قدرت ماکسیم ارتباط مستقیمی با غذا خوردن او دارد. او می تواند زمان خوردن قارچ و استفاده از بسته های پزشکی را تا 15 درصد کاهش دهد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Misha یا همون کاراکتر میشا در بازی فری فایر

معرفی کاراکترهای بازی فری فایر رو با شخصیت میشا ادامه میدیم. کاراکتر میشا 19 ساله یکی از دیگر شخصیت های بازی فری فایره اون مهارت خاصی در مسابقه دادن دارد. او هیچ گاه به نشدن فکر نمی کند و همه چیز به نظر میشا شدنی است. بدون شک روحیه بالا و استعداد او باعث می شود در تمام چالش ها سربلند بیرون بیاید. میشا راننده بسیار خوبی است و از همین جهت قدرت و ویژگی او مربوط به رانندگی می باشد. هنگامی که میشا رانندگی می کند، سرعت حرکت ماشین را 5 درصد افزایش می دهد. در کنار آن قدرت آسیب دیدگی ماشین را هم 5 درصد کاهش می دهد. میشا برای کارهای تیمی یک کاراکتر بسیار مناسب است.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Steffie در بازی فری فایر

استفی یکی از شخصیت های بازی فری فایره، کاراکتر استفی شخصیتی محکم و با اراده دارد. او یک لیبرالیست متعصب هست و همین موضوع استفی رو تبدیل به یک آدم سرکش کرده است. او علاقه خاصی به نقاشی دارد و در تمام سطح شهر نقاشی های او قابل مشاهده هستند. قدرت استفی برای بازیکن هایی که به صورت انفرادی بازی می کنند مناسب است. او یک حلقه زرد رنگ ایجاد می کند و آسیب های وارده توسط انفجار و گلوله را تا 15 درصد برای مدت زمان 5 ثانیه کاهش می دهد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Moco فری فایر – کاراکتر موو یک نابغه است

اینبار قصد داریم شخصیت Moco فری فایر رو با هم چک کنیم کاراکتر موکو به تازگی خیلی محبوب شده، موکو نابغه ی دنیای مجازی هست. همه اون رو با عنوان افسانه، نابغه، شبح و…. می شناسند. موکو در زمینه هک و فعالیت های سایبری بسیار مهارت دارد. قدرت موکو دشمنان را برای مدت زمان 2 ثانیه تگ می کند. از این ویژگی می توان برای بازی های تیمی و تک نفره استفاده کرد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Hayato در بازی فری فایر

کاراکتر هایاتو در بازی فری فایر رو می خوام براتون بررسی کنم تا لیست و مقالمون در مورد شخصیت های بازی فری فایر تکمیل تر بشه کاراکتر Hayato یک جوان 20 ساله است که نماد یک خانواده و ادامه دهنده نسل سامورایی های ژاپنی است. او از یک خانواده اصیل ژاپنی با پیشینه ای پر از رمز و راز به فری فایر آمده است. هایاتو تک فرزند خانواده است و باید این میراث را ادامه دهد که این موضوع هایاتو را بسیار تحت فشار قرار می دهد. هنگامی که خون هایاتو حداکثر 10 درصد کاهش پیدا کند، 7.5 درصد نفوذ زره کاهش پیدا می کند. این قابلیت در درگیری ها می تواند شما را پیروز میدان کند.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Jai در بازی فری فایر

در ادامه شخصیت های فری فایر به کاراکتر Jai رسیدیم. Jai پسر 30 ساله نظامی داستان، جائی نام دارد. او بسیار جذاب، مصمم و دقیق است. جائی پدرش را در یکی از جنگ های کشورش از دست داد. پدر او یک نظامی سرشناس و منظم بود. بعد از کشته شدن پدر جائی، او تصمیم گرفت وارد ارتش شود. قدرت او می تواند به صورت اتوماتیک خشاب گذاری کند. این قابلیت هنگام درگیری تن به تن بسیار کاربردی است.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Kelly در بازی فری فایر

شخصیت Kelly بازی فری فایر هم یکی از بهترین کاراکتر های بازی فری فایره. کاراکتر کلی که یک دختر 17 ساله دبیرستانی هست که با عنوان Shimada Kiriko هم شناخته می شود. او عاشق دویدن است و همیشه این کار را انجام میدهد. اگر کسی با کلی کار داشته باشد می تواند همیشه او را در پیست پیدا کند. قدرت او بسیار مرتبط با ورزش مورد علاقه اش است. او می تواند مقدار سرعت دویدن را در لول های پایین تا 1 درصد افزایش دهد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Luqueta در بازی Free fire

پسر 20 ساله ورزشکار بازی، لوکوتا نام دارد. کارکتر لوکوتا هم یکی از شخصیت های بازی Free Fire هست او دانشجوی مبادله ای از خارج کشور هست و همچنین یک طرفدار دو آتیشه فوتبال. پدرش از لوکوتا انتظار داشت در رشته MBA فارق التحصیل شود اما او علاقه اش را دنبال کرد و تبدیل به یک ستاره فوتبال شد. قدرت لوکوتا بسیار خاص می باشد و همین موضوع او را تبدیل به یک کاراکتر محبوب کرده است. بعد از هر کیل خون او مکث می شود. این مقدار Hp از 8 تا 35 عدد متغییر است.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت K از بازی فری فایر

پسر 31 ساله بازی فری فایر که در نوجوانی فلج شده بود، K نام دارد. اسم او کشمیر است و با عنوان K در بازی شناخته می شود. همون طور که گفته شد، کشمیر در سن 16 سالگی بر اثر یک حادثه دلخراش، دچار فلجی شد. اما او هرگز تسلیم نشد و توانست دوباره توانایی حرکت را به دست آورد. قدرت کشمیر برای بازیکن هایی که به صورت انفرادی پلی میدهند، بسیار مناسب است. او در لول های پایین EP دریافت می کند و 50 hp به شما می دهد. این مقدار با بالا رفتن لول شما افزایش پیدا می کند.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Dasha در فری فایر

کاراکتر داشا یا همون شخصیتDasha در فری فایر رو هم با هم چک کنیم ببینیم داشا چی کاره است؟ داشا دختری 25 ساله است که به شدت احساس شکست و تنهایی می کند. او در کودکی دختری بسیار شاد بو اما طی یک اتفاق دلخراش پدر و مادرش به قتل رسیدند. در این بین او تنها به دوستش اعتماد داشت و با او احساس همدردی می کرد. طولی نکشید که دوستش هم او را تنها گذاشت و باعث شد تا شخصیت جدید داشا اصلا مهربان و دوست داشتنی نباشد. قدرت داشا، کاهش آسیب های ناشی از سقوط می باشد. او می تواند آسیب دیدگی ناشی از سقوط را تا 30 درصد کاهش دهد و زمان بهبودی آسیب وارد شده ناشی از سقوط را تا 60 درصد کاهش دهد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Chrono فری فایر – اسم شخصیت کرونو در فری فایر به گوشتون خورده؟

کرونو 35 ساله چیزهایی فراتر از وسعت دید ما را تجربه کرده است. خیلی ها می گویند که کرونو از یک جهان موازی دیگر به جهان ما آمده و به جزیره فری فایر وارد شده است. در جهان کرونو علم و تکنولوژی بسیار پیشرفته تر از جهان ماست. اما او در این باره چیزی نمی گوید و فقط به دنبال انجام وظایفش است. قدرت و توانایی کرونو، اون رو تبدیل به یکی از بهترین کاراکتر های بازی کرده است. او می تواند یک سپر دفاعی ایجاد کند و از داخل سپر به دشمنان شلیک کند. این سپر تا مقدار 600 ضربه را می تواند تحمل کند. هنگامی که شما از سپر خارج شوید، تا 5 درصد سرعت حرکت شما افزایش پیدا می کند.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Shirou فری فایر – کاراکتر شیرو در فری فایر

کاراکتر شیرو پسری جوان و صبور است. او همیشه وقت خود را صرف کارهای مفید و آموزش دیدن می کند. شیرو تنها 19 سال سن دارد اما مثل افراد 50 ساله پخته عمل می کند. او اغلب زمان خود را صرف آموزش برای آکادمی ووکونگ می کند. ویژگی شیرو بلای جان تک تیرانداز هاست. اگر دشمن از فاصله هشتاد متری به شما آسیب بزند، جای او برای مدت زمان 6 ثانیه برروی نقشه به شما نمایش داده می شود. اگر شما بتوانید در این فاصله به دشمن مورد نظر تیر بزنید، با گلوله اول، 50 درصد از جلیقه ضد گلوله دشمن از بین می رود.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Skyler در بازی فری فایر

کاراکتر اسکایلر فری فایر هم باید بررسی کنیم، اسکایلر 26 ساله در ویتنام حسابی مشهور است. او مدیر یک شرکت سرگرمی در ویتنام می باشد و درآمد نسبتا زیادی را از این راه به دست می آورد. اسکایلر ابتدا کارش را با خواندن شروع کرد و بعد از رسیدن به شهرت، شرکت خودش را در اولویت قرار داد. قدرت اسکایلر ایجاد یک موج بزرگ در عرض 50 متر است و می تواند همزمان به 5 هدف آسیب وارد کند.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Xayne یا همون زین در بازی فری فایر

اینبار قصد داریم تا در مقاله شخصیت های فری فایر از کاراکتر زین رونمایی کنیم شخصیت زین فری فایر دختر 23 ساله ای که هنوز در زمان کودکی خود مانده است. زین شاد و با نشاط است و همیشه سعی می کند امید را در دلش زنده نگه دارد. اگر کسی به او بگوید نمی شود و یا نمی توانی، زین قطعا راه حلی پیدا کرده و ثابت می کند هیچ چیز غیر ممکن نیست. قدرت زین می تواند 40 درصد آسیب بیشتری به دیوارها و سپر کرونو وارد کند. در کنار این ها، قدرت او 80 عدد hp را به طور موقت در اختیار شما قرار می دهد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت Maro در بازی فری فایر

کاراکتر Maro در بازی فری فایر هم یکی از شخصیت های معروف بازی فری فایره کاراکتر مارو 32 سال سن دارد و عاشق حیوانات است. او همیشه و در همه حال حیوانات را به انسان ها ترجیح می دهد. مارو اعتقاد دارد که تفکر و تکنولوژی زیاد، باعث شده تا انسان ها از زندگی خود لذت نبرند. از این جهت حیوانات را اولویت زندگی خود قرار می دهد و همیشه قصد و نیت خوبی نسبت به دیگران دارد. قدرت مارو برای اسنایپر ها بسیار پر کاربرد است. او می تواند آسیب وارد شده در مسافت های طولانی را تا 5 درصد افزایش دهد.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت D-bee بازی فری فایر- بیشتر در مورد کاراکتر دبی فری فایر

دبی پسرک 19 ساله بازی است که بسیار خون گرم می باشد. دبی عاشق بحث کردن و آشنا شدن با افراد جدید است. او علاوه بر این موارد، عاشق رقص و موسیقی هم هست. قدرت دبی برای راش دادن بسیار مناسب و کاربردی است. او می تواند تیراندازی هنگام حرکت را 5 درصد سریع تر کند. یعنی زمانی که شما در حال دویدن هستید و شروع به تیراندازی می کنید، 5 درصد از سایر بازیکن ها سریع تر خواهید بود.

شخصیت های بازی فری فایر

جمع بندی پایانی

امروز در آرمی گیم کاراکترهای بازی فری فایر را به شما عزیزان معرفی کردیم. در این مطلب سعی شد تا همه شخصیت های بازی گنجانده شود. در کنار هر کدام از این کاراکترها، قدرت و ویژگی های خاص آن ها نیز برای شما توضیح داده شد تا بتوانید بهترین شخصیت ممکن را با توجه به نوع سبک بازی خود، انتخاب کنید. در آخر ممنونم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید.

کدوم شخصیت فری فایر قوی تره

هر کدم از شخصیت های بازی فری فایر قدرت های ویژه خودشون رو دارن و با توجه به سبک بازیکن می تونن قوی یا ضعیف باشن پس قطعا یک شخصیت نمی تونه برای هر نوع سبکی از بازی بهترین و قوی ترین باشه.

چگونه بهترین کاراکتر فری فایر رو انتخاب کنم

باید ابتدا کل مقاله رو بخونید تا با قدرت های هر کدوم از کاراکترهای فری فایر آشنا شوید سپس می تونید بهترین کاراکتر فری فایر رو با توجه به سبک و شیوه بازی خودتون انتخاب کنید.

همه شخصیت های فری فایر قوی هستن

قطعا هر کدوم برای سبک مشخصی از بازی طراحی شدن و هر کدوم قابلیت های منحصر به فرد خودشون رو دارن.

قدرت شخصیت های فری فایر

قدرت هر کدوم از شخصیت ها رو در مقاله گفتیم برای دیدن قدرت ویژه هر کاراکتر می تونید قسمت مربوط به اون کاراکتر رو مطالعه کنید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: یزدان
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی