زندگی نامه لئوناردو دی کاپریو

زندگی نامه لئوناردو دی کاپریو

با توجه به اکران فیلم روزی روزگاری در هالیوود و فراهم شدن امکان دانلود نسخه ای از آن بر آن شدیم تا شما را هرچه بیشتر با یکی از بازیگران این فیلم یعنی لئوناردو دی کاپریو آشنا نماییم. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید جهت دانلود Once Upon a Time in Hollywood 2019 اقدام فرمایید.

لئوناردو دی کاپریو بازیگر و تهیه کننده آمریکایی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمده است. او که خانواده‌ای هنرمند دارد در ابتدا کارش را با بازی در یک تبلیغ تلویزیونی آغاز نمود و سپس در سال ۱۹۹۱ با بازی در یک فیلم ترسناک به نام مخلوقات سه پا به عرصه سینما نهاد. مدتی بعد که برای تست بازیگری در فیلم رابرت دنیرو رفته بود، رابرت او را از بین چهار جوان برای بازی در فیلم زندگی این پسر انتخاب کرد و در آن فیلم در کنار بازیگران بزرگ به ایفای نقش پرداخت.

پس از آن لئوناردو با بازی در فیلم چه چیزی گیلبرت گریپ را می‌خورد در کنار بازیگر بزرگی چون جانی دپ به ایفای نقش یک پسر معلول پرداخت و نقش او مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و همین امر موجب شد که به خاطر بازی در این نقش جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کند. وی در آن زمان ۱۹ سال بیشتر نداشت. لئوناردو سه سال بعد و در سال ۱۹۹۶ در نقش رمبو در فیلم جدیدی با عنوان رومئو و ژولیت اثر شکسپیر به ایفای نقش پرداخت اما فارغ از این موارد این فیلم تایتانیک محصول سال ۱۹۹۷ ساخته جیمز کامرون بود که لئوناردو دی کاپریو را به شهرت جهانی رساند.

Leonardo Wilhelm DiCaprio

بعد از تایتانیک لئوناردو با بازی در فیلم شهرت وودی آلن در سال ۲۰۰۰ مجددا به سینما راه یافت، اما حضور او در این فیلم چندان دلچسب نبود. همچنین او شانس خود را بازی در فیلم ساحل نیز امتحان کرد اما باز هم شکست خورد و همین امر کار لئوناردو را بسیار سخت می کرد، چرا که تایتانیک آنچنان شهرتی به لئوناردو داده بود که دیگر نمی توانست نقش های ساده تر را بپذیرد و مخاطب نیز این مسئله را نمی پذیرفت.

به همین دلیل او توجه خود را از رسانه ها دور کرد و تلاش کرد تا خود را برای بازی در فیلم استیون اسپیلبرگ با نام اگه میتونی منو بگیر و فیلم مارتین اسکورسیزی به نام دارو دسته نیویورکی ها آماده کند همین امر موجب شد تا این فیلم مورد توجه مخاطبین بسیار قرار گیرد. پس از آن لئوناردو با بازی در دو فیلم هوانورد به کارگردانی هاوارد هیوز و فیلم رفتگان به کارگردانی اسکورسیزی دو اثر جاودانه دیگر را به کارنامه خود اضافه نمود. لئوناردو دی کاپریو در سال ۲۰۰۶ برای ایفای نقش در فیلم الماس خونین بار دیگر به جلوی دوربین رفت و این بار نیز برای سومین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. دی کاپریو پس از استراحت کوتاهی در سال ۲۰۰۸ به بازی در فیلم یک مشت دروغ ریدلی اسکات پرداخت.

مجموعه آثار لئوناردو دی‌کاپریو

مجموعه آثار لئوناردو دی‌کاپریو
لئوناردو دی کاپریو در سال ۲۰۱۰ دو فیلم بسیار موفق و پر فروش را که هر دو در لیست ۲۵۰ فیلم برتر وب سایت imdb به ایفای نقش پرداخت این دو فیلم که با نامهای جزیره شاتر و تلقین معرف حضور همگان می باشند، درآمد بسیار زیادی را برای تولیدکنندگان آنها به همراه داشته اند. اما علی رغم درخشش لئوناردو در این دو فیلم او موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد نشد اما او همچنان به تلاش خود ادامه داد در سال ۲۰۱۲ وی با بازی در فیلم جنگجوی آزاد شده و در سال ۲۰۱۳ با بازی در فیلم گتسبی بزرگ و گرگ وال استریت سه اثر دیگر را به کارنامه کاری خود به ثبت رسانید. لئوناردو برای بازی در فیلم گرگ وال استریت برای بار چهارم نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد اما باز هم نتوانست این عنوان را به دست آورد.

فیلم سینمایی گرگ وال استریت

فیلم سینمایی گرگ وال استریت
لئوناردو دی کاپریو در سال ۲۰۱۳ به سراغ تهیه‌کنندگی رفت و دو فیلم رانر رانر و خارج از کوره را تهیه کنندگی نمود. وی در سال ۲۰۱۵ با بازی در فیلم بازگشته آلخاندرو گونزالز ایناریتو بار دیگر به عنوان یک بازیگر قدرتمند مورد توجه همگان قرار گرفت و حتی جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن منتقدان فیلم شیکاگو و جایزه بفتا و جایزه ستلایت را از آن خود نمود و برای بار ششم نامزد جایزه اسکار نیز گردید و این بار توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد، گفتنی است که پیام های تبریک این واقعه در شبکه اجتماعی توئیتر رکورد بیشتر این پیام را به خود اختصاص داد. همین امر موجب شد تا او در سال ۲۰۱۶ لقب Leo به معنی به دست آورنده چیزی پس از سال ها تلاش را اهدا نمایند. لئوناردو دی کاپریو تاکنون توانسته است نامزد دریافت ۱۶۱ جایزه و برنده ۵۴ جایزه در فستیوال های مختلف گردد.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود 2019

زندگی نامه لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو در سال ۲۰۱۹ با بازی در فیلم روز روزگاری در هالیوود در کنار بازیگران بزرگ همچون برد پیت و آل پاچینو بار دیگر توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب نماید او در این فیلم نقش یکی از بازیگران قدیمی سینمای هالیوود را بازی می‌کند. این فیلم که در حال حاضر بر روی پرده سینما می باشد فروش نسبتا مناسبی را به خود اختصاص داده است. رسانه اینترنتی شهر دانلود شما را به دانلود فیلم روزی روزگاری در هالیوود با زیرنویس فارسی دعوت می نماید.

 

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی
آخرین اخبار روز سینما در کانال اینستاگرام شهر دانلود (کلیک کنید)