جنگ بر سر فیلم مرد ایرلندی بین نتفلیکس و سالن های سینما

فیلم مرد ایرلندی

فیلم مرد ایرلندی یک فیلم جنجالی که به احتمال فراوان کاندید تعداد زیادی جایزه از جمله اسکار های مختلف خواهد شد و به کارگردانی یک کارگردان مولف یعنی مارتین اسکورسیزی ساخته شده است، باعث جدلی دیگر بین صاحب نظران سینما گشته است بر سر این موضوع که آیا فیلم ها باید به سالن های سینما و اکران به سبک سنتی پایبند بمانند یا اینکه بتوانند شانس خود را در دنیای آنلاین و پخش اینترنتی و استریمینگ نیز امتحان کنند .
برای دانلود فیلم مرد ایرلندی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

فیلم irish manجدال نتفلیکس و سالن های سینما بر سر فیلم مرد ایرلندی

فیلم آیریش من یا همان مرد ایرلندی از این جهت حساسیت نتفلیکس و سالن های سینما را برانگیخته است که این فیلم به احتمال فراوان یکی از فیلم های موفق امسال از هر جهت خواهد بود، چه از نظر میزان فروش چه از دیدگاه منتقدین سینما و چه از نظر جشنواره ها و تعداد جوایز پس هر کدام از طرفین میخواهد که بیشترین سود را از این فیلم نصیب خود سازد.

به گزارش نیویورک تایمز هنوز گفتگو ها بین نت فلیکس برای اعطای حق پخش این فیلم از سوی نت فلیکس به یک سری از سینما های زنجیره ای مهم ادامه دارد و هنوز طرفین به نتیجه نهایی نرسیده اند و مشخص نیست که فیلم مرد ایرلندی در چه تعدادی از سالن های سینما برای سینما دوستان به نمایش گذاشته خواهد شد.

گزارشات حاکی از این مسئله است که تا کنون نتفلیکس با دو شرکت پخش سینمایی زنجیره ای در امریکا و کانادا به توافق رسیده است، شرکت ای ام سی با بیش از یازده هزار سالن سینما و همچنین بزرگترین شرکت سینمایی زنجیره ای کانادا به نام سینپلکس با بیش از هزار و ششصد سالن سینما .

حال باید منتظر ماند و دید نتفلیکس با چند سالن سینما به توافق میرسد برای اعطای حق پخش فیلم مرد ایرلندی و آیا اینکه اقبال عمومی به نتفلیکس برای دیدن این فیلم به سالن های سینما بیشتر است یا خیر.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی