تسهیلات خرید خودرو و کالا در کمتر از یک روز کاری

تسهیلات خرید خودرو

باتوجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور و درصد اعلام شده تورم در نیمه اول سال حتی بدبین ترین انسان کره زمین هم نمی توانست تصورکنه که قیمت خودرو و کالا اینچنین دچار نوسان شود. درحال حاضر تسهیلات خرید خودرو و کالا یکی از آیتم های وایرال شده در بین مردم محسوب می شود که استقبال گرمی از آن صورت گرفته است. شاید تا همین دهه اخیر اکثر مردم می توانستند با پس انداز کردن درصد کمی از حقوقشان بعد از دو یا سه سال صاحب خودرو شوند. اما در شرایط فعلی و با درنظر گرفتن قیمت های غیرمنطقی اتومبیل، خرید خودرو به صورت نقدی نوعی بلند پروازی به حساب می آید.

تسهیلات خرید خودرو

اما سوالی که این روزها برای اغلب مردم پیش می آید، این است که در این شرایط بداقتصادی چگونه خودرو و یا کالا مورد نظر را خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در این زمینه تسهیلات مناسبی در غالب خرید خودرو اقساطی و وام کالا از سوی مجموعه هایی نظیر خودروشاپ در سریعترین زمان و با کم ترین سود ممکن به متقاضیان پرداخت می شود. این تسهیلات مزیت های بسیار زیادی دارند که عمده ترین آنها سرعت در پرداخت در کمترین زمان ممکن است، موردی که به هیچ وجه از سوی بانک ها رعایت نشده و متقاضی برای دریافت وام مجبور است چند ماه انتظار بکشد.

دریافت تسهیلات خرید خودرو به صورت فوری با کمترین سود

 

در ادامه توضیحات قبل باید این نکته را درنظر داشته باشیم که دریافت وام از سوی بانک ها بسیار زمان بر است. اگر کمی منطقی فکر کنیم  و نیم نگاهی به ارزش پول کشور داشته باشیم، در می یابیم که مبلغ وام دریافتی که بعد از چند ماه به حساب ما واریز شده است، دیگر توانایی خرید خودرو مدنظر ما را نخواهد داشت؛ چرا که ارزش پول ما روزبه روز افت می کند و در نتیجه قیمت خودرو مورد نظر دچار نوسانات شدید می شود. در این راستا مجموعه خودروشاپ تسهیلات بسیار ارزنده ای را در غالب خرید اقساطی خودرو به برای مشتریان در نظر گرفته است که گزینه ای ایده آل برای خریداران به حساب می آید. اما سوال اینجاست که از کجا متوجه شویم که خرید خودرو اقساطی نوعی تسهیلات ارزنده تلقی می شود؟

وام خرید خودرو

برای پاسخ دادن به این سوال دوجواب منطقی وجود دارد که موجب می شود مشتریان تسهیلات فروش اقساطی خودرو را گزینه ای مناسب درنظر بگیرند. اول اینکه با یک نگاه ساده و جستجو در اینترنت متوجه خواهیم شد که بازار خرید و فروش خودرو به صورت قسطی بسیار گرم و پررونق است. این موضوع به ما نشان می دهد که افراد زیادی این روش را برای خرید خودرو انتخاب می کنند. دومین پاسخ نوعی ارزیابی ساده و منطقی بین تورم و سود خرید اقساطی است. برای مثال اگر شما خودرویی را با پیش پرداخت 100 میلیون تومان و اقساطی ماهانه پنج میلیون تومان خریداری کنید، این مبلغ با توجه به رشد تورم بعد از چند ماه عددی ناچیز تلقی می شود. در نتیجه خرید خودرو اقساطی گزینه ای مناسب برای خریداران خودرو خواهد بود.

 

بهترین تسهیلات خرید کالا

 

تسهیلات خرید کالا یکی از آیتم های ویژه بانک ها و مجموعه هایی نظیر خودروشاپ است که در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این تسهیلات جهت خرید کالا به مشتریان داده می شود تا در شرایط فعلی کشور مردم بتوانند قدرت خرید خود را افزایش دهند. دریافت تسهیلات از سوی بانک ها معمولا زمانبر است و برای اعطا این وام به مشتریان موانع زیادی وجود دارد. برای مثال بانک مهر ایران تسهیلات مناسبی در جهت خرید کالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. نکته مهم در این تسهیلات وجود موانع زیادی نظیر ارائه گواهی کسر از  حقوق، پرینت حساب چندماهه، سپرده کردن مبلغ نقدی برای چند ماه، ارائه ضامن کارمندی و بازاری، ارائه دسته چک معتبر صیادی و… تنها تعدادی از مدارک مورد نیاز هستند که دریافت تسهیلات را برای مشتریان دشوار می کنند. خبر خوب این است که مجموعه خودروشاپ در این زمینه تسهیلاتی را در غالب وام فوری با چک صیادی یا همون وام خرید کالا خودروشاپ به مشتریان ارائه می دهد که در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به مدارک متعدد به آنها پرداخت می شود.

H3: مدارک مورد نیاز مجموعه خودروشاپ جهت دریافت وام کالا

 

  • مدارک شناسایی (شامل کپی کارت ملی و شناسنامه)
  • مدارک شغلی (مانند گواهی اشتغال، گواهی استخدام، جواز کسب، کارت مهارت، فیش حقوقی و ….)
  • گواهی امضا از دفتر اسناد
  • پرینت حساب یک ماهه(پرینت حسابی که بیشترین ورودی را دارد و یا نشان دهنده حقوق یا درآمد شخص است)
  • داشتن چک صیادی بنفش برای وام فوری خرید کالا الزامی است
  • با ارائه مدارک فوق می توانید به راحتی تسهیلات وام کالا را در وب سایت خودروشاپ با اقساط 12، 18 و 24 ماهی در کمتر از یک روی کاری دریافت نمایید.

تسهیلات خرید خودرو شامل چه خودروهایی می شود؟

 

هنگام دریافت تسهیلات خرید خودرو هیچگونه اهرم فشاری بابت خرید نوع خاصی از اتومبیل برروی مشتریان اعمال نمی شود. یعنی خریداران هنگام استفاده از این تسهیلات می توانند با توجه به مبلغ پیش پرداختی که به صورت نقدی ارائه می دهند، انواع خودروهای داخلی و خارجی صفر و کارکرده موجود در بازار را انتخاب کنند. همانطور که پیش تر گفته شد، دست خریداران در انتخاب خودرو کاملا باز بوده و می توانند هر خودرویی که می خواهند را به صورت اقساطی خریداری کنند. باتوجه به قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر بهترین پیشنهاد و اقتصادی ترین گزینه ها در محصولات سایپا شامل تیبا و پراید و در مصحولات ایران خودرو شامل رانا، پژو 206 و پژو 207 می شود. در حال حاضر با توجه به قیمت لحظه ای خودرو، فروش اقساطی ساینا برای یک خانواده 4 الی 5 نفره ایده آل ترین گزینه ممکن محسوب می شود.

تا به اینجا احتمالا برای خیلی از شما این سوال پیش آمده است که آیا تسهیلات خرید خودرو تنها شامل خودروهای اقتصادی داخلی می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این تسهیلات شامل تمام خودروهای خارجی و داخلی می شود. همانطور که بالاتر گفته شد، تسهیلات خرید خودرو شامل انواع اتومبیل های موجود در بازار می شود. در نتیجه مشتریانی که قصد خرید خودروهای خارجی نظیر جک، تیگو، فیدلیتی و حتی خودروهای لوکس نظیر BMW را دارند جای نگرانی نیست. این افراد می توانند به راحتی از طریق مجموعه ما خودروهای مورد نظرشان را با بهترین شرایط و اقساط بلند مدت خریداری کنند.

 

مزیت های استفاده از تسهیلات خرید خودرو

 

تسهیلات خرید اقساطی خودرو و وام کالا علاوه بر اینکه قدرت خرید متقاضیان را افزایش می دهد، نوعی سرمایه گذاری پرسود و ارزشمند به حساب می آید. شاید برایتان سوال باشد گه دریافت وام کالا یا خرید خودرو اقساطی چگونه سرمایه گذاری محسوب می شود؟ همانطور که پیش تر گفته شد، نرخ تورم در نیمه اول سال جاری از سوی دولت 28 درصد اعلام شده است. این یعنی تمام اجناس داخل بازار متاثر این تورم خواهند شد. در نتیجه اگر شخصی کالا و یا خودرویی را در نیمه اول سال خریداری کرده باشد، در این شرایط افزایش قیمت تاثیری برروی قدرت خرید او نداشته و عملا خودرو و کالای خریداری شده نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید.

خرید خودرو اقساطی

متاسفانه به دلیل وجود تحریم های بی رحمانه از سوی کشورهای اروپایی و امریکا درصد رشد تورم در داخل کشور به شدت صعودی است. این موضوع سبب شده است که خرید خودرو و کالا در داخل کشور برخلاف سایر کشورهای جهان نوعی سرمایه گذاری باشد. در دیگر کشورهای دنیا به دلیل مصرفی بودن اغلب کالاها و خودرو، محصول مورد نظر بعد از خرید دچار افت قیمت شده و دیگر کالایی دست دوم به حساب می آید. اما در داخل کشور به علت وجود تحریمات خارجی و عدم واردات خودرو خرید کالا و خودرو عملا نوعی پس انداز بوده و از بی ارزش شدن پول جلوگیری می کند. در ادامه وام های خرید اقساطی خودرو از دو بانک معتبر که در این زمینه فعالیت دارند را بررسی خواهیم کرد.

تسهیلات خرید خودرو بانک رسالت

 

طبق مصوبه دولت تعدادی از بانک های کشور متعهد هستند که جهت خرید اقساطی خودرو به متقاضیان وام بدهند. بانک رسالت در حال حاضر تسهیلاتی به عنوان وام خودرو ندارد اما یکی از تسهیلات این بانک شباهت زیادی به وام خودرو داشته و یکی از وام های مناسب این زمینه محسوب می شود. برای دریافت وام 200 میلیون از بانک رسالت متقاضیان ابتدا باید مبلغی را برای سه ماه در بانک سپرده کنند. سپس بعد از گذشت سه ماه می توانند برابر 100 درصد مبلغ سپرده شده وام با اقساط 12 ماهه دریافت کنند. سقف اقساط این وام 60 ماهه می باشد و برای دریافت وام با اقساط 60 ماهه متقاضیان تنها می توانند معادل 20 درصد از سپرده را دریافت کنند. برای مثال اگر شخصی بخواهد 200 میلیون تومان وام از بانک رسالت دریافت کند، باید مبلغ یک میلیارد تومان را به مدت سه ماه سپرده کند. سپس می تواند مبلغ 200 میلیون تومان وام با اقساط 60 ماهه و سود 2 درصد تسهیلات بانکی بگیرد.

تسهیلات خرید خودرو بانک صادرات

 

تسهیلات خرید خودرو بانک صادرات در غالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می شود که می توان از آن در تمام دستگاه های پز سراسر کشور خودرو اقساطی خریداری کرد. تهسلات خرید خودرو اقساطی در بانک صادرات تا سقف 200 میلیون تومان با اقساط 60 ماهه برای تمام افراد بالای هجده سال تصویب شده است. اشخاصی که قضد دریافت این وام را دارند، باید وضعیت نظام وظیفه آنها مشخص باشد و وام مشابهی در سایر بانک های کشور دریافت نکرده باشند. اگر متقاضیان از سقف اقساط این وام استفاده کنند، باید تعدادی (از سوی بانک مشخصمی شود) ضامن معتبر همراه با مدارک لازم به شعبه ارائه دهند. با توجه به شرایط گفته شده اگر سقف وام همراه با اقساط 60 ماهه دریافت شود، مبلغ هر قسط حدودا پنج میلیون تومان خواهد بود.

 

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: یزدان
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی