تریلر انیمیشن فروزن 2 منتشر شد

تریلر انیمیشن فروزن 2

انیمیشن Frozen 2 محصول جدید کمپانی دیزنی که قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ برابر با ۱ آذر ۱۳۹۸ اکران شود. دومین تریلر رسمی آن منتشر شده است. در طول تریلر جدید انیمیشن Frozen 2 شاهد نمایش قدرت های جدید السا هستیم و همچنین آنا در تلاش است تا از خواهرش در برابر هر خطری دفاع کند و السا قرار است با یک تهدید بزرگ در این ماجراجویی خطرناک و بسیار حماسی مواجه شود. در ادامه می توانید تریلر انیمیشن فروزن 2 را با زیرنویس فارسی ببینید و پس از انتشار فیلم نسبت به دانلود انیمیشن Frozen 2 اقدام نمایید. لازم به ذکر است که انیمیشن السا و آنا 1 یکی از جذاب ترین و خاطره انگیز ترین آثار پویانمایی در جهان به شمار می رود که تا سال 2019 رکورد پرفروشترین انیمیشن جهان را با خود داشت.

داستان انیمیشن فروزن 2

در این قسمت از انیمیشن منجمد 2 شاهد آن خواهیم بود که السا چطور قدرت های خود را بدست آورده است و نقش آنا در این ماجرا چه بوده است. در این انیمیشن شاهد آن هستیم که چطور السا از اینکه دارای قدرت های ماوراءالطبیعه است می ترسد و نگران است مبادا خطری مردم بی گناه را تهدید نمایید. قدرتی که باعث شده حکومت او متزلزل شود. حال السا به‌همراه آنا، کریستف، اولاف و اسون به یک ماجراجویی خطرناک و خاطره انگیز قدم خواهد گذاشت. آنها امیدوارند که نیروهای السا بتواند ضامن سلامت همه باشد. آیا این ممکن است؟ باید منتظر اکران آن باشیم و ببینیم چه رخ خواهد داد.

دانلود انیمیشن Frozen II 2019

عوامل انیمیشن Frozen 2

در انیمیشن منجمد 2 نیز همانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کار کارگردانی آن را بر عهده داشته اند. از جمله صداپیشگان این اثر می توان به جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون اشاره نمود. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه انیمیشن السا و آنا 2 کمک زیادی نموده است.

پخش آنلاین تریلر انیمیشن فروزن 2

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی