تاریخ اکران انیمیشن مینیون ها ۲ مشخص شد

تاریخ اکران انیمیشن مینیون ها ۲ مشخص شد

انیمیشن مینیون ها که سال ۲۰۱۵ قسمت اول آن اکران شد داستان تعدادی موجود زرد رنگ به نام مینیون که بیشتر آنها را در انیمیشن من شرور دیده بودیم را روایت می کند. ما در این انیمیشن شاهد آن بودیم که این موجودات چطور به وجود آمدند و چه هدفی را در زندگی دنبال می‌کردند. آنها در ابتدا موجودات تک سلولی بودند که در گذر زمان تکامل یافته‌اند. هدف مینیون ها همیشه به دنبال آن بودند تا بد ذات ترین ارباب را برای خدمت انتخاب نمایند اما همیشه با کارهای خود باعث نابودی ارباب خود می شدند.

این مسئله تا جایی ادامه پیدا کرد آنها مجبور شدند خود را در غاری پنهان کنند. و از این که نمی توانستند اربابی داشته باشند دچار افسردگی شده بودند. در این بین یک میلیون به نام کوین فکری به ذهنش می‌رسد و با دو دوست خود یعنی استوارت و باب راهی سفری طولانی می‌شوند تا اینکه بتوانند بزرگترین و شرور ترین ارباب را لیاقت خدمت آنها را داشته باشند بیابند. حالا باید دید که در انیمیشن مینیون ها ۲ شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود.

پوستر انیمیشن مینیون ها ۲

داستان انیمیشن مینیون ها ۲

حالا در دومین قسمت از این انیمیشن جذاب شاهد ماجرای تازه از مینیون ها هستیم. لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره داستان انیمیشن مینیون ها ۲ وجود ندارد. اما با توجه به نام آن یعنی ظهور گرو باید شاهد آن باشیم که مینیون ها چطور به گرو ملحق خواهند شد. همچنین شما عزیزان می توانید نسبت به دانلود انیمیشن مینیون ها ۲ به محض اکران آن اقدام نمایید.

عوامل انیمیشن مینیون ها ۲

کار کارگردانی این انیمیشن بر عهده Brad Ableson و Kyle Balda بوده است همچنین وظیفه نویسندگی آن نیز بر عهده Cinco Paul بوده است. از جمله صداپیشگان قسمت دوم مینیون ها می توان به Steve Carell و Pierre Coffin اشاره کرد. لازم به ذکر است که این انیمیشن در ژانر کمدی و ماجراجویی تولید شده است.

تاریخ اکران انیمیشن Minions 2

انیمیشن Minions 2 قرار است در تاریخ 3 جولای 2020 برابر با ۱۳ تیر ۱۳۹۹ اکران شود. لازم به ذکر است که این انیمیشن قرار است با نام Minions: The Rise of Gru (مینیون ها: ظهور گرو) تولید شود و به روی پرده‌های سینما برود.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی