بهترین فیلم های رمانتیک 2019 که باید ببینیم – قسمت اول

بهترین فیلم های رومانتیک 2019 که باید ببینیم – قسمت اول

فیلم های رمانتیک از جمله فیلم های هستند که همواره مخاطبین خود را در جهان دارند. این فیلم ها که همه آن ها دارای یک خط زمان بسیار آرام هستند گاهی شما را به گریه وا می دارند و گاهی باعث خنده شما می شود. همین مسئله یکی از علل جذابیت این آثار می باشد. در طول سال های مختلف ما شاهد انتشار آثار رمانتیک بسیاری بودیم اما هیچگاه احساس نکردیم که این داستان ها تکراری شده اند. شاید ژانر عاشقانه از جمله ژانرهای پرطرفدار نباشد اما طرفداران آن نیز کم نیستند. ما در سال ۲۰۱۸ فیلم عاشقانه بسیار موفقی را ندیدیم اما خوشبختانه در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار فیلم های موفق بسیاری هستیم که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد. فهرست بهترین فیلم های رمانتیک 2019 شامل آثاری همچون مرد فردا، علاءالدین، مردان چه می خواهند و… اشاره کرد.

در ادامه مجموعه مطالب بهترین فیلم های ۲۰۱۹ با ما همراه باشید تا شما را با بهترین فیلم های عاشقانه سال ۲۰۱۹ آشنا کنیم.

فهرست بهترین فیلم های رمانتیک 2019


1. فیلم The Tomorrow Man

دانلود فیلم The Tomorrow Man 2019

نام فارسی: مرد فردا

کارگردان: Noble Lincoln Jones

بازیگران: John Lithgow, Blythe Danner, Derek Cecil

درباره فیلم: فیلم مرد فردا درباره دو شهروند یکی از شهرهای کوچک آمریکا می باشد این دو که نام آن ها اد و رونی می باشد. هر دو تلاش می کنند تا همسر آینده خود را پیدا کند. بیشتر وقت خود را سرفه آماده شدن برای یک حادثه احتمالی که معلوم هم نیست رخ دهد صرف می کند و رونی نیز تمام روز را برای خرید وسایلی که هرگز از آن ها استفاده نمی کند به هدر می دهد. فیلم The Tomorrow Man در ژانر آثار درام رمانتیک می باشد. لازم به ذکر است به کارگردانی این فیلم ۹۴ دقیقه ای برعهده نوبلز بوده است. از جمله بازیگران این فیلم نیز می توان به جان لیتگو و بلیث دنر اشاره کرد.

دانلود فیلم The Tomorrow Man 2019


2. فیلم The Souvenir

دانلود فیلم The Souvenir 2019

نام فارسی: سوغات

کارگردان: Joanna Hogg

بازیگران: Neil Young, Tosin Cole, Jack McMullen

درباره فیلم: فیلم سوغات داستان ۱ دانشجو دختر در دهه ۸۰ را روایت می کند او که رشته دانشگاهی فیلم سازی است. بسیار زیاد به رشته خود علاقه مند است اما یک روز عاشق فردی بسیار پیچیده و غیر قابل اطمینان می شود. همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای او میشود. فیلم سینمایی سوغات توسط جونا هاگ کارگردانی شده است. لازم به ذکر است مدت زمان پخش این فیلم ۱۱۹ دقیقه می باشد.

دانلود فیلم The Souvenir 2019


3. فیلم Five Feet Apart

دانلود فیلم Five Feet Apart 2019

نام فارسی: پنج فوت به بالا

کارگردان: Justin Baldoni

بازیگران: Haley Lu Richardson, Cole Sprouse, Moises Arias

درباره فیلم: داستان فیلم درباره یک دختر و پسر نوجوان است که به خاطر بیماری لاعلاجی که دارند در یک بیمارستان بستری هستند این دو که تمام امید خود را به زندگی از دست دادند به مرور زمان به یکدیگر علاقمند می شود. همین مسئله داستانی بسیار زیبا و عاشقانه را را رقم می زند. کارگردانی فیلم Five Feet Apart بر عهده جاستین بوده است و از جمله هنرمندان آن می‌توان به هیلی لو ریچاردسون و کول اسپروز اشاره نمود.

دانلود فیلم Five Feet Apart 2019


4. فیلم The Aftermath

دانلود فیلم The Aftermath 2019

نام فارسی: پس از واقعه

کارگردان: James Kent

بازیگران: Keira Knightley, Ned Wills, Pandora Colin

درباره فیلم:  داستان فیلم به چند سال پس از جنگ جهانی دوم برمیگردد زمانی که یک جنرال انگلیسی به همراه همسرش در خانه خود در شهر هامبورگ آلمان زندگی می کند. آن دو که در ابتدا زندگی آرامی دارند. پس از مدتی مشکلاتی بین این زوج و ساکنین سابق آن خانه رخ می‌دهد. کارگردانی این فیلم جنگی ، عاشقانه بر عهده جیمز کنت بوده است. از جمله بازیگران فیلم The Aftermath می توان به کایرا نایتلی و الکساندر اسکارشگارد اشاره نمود. در پایان ذکر این نکته الزامی است که به خاطر استفاده از بازیگران نام آشنا می توان آن را به راحتی در فهرست بهترین فیلم های رمانتیک ۲۰۱۹ جای داد. همچنین ذکر این نکته که فیلم دیگری با همین عنوان در سال 1982 ساخته شده است هم الزامیست.

دانلود فیلم The Aftermath 2019


5. فیلم Isn’t it Romantic

دانلود فیلم Isnt It Romantic 2019

نام فارسی: آیا رمانتیک نیست

کارگردان: Todd Strauss-Schulson

بازیگران: Rebel Wilson, Liam Hemsworth, Adam Devine

درباره فیلم: داستان فیلم مربوط به یک دختر جوان و چاق می باشد که بر اثر یک اتفاق درگیر یک ماجرای عاشقانه می شود. ماجرایی که پر از صحنه های کمدی نیز می باشد. فیلم isn’t it romantic را به دلیل استفاده از بازیگران محبوب نسل جوان می توان یکی از فیلم های برتر سال ۲۰۱۹ دانست. کارگردان این فیلم بر عهده اشتراوس شولسان بوده است. از جمله بازیگران فیلم کمدی عاشقانه پریانکا چوپرا و ربل ویلسون اشاره نمود.

دانلود فیلم Isn’t it Romantic 2019


ادامه لیست بهترین فیلم های رومانتیک 2019

فهرست کامل بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: ۲ نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محدثه
4 سال قبل

سلام ممنون از سایت خوبتون
ممنون که لیست بهترین آثار رو قرار میدید
گاهی اوقات انتخاب یه فیلم خوب کار سختیه
من همیشه این لیست ها رو دنبال میکنم
اگه میشه بقیه اش رو هم بزارید
ممنون

مدیر
یزدان
4 سال قبل
پاسخ به  محدثه

سلام ممنونم که با ما همراه هستید لطفا سایت شهر دانلود رو به دیگران معرفی کنید قطعا لیست ادامه دار خواهد بود

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی