بهترین فیلم های درام 2019 که باید ببینید – قسمت اول

بهترین فیلم های درام 2019

در ادامه معرفی بهترین فیلم های 2019 می رسیم به معرفی بهترین فیلم های درام 2019، این ژانر که همواره طرفداران خاص خود را داشته است یکی از محبوب ترین و پرجایزه ترین ژانر ها در هر سال می باشد. ژانر درام به این معنی است که یا کل فیلم غمگین است و یا داری صحنه ها و موقعیت های غمگین می باشد. اما ما در اینجا سعی کردیم تا فیلم هایی که به طور کامل درام هستند را به شما معرفی کنیم.

از جمله فیلم های مطرح این لیست می توان به عناوینی همچون جوکر ، آیریشمن ، سوغات ، روزی روزگاری در هالیوود ، مرد ماه جوزا ، ال کامینو: فیلم بریکینگ بد ، راکت من ، یک حساب برای تسویه ، زنان کوچک و آرامش اشاره نمود. لازم به ذکر است که ترتیت بندی فیلم ها هیچ دلیل خاصی ندارد و تلاش شده تا آثار معرفی شده از یک درجه اهمیت برخوردار باشند.

فهرست بهترین فیلم های درام 2019


1. فیلم Joker

فیلم جوکر

نام فارسی: جوکر

کارگردان: Todd Phillips

بازیگران: Joaquin Phoenix, Robert De Niro, Zazie Beetz, Frances Conroy

درباره فیلم: هشتاد سال از خلق شخصیت جوکر،برای مقابله با بتمن، می گذرد و در این سال ها همیشه رو به بهتر شدن یا به عبارتی شرور تر شدن پیش رفته است. جوکر شخصیتی مستقل است و از اینجا شروع شد که آرتور فلک دلقک و کمدین شکست خورده، بعد از اتفاقات ناگوار زندگیش به انسانی بی رحم و وحشتناک تبدیل می شود که هر کاری را انجام می دهد. یک شخصیت منفی اما مورد علاقه همه …

دانلود فیلم Joker 2019


2. فیلم Judy

بهترین فیلم های درام 2019 که باید ببینید – قسمت اول

نام فارسی: جودی

کارگردان: Rupert Goold

بازیگران: Renée Zellweger, Jessie Buckley, Finn Wittrock, Rufus Sewell

درباره فیلم: جودی گارلند، بازیگر و خواننده ی معروف که سالهای کاری اش بین 1930 تا 1970 میلادی بوده است. در این فیلم شاهد زندگی کاری و شخصی وی و همینطور محبوبیتش بین همگان هستیم. در ادامه او برای اجرای کنسرت به شهر لندن می رود و اتفاقاتی که در آنجا می افتد را نظاره گر خواهیم بود.

دانلود فیلم Judy 2019


3. فیلم The Peanut Butter Falcon

بهترین فیلم های درام 2019 که باید ببینید – قسمت اول

نام فارسی: شاهین کره بادام زمینی

کارگردان: Tyler Nilson, Michael Schwartz

بازیگران: Shia LaBeouf, Dakota Johnson, Zack Gottsagen, John Hawkes

درباره فیلم: داستان درباره ی شخصی به نام زک می باشد که در یک آسایشگاه روانی زندگی می کند. زک کمی مشکلات روانی دارد که باید حل شود اما دیوانه نیست و این را هم خود او و هم پزشک هایش می دانند. او همه تلاشش را می کند که زودتر از این محیط بیرون بیاید و به آرزویی که در ذهنش دارد برسد.

دانلود فیلم The Peanut Butter Falcon 2019


4. فیلم The Farewell

فیلم the farewell

نام فارسی: وداع

کارگردان: Lulu Wang

بازیگران:  Shuzhen Zhao, Awkwafina, X Mayo

درباره فیلم: داستان درباره ی یک خانواده ی چینی است که سالیان طولانی در آمریکا زندگی می کنند. او اتفاق مهم در خانواده شان پیش آمده است. آنها یک عروسی مهم دارند اما از طرفی مادربزرگشان مریض است و هر لحظه ممکن است بمیرد. آنها سر دو راهی و ناراحتی بدی قرار گرفته اند. پس تصمیم می گیرند تا برای مدتی مادریزرگ را به جایی ببرند تا عروسی را برگزار کنند و اگر اتفاقی افتاد بعدا به بقیه اعلام کنند.

دانلود فیلم The Farewell 2019


5. فیلم Native Son

دانلود فیلم Native Son 2019

نام فارسی: پسر بومی

کارگردان: Rashid Johnson

بازیگران: Ashton Sanders, Margaret Qualley, Nick Robinson, KiKi Layne

درباره فیلم: بیگر یک جوان سیاه پوست است که در شیکاگو زندگی می کند. او همواره از زندگیش ناراضی است چون نمی تواند به رویاهایش برسد تا اینکه یک روز زندگیش تغییر می کند و به عنوان راننده ی شخصی فردی پولدار استخدام می شود. همین اتفاق باعث می شود رفته رفته وارد دنیای قدرت و ثروت شود.

دانلود فیلم Native Son 2019


لازم به ذکر است که ممکن است در میان آثار معرفی شده برخی با سلیقه شما همخوانی نداشته باشد. پس قبل از آنکه فیلم را دانلود نمایید، داستان آن را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین آثار متناسب با سلیقه خود را دانلود کنید.

ادامه لیست بهترین فیلم های درام 2019

فهرست کامل بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی