بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم – قسمت سوم

بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم

ژانر اکشن یکی از بهترین و پر مخاطب ترین ژانر ها در سینما به شمار می رود. شما در این ژانر شاهد صحنه های پر هیجان و جذابی خواهید بود که افراد با هر سنی از آن لذت می برند همین مساله موجب می شود که همواره تعداد زیادی از فیلم های ژانر اکشن در بین پرفروش ترین فیلم های سال به چشم می خورند به همیم دلیل تصمیم گرفتیم تا در ادامه معرفی بهترین فیلم های سال 2019 به سراغ معرفی بهترین فیلم های اکشن 2019 برویم. از جمله فیلم هایی که در این فهرست خود نمایی می کنند می توان به انتقام حویان: پایان بازی ، اسپایدرمن دور از خانه ، مردان ایکس: ققنوس سیاه ، رامبو: آخرین خون ، آنا ، سریع و خشن تقدیم می کند: هابز و شاو ، جان ویک 3 و بسیاری دیگر اشاره نمود. که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

لازم به ذکر است که ترتیب و شماره بندی آثار به صورت تصادفی بوده است و به هیچ عنوان نشان از برتری فیلم ها نسبت به هم ندارد. و صرفا برای شماره بندی می باشد. همچنین گفتنی است که شما عزیزان می توانید در انتهای هر عنوان نسبت به دانلود آن نیز اقدام نمایید. با ما در معرفی برترین آثار سینمایی 2019 همراه باشید.

فهرست بهترین فیلم های اکشن 2019


11. فیلم Dark Phoenix

بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم – قسمت سوم

نام فارسی: ققنوس سیاه

کارگردان: Simon Kinberg

بازیگران: James McAvoy, Michael Fassbender, Jennifer Lawrence, Nicholas Hoult

درباره فیلم: داستان از اینجا شروع می شود که بعد از اتفاقات قسمت قبلی فیلم ایکس من، حال این گروه یک جنگجوی بزرگ و قدرتمند را با خود دارد که می تواند به آنها بسیار کمک کند و اجازه ندهد که دشمنان بر آنها غلبه کنند. حالا جین گری سعی بر این دارد که که بتواند با تمرین های شبانه روزی قدرت های پنهان خود را آشکار کرده و با استفاده از آنها به اهداف خود برسد و بتواند که به یک ققنوس بسیار قدرتمند تبدیل شود.

دانلود فیلم Dark Phoenix 2019


12. فیلم Ayogya

دانلود فیلم Ayogya 2019

نام فارسی: آیوگیا

کارگردان: Venkat Mohan

بازیگران: Vishal, Parthiban, K.S. Ravikumar, Raashi Khanna

درباره فیلم: داستان درباره ی یک پلیس فاسد است که از خلافکاران پول می گیرد تا جرم آنها را بپوشاند و دستگیرشان نکند. تا اینکه با یک پرونده ی جنایی درگیر کی شود متوجه می شود که خودش نیز گرفتار این پرونده است و شریک جرم مجرمین است. او پس از این که متوجه می شود به عنوان شریک جرم شناخته می شود تصمیم می گیرد تا شیوه ی زندگی خودش را تغییر دهد و همه چیز را از ابتدا آغاز کند.

دانلود فیلم Ayogya 2019


13. فیلم Spider-Man: Far from Home

بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم – قسمت سوم

نام فارسی: مرد عنکبوتی دور از خانه

کارگردان: Jon Watts

بازیگران: Tom Holland, Samuel L. Jackson, Jake Gyllenhaal, Marisa Tomei

درباره فیلم: این فیلم یکی دیگر از فیلم های مجموعه مارول می باشد که برای بار اول در سال 2003 پخش شد. در این قسمت اتفاقاتی رخ می دهد که دنباله فیلم سال 2017 می باشد.  در این قسمت پیتر پارکر به همراه دوستان خود برای گذراندن تعطیلات تابستانه به اروپا می روند. پیتر می خواهد از این سفر لذت ببرد اما ناگهان در ابتدای سفر اتفاقاتی می افتد و فیوری رئیس شیلد نیز به آنجا می آید.

دانلود فیلم Spider-Man: Far from Home 2019


14. فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

بررسی فیلم هابز و شاو

نام فارسی: هابز و شاو

کارگردان: David Leitch

بازیگران: Dwayne Johnson, Jason Statham, Idris Elba, Vanessa Kirby

درباره فیلم: فیلم هابز و شاو فیلم های سریع و خشن همیشه جزو بهترین فیلم های اکشن و مسابقه ای به شمار می روند و از سال 2001 که اولین نسخه ی این مجموعه منتشر شد دوست داران ماشین و فیلم های اکشن همیشه این مجموعه را دنبال می کنند و آن را جزو بهترین ها می دانند. داستان فیلم دو سال بعد از اتفاقاتی که در نسخه ی قبل این فیلم رخ می دهد. لوک هابز تصمیم می گیرد تا با دوست قدیمی خود دکارد شاو که زمانی رقیب هم بودند همکاری کند و با هم به دنبال یک خلافکار به نام بریکستون بروند. لوک هابز و دکارد شاو می خواهند در ماموریت خود این خلافکار مخوف را دستگیر کنند، اما چیزی که آنها نمی دانند این است که او بسیار قدرتمند تر از آن است که بنظر می رسد و آنها زمانی از این موضوع باخبر می شوند که دیگر کار از کار گذشته است و باید با هر چه در توان دارند با او روبرو شوند تا بتوانند او را از انجام کاری که می خواهد به سرانجام برساند منحرف کنند.

دانلود فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 2019


15. فیلم Batla House

دانلود فیلم Batla House 2019

نام فارسی: خانه باتلا

کارگردان: Nikkhil Advani

بازیگران: John Abraham, Mrunal Thakur, Nora Fatehi, Anil George

درباره فیلم: داستان فیلم از یک واقعیت الهام گرفته شده است. داستان درباره ی آدم ربایی است، گروهی آدم ربا دو نفر را می دزدند و داستان به گوش پلیس می رسد و گروهی با رهبری جان آبراهام برای نجات افراد دزدیده شده وارد عمل می شوند.

دانلود فیلم Batla House 2019


قسمت چهارم بهترین فیلم های اکشن 2019

مجموعه بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی
آخرین اخبار روز سینما در کانال اینستاگرام شهر دانلود (کلیک کنید)