بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم – قسمت دوم

بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم

ژانر اکشن یکی از بهترین و پر مخاطب ترین ژانر ها در سینما به شمار می رود. شما در این ژانر شاهد صحنه های پر هیجان و جذابی خواهید بود که افراد با هر سنی از آن لذت می برند همین مساله موجب می شود که همواره تعداد زیادی از فیلم های ژانر اکشن در بین پرفروش ترین فیلم های سال به چشم می خورند به همیم دلیل تصمیم گرفتیم تا در ادامه معرفی بهترین فیلم های سال 2019 به سراغ معرفی بهترین فیلم های اکشن 2019 برویم. از جمله فیلم هایی که در این فهرست خود نمایی می کنند می توان به انتقام حویان: پایان بازی ، اسپایدرمن دور از خانه ، مردان ایکس: ققنوس سیاه ، رامبو: آخرین خون ، آنا ، سریع و خشن تقدیم می کند: هابز و شاو ، جان ویک 3 و بسیاری دیگر اشاره نمود. که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

لازم به ذکر است که ترتیب و شماره بندی آثار به صورت تصادفی بوده است و به هیچ عنوان نشان از برتری فیلم ها نسبت به هم ندارد. و صرفا برای شماره بندی می باشد. همچنین گفتنی است که شما عزیزان می توانید در انتهای هر عنوان نسبت به دانلود آن نیز اقدام نمایید. با ما در معرفی برترین آثار سینمایی 2019 همراه باشید.

فهرست بهترین فیلم های اکشن 2019


6. فیلم Kesari

دانلود فیلم Kesari 2019

نام فارسی: کیساری

کارگردان: Anurag Singh

بازیگران: Akshay Kumar, Parineeti Chopra, Suvinder Vicky, Vansh Bhardwaj

درباره فیلم: داستان درباره جنگی حماسی بین سیک های هند و سربازان افغان است. در این جنگ سیک ها تلاش می کنند تا از استان شمال غربی کشورشان دفاع کنند تا این شهر به دست افغان ها نیفتد. زمان این فیلم 150 دقیقه می باشد و علاوه بر ژانر اکشن در ژانر تاریخی، درام، جنگی و هیجان انگیز نیز ساخته شده است.

دانلود فیلم Kesari 2019


7. فیلم Romeo Akbar Walter

دانلود فیلم Romeo Akbar Walter 2019

نام فارسی: رومئو اکبر والتر

کارگردان: Robbie Grewal

بازیگران: John Abraham, Mouni Roy, Jackie Shroff, Anil George

درباره فیلم: داستان به سال 1971 برمی گردد و درباره ی جنگی است که سال ها بین پاکستان و هند بوده است.یک بانکدار هندی توسط شخصی استخدام می شود تا به پاکستان برود، اما این کار فقط پوششی است که او به راحتی بتواند اطلاعات بدست بیاورد و  برای پیروزی در این جنگ دیرینه در اختیار کشورش قرار دهد.

دانلود فیلم Romeo Akbar Walter 2019


8. فیلم

بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم – قسمت دوم

نام فارسی: توتال دهامال

کارگردان: Indra Kumar

بازیگران:  Ajay Devgn, Madhuri Dixit, Anil Kapoor, Riteish Deshmukh

درباره فیلم: داستان درباره ی چند دوست صمیمی است که سالیان سال است باهم دوست و کنار یکدیگر بوده اند. حالا آنها بدنبال یک گنج مخفی می گردند. اما کارشان از اینجا سخت می شود که افراد دیگری نیز به دنبال آن گنج می گردند. این فیلم محصول کشور هند می باشد و علاوه بر ژانر اکشن، در ژانر کمدی و ماجراجویی ساخته شده است.

دانلود فیلم Total Dhamaal 2019


9. فیلم Triple Threat

دانلود فیلم Triple Threat 2019

نام فارسی: تهدید سه گانه

کارگردان: Jesse V. Johnson

بازیگران: Tony Jaa, Tiger Hu Chen, Iko Uwais, Scott Adkins

درباره فیلم: داستان درباره یک سندیکا و سازمانی خلافکار می باشد. آنها یک گروه از قاتلان حرفه ای را استخدام می کنند تا شخص میلیادری را که نمی گذارد اینها به اهدافشان برسند را به قتل برساند. از اینجا به بعد داستان جدی می شود و با شروع کار قاتلان، گروهی دیگر برای حمایت از آن شخص به مقابله با آنها می پردازند.

دانلود فیلم Triple Threat 2019


10. فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum

فیلم جان ویک ۴

نام فارسی:  جان ویک 3

کارگردان: Chad Stahelski

بازیگران: Keanu Reeves, Halle Berry, Ian McShane, Laurence Fishburne

درباره فیلم: داستان فیلم ادامه ی قسمت قبلی می باشد. جان ویک با کشتن یک نفر در محیط هتل، قوانین آنجا را شکست و حالا دیگر  مورد حمایت قرار نمی گیرد و همه در تلاش هستند تا او را بکشند. با شرایطی که برای او ایجاد می شود، جان ویک تبدیل به یک فراری تمام عیار می شود که حتی از دست دوستانش نیز فرار می کند.

دانلود فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019


قسمت سوم بهترین فیلم های اکشن 2019

لیست بهترین فیلم های سال 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی