بررسی فیلم علاءالدین Aladdin 2019

فیلم علاءالدین Aladdin 2019

لایو اکشن علاءالدین محصول سینمایی سال 2019 کمپانی بزرگ دیزنی می باشد این فیلم یک اثر ماجراجویی ، عاشقانه و فانتزی می باشد که به کارگردانی گای ریچی و تهیه کنندگی دان لین ساخته شده است. فیلم علاالدین در تاریخ 24 می یعنی سوم خرداد ماه 1398 در آمریکای شمالی اکران شد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به مینا مسعود ، نیومی اسکات و ویل اسمیت اشاره نمود که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید. همچنین مسئولیت نوشتن فیلم نامه آن را جان آگوست بر عهده داشته است. در ادامه با بررسی فیلم علاءالدین Aladdin 2019 با ما همراه باشید.

این فیلم بر اساس انیمیشنی کلاسیک به همین نام و با اقتباسی آزاد از داستان‌های هزار و یک شب ساخته شده است. توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید نسبت به دانلود فیلم علاالدین با زیرنویس فارسی و به صورت کاملا رایگان از شهر دانلود اقدام نمایید.

داستان فیلم علاءالدین 2019

فیلم سینمایی علاءالدین داستان پسر جوان و فقیری در روایت می کند که از شدت فقر در خیابان های شهر بزرگ آکرابا واقع در خاورمیانه از مغازه ها و مردم دزدی می کند. علاالدین به طور اتفاقی با دختری آشنا می شود و او را از یک گرفتاری نجات می دهد. پس از مدتی او به طور اتفاقی یک چراغ جادویی پیدا می کند و غول چراغ را احضار می کند و زندگی اش متحول می شود او به سراغ دختر پادشاه می رود و…

عوامل فیلم علاءالدین 2019

عوامل فیلم علاءالدین 2019

گای ریچی (کارگردان و نویسنده)

کارگردان فیلم علاءالدین 2019 گای ریچی 50 ساله است او آثار زیادی را را از جمله قاپ زنی ، شرلوک هولمز و شاه آرتور را در کارنامه خود دارد. لازم به ذکر است که گای ریچی علاوه بر کارگردانی به فیلم نامه نویسی و تهیه کنندگی نیز می پردازد. ریچی که هیچ تحصیلاتی در حوزه سینما ندارد ولی همواره آثار قابل قبولی را در کارنامه خود داشته است و حالا نیز با لایو اکشن علاءالدین یک اثر بیاد ماندنی دیگر در کارنامه خود به ثبت رسانیده است.

ویل اسمیت (بازیگر نقش در نقش جینی غول چراغ جادو)

ویل اسمیت 50 ساله هنرپیشه مشهور و گوینده برجسته هالیوودی است وی که در آثار مطرحی هم چون پسران بد 1 و 2 ، مردان سیاه پوش 1 و 2 و 3 ، من ربات هستم ، داستان کوسه ، پس از زمین ، جوخه انتحار و بسیاری از از دیگر آثار سینمای جهان به هنر نمایی پرداخته همینک نیز در نقش غول چراغ جادو در فیلم علاءالدین به ایفای نقش پرداخته است.

مینا مسعود (بازیگر نقس علاءالدین)

مینا مسعود اصلیتی مصری دارد و در انجا به دنیا آمده است. اما در کشور کانادا زندگی میکند و بزرگ شده آنجا می باشد. مینا مسعود 28 سال دارد و از سال 2011 فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است تاکنون در هیچ کار سینمایی بزرگی حضور نداشته و میتوان گفت مهمترین نقش او که ممکن است سالهای طولانی او را با این نام بشناسند، ایفای نقش علاءالدین است. از نکات جالب درباره او اجرای آواز های این فیلم توسط خود او می باشد.

نیومی اسکات (بازیگر نقش پرنسس یاسمین)

نایومی گریس اسکات بازیگر و خواننده 25 ساله اهل بریتانیا است که از سال 2009 فعالیت هنری خود را آغاز نموده است از آثار مشهور او می توان به ایفای نقش کیمبرلی هارت در فیلم پاور رنجر محصول سال 2017 اشاره نمود. لازم به ذکر است که نیومی اسکات علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز آثار قابل قبولی دارد. که از جمله آنها می توان به اجرای موسیقی در همین فیلم Aladdin 2019 اشاره کرد.

شرکت دیزنی (سازنده فیلم علاءالدین)

شرکت دیزنی که چند سالی است اقدام به ساخت و بازسازی آثار انیمیشنی کلاسیک خود نموده است و پیش از این آثار محبوب دیگری همچون دیو و دلبر و دامبو را ارائه نموده است همینک با باز سازی مجدد کارتون علاءالدین و روایتی دیگر از این داستان مخاطبان خود را هرچه بیشتر تحت تاثیر آثار خود قرار داده است. لازم به ذکر است که فیلم علاءالدین در تاریخ ۲۴ نوامبر سال ۲۰۱۹ (۳ آذر ۱۳۹۸) اکران شد.

فیلم Aladdin 2019

کارتون علاءالدین 1992

علاءالدین یک کارتون دو بعدی سینمایی می مابشد که در مودت زمان 90 دقیقه در سال 1992 تولید شده است. کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی کارتون علاءالدین بر عهده ران کلمنتس بوده است. انیمیشن علاءالدین محصول کشور آمریکا می باشد که توسط کمپانی نام آشنای والت دیزنی تهیه و منتشر شده است. داتان این پویانمایی درباره دختر پادشاه به نام یاسمن است که برای فرار از ازدواج اجباری از قصر فرار می کند و در راه با علاءالدین آشنا می شود. از جمله صداپیشگان مشهور این اثر می توان به اسکات وینگر ، رابین ویلیامز و لیندا لارکین اشاره کرد.

از نکات قابل توجه فیلم Aladdin 2019 آن است که بر اساس این فیلم سینمایی، یک سریال 95 قسمتی نیز ساخته شده است این سریال در 3 فصل تولید شده است و مدت زمان هر قسمت آن بیست دقیقه بوده است. موسیقی آن برعهده آلن منکن Alan Menken وی که شهرت فراوانی در زمینه موسیقی انیمیشن دارد و آثار برجسته فراوانی از جمله دیو دلبر ، علاءالدین و هرکول را در کارنامه خود دارد او را می توان دومین فرد برجسته موسیقی فیلم در جهان دانست.

کارتون علاءالدین و چراغ جادو 1970

کارتون علاءالدین و چراغ جادو 1970

انیمیشن علاءالدین و چراغ جادو محصول سال 1970 کشور فرانسه است داستان این اثر نیز بسیار شبیه داستان علاءالدین در قصه های هزار یک شب است. کارگردانی این اثر بر عهده ژان ایماژ و نویسندگی آن بر عهده فرانس ایماژ بوده است. این انیمیشن در سال 1975 در آمریکا اکران شده است.

لایو اکشن چیست؟

لایو اکشن (Live Action) به فیلم‌ها و ویدیوهایی گفته می‌شود که در آن به جای تصاویر متحرک سازی شده و انیمیشن، از بازیگران واقعی (انسان یا حیوان) استفاده می‌شود. فیلم‌های Live Action می‌توانند شامل صحنه‌ها و کاراکترهای انیمیشن و متحرک سازی شده باشد، اما به طور مطلق انیمیشن محسوب نمی‌شوند. در واقع می توان اینطور بیان نمود که لایو اکشن به کاربرد کاراکترهای انسانی در یک دنیای کاملا انیمیشنی گفته می شود. همچنین گفتنی است که این فیلم در کنار آثاری همچون شیر شاه ، داستان اسباب بازی 4 و Frozen 2 در سال 2019 اکران شد و شهر دانلود شما را به تماشای این اثر جذاب دعوت می کند.

دانلود فیلم علاالدین

در پایان بررسی فیلم علاءالدین Aladdin 2019 بهتر است بدانید که این فیلم جزء پرفروش ترین فیلم های سال 2019 و همچنین پرفروشترین فیلم های تاریخ سینمای جهان به شمار می رود.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی