بررسی فیلم جومانجی 3 مرحله بعد

بررسی فیلم جومانجی 3 مرحله بعد

فیلم جومانجی که اولین نسخه آن را در سال ۱۹۹۵ دیدیم یکی از موفق ترین فیلم های شرکت سونی در آن زمان به حساب می آمد. پس از مدتی و در سال ۲۰۱۷ نسخه جدیدی از این فیلم به عنوان جومانجی به جنگل خوش آمدید منتشر شد و توانست فروش نسبتا خوبی به دست آورد. لازم به ذکر است که در پایان می توانید نسبت به دانلود فیلم جومانجی 3 مرحله بعد اقدام فرمایید.

در این مقاله قصد داریم شما را با روند رشد این فیلم Jumanji: The Next Level 2019 که در ایران آن را به نام فیلم جومانجی سطح بعدی می شناسند آشنا نماید. در نسخه اولیه ما شاهد آن بودیم فردی یک بازی فکری را پیدا می کند و بعد از اطرافیان خود می خواهند که با او بازی کند و پس از شروع بازی هراتفاقی که در بازار خریدن در دنیای واقعیت برای آنها به وقوع می پیوست.

فیلم جومانجی 3 مرحله بعد

اما در فیلم جومانجی ۲ موضوع کمی فرق دارد فردی در یک اتاق انباری یک کنسول بازی دیجیتال که شبیه به یک آتاری است را پیدا می کند با دوستانش هرکدام یک شخصیت انتخاب بعد آنها به داخل بازی کشیده می شود. و همین مورد باعث جذابیت هرچه بیشتر این فیلم می شود همچنین استفاده از حضور ستارگانی همچون Karen Gillan, Dwayne Johnson, Kevin Hart, Awkwafina, Jack Black که کارهای کمدی در کارنامه خود دارند شیرینی خاصی را به داستان فیلم وارد می نمایید.

فیلم جومانجی 3 مرحله بعد

حالا هم که قسمت سوم فیلم جومانجی یعنی فیلم Jumanji the Next Level 2019 منتشر گردیده است شما شاهد ادامه قسمت دوم از این مجموعه می باشد در واقع می توان گفت که قسمت های دوم و سوم ارتباط مستقیم با قسمت اول ندارند. امید است که این مقاله شما مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی