بررسی انیمیشن دامبو فیل پرنده شاهکاری دیگر از دیزنی

بررسی انیمیشن دامبو فیل پرنده

دامبو DUMBO نام لایو اکشن جدید دیزنی Disney  (والت دیزنی سابق) است. در واقع فیلم دامبو یک باز سازی زیبا و جذاب از کارتون خاطره انگیز دامبو است که در سال 1941 ساخته شده بود فیلم دامبو داستان یک بچه فیل دوست داشتنی با گوش های بسیار بزرگ و جادویی است که می تواند پرواز کند. در ادامه بررسی انیمیشن دامبو گفتنی است که این اثر با فروشی بالغ بر 308 میلیون دلار تونسته نظر مخاطبین زیادی را به خود جلب کنند، و این در حالی می باشد که ساخت انیمیشن دامبو برای سازندگان آن در حدود 170 میلیون دلار هزینه داشته است. لازم به ذکر است که شما ازیزان در پایان این مقاله می توانید نسبت به دانلود انیمیشن دامبو با زیرنویس فارسی اقدام نمایید.

درباره تیم برتون (کارگردان)

کارگردانی لایو اکشن بر عهده تیموتی والتر «تیم» برتون 60 ساله بوده است او که یکی از کارگردانان خوب هالیوود است آثار بیشماری در کارنامه حرفه ای خود دارد که ازجمله آنها می توان به بتمن ، بازگشت بتمن ، کابوس قبل از کریسمس ، جیمز و هلوی غول‌پیکر ، سیارهٔ میمون‌ها ، چارلی و کارخانهٔ شکلات سازی ، عروس مرده ، آلیس در سرزمین عجایب ، آلیس آنسوی آینه ، سایه‌های سیاه و.. اشاره کرد. نکته قابل توجه درباره برتون آن است که او همیشه با تعداد خاصی از بازیگران از جمله جانی دپ همکاری می کند. در ادامه بررسی انیمیشن دامبو با ما همراه باشید.

تیم برتون (کارگردان)

درباره کولین فارل (بازیگر)

از جمله بازیگران انیمیشن دامبو می توان به کولین فارل (Colin Farrell) معروف چهره آشنای دنیای هالیوود اشاره کرد او که در آثار دیگری همچون جانوران شگفت انگیز ، بی باک ، سوات ، اسکندر ، باجه تلفن ، گزارش اقلیت و … به ایفای نقش پرداخته است حالا نیز با هنر نمایی در انیمیشن دامبو یک اثر خود دیگر در کارنامه خود به ثبت رسانده است. لازم به ذکر است که کولین فارل در کارنامه خود سابقه صداپیشگی انیمیشن ایپیک رو هم دارد.

درباره اوا گرین (بازیگر)

بازیگر معروف دیگری که در لایو اکشن دامبو به ایفای نقش پرداخته است اوا گرین 38 ساله است. این بازیگر فرانسوی که در سال 2003 فعالیت هنری خود را در سینما آغاز کرده است هم اکنون با بازی در دامبو یکی دیگر از آثار جاودانه خدو را به یادگار گذاشته است . از جمله آثار شاخس اوا گرین می توان به کازینو رویال ، قطب نمای طلایی ، سایه‌های سیاه ، 300: ظهور یک امپراطوری و … اشاره کرد.  همچنین لازم به ذکر است که وی با بازی در فیلم قلمرو بهشت در سال 2005 به بازیگری جهانی تبدیل شد. در ادامه بررسی انیمیشن دامبو با ما همراه باشید.

اوا گرین

دیگر عوامل لایو اکشن دامبو 2019

از دیگر عوامل لایو اکشن دامبو می توان به بن دیویس اهل بریتانیا و کریس لبنزون اهل ایالات متحده آمریکا که به ترتیب مسئولیت فیلم برداری و تدوین آن را بر عهدا داشته اند.

درباره شرکت دیزنی (شرکت سازنده)

کمپانی دیزنی که سال هاست اقدام به باز سازی آثار قدیمی خود همچون کتاب جنگل ، مالیفیسنت و دیو و دلبر نموده است اکنون اقدام با بازسازی کارتون قدیمی دامبو نموده است و در ادامه نیز آثاری همچون علاالدین و شیر شاه در اواسط سال 2019 میلادی را نظاره می کنیم.

درباره ایرن کروگر (نویسنده)

فیلم نامه لایو اکشن دامبو را ایرن کروگر بر اساس یک داستان قدیمی، نوشته نویسنده مشهور آمریکایی جو گرانت که در سال 2005 در سن 96 سالگی دار فانی را وداع گفت، به نوشته تحریر در آورده است. البته این دومین بار است که یک اثر سینمایی را از روی آن توسط دیزنی ساخته می شود.

داستان لایو اکشن دامبو Dumbo 2019

پس از بررسی انیمیشن دامبو بهتر است کمی هم درباره داستان آن بگیم. داستان یک فیل کوچک در یک سیرک بزرگ است که پس از بدنیا آمدنش مادرش را از او جدا می کنند و او بخاطر این مساله بسیار غمگین است اما دو کودک دوست داشتنی با او همراه می شوند و به او کمک می کنند تا غم دوری مادرش را فراموش کنند. در همین حین آنها به قدرت پرواز دامبو پی می برند، صاحب سیرک از این بابت خوشحال است و این پرواز دامبو باعث رونق کار او می شود.

بررسی انیمیشن دامبو فیل پرنده شاهکاری دیگر از دیزنی

در ادامه انیمیشن دامبو افرادی از او درخواست می کنند تا دامبو را به آنها بفروشد اما او از این کار امتنا می نمایید و همین امر باعث بروز مشکلاتی برای او و سیرکش میشود و همین امر داستان فیلم را رقم می زند. فیل کوچک داستان در کل فیلم به امید دیدار مجدد مادرش روزگار را سپری می کنند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به مادرش دریغ نمی کند.

درباره کارتون دامبو 1941

کارتون دامبو که در سال 1941 توسط کمپانی بزرگ والت دیزنی و کارگردانی بن شارپستین ساخته شده است یکی از آثار برجسته دنیای انیمیشن های دو بعدی است. کارتون دامبو 1941 را می توان به عنوان چهارمین پویانمایی در مجموعه کارهای کلاسیک دیزنی بر شمارد. این کارتون سینمایی با مدت زمان 64 دقیقه به زبان انگلیسی تولید شده است و همچنین نسخه زیرنویس چسبیده آن نیز جهت دریافت در دسترس است.

البته این اثر یک اثر کلاسیک است و شاید تماشای آن در حال حاضر جذابیت های بصری کمی داشته باشد. به همین خاطر دیزنی اقدام به ساخت لایو اکشن جدیدی از این اثر پرطرفدار نموده است و شما عزیزان هم اکنون می توانید این اثر جذاب را با لینک مستقیم از رسانه اینترنتی شهر دانلود دریافت نمایید. امیدواریم که از مطلب بررسی انیمیشن دامبو استفاده لازم را برده باشید.

دانلود فیلم دامبو با زیرنویس فارسی

 

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی