بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت دوم

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت دوم

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های 2019 را معرفی کرد اما این نکته را همرواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین برترین آثار وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده اه این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان برترین به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چرا که لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۶. فیلم Birds of Passage

دانلود فیلم Birds of Passage 2018

کارگردان: Cristina Gallego, Ciro Guerra

بازیگران: Carmiña Martínez, José Acosta, Natalia Reyes

درباره فیلم: این فیلم داستان قاچاقچیان مواد مخدر در کشور کلمبیا را باید می‌کند و نشان می دهد که چطور مردم برای مقابله با قاچاقچیان دست به کار می شوند و به همین دلیل یک جنگ داخلی رخ میدهد که باعث نابودی همه چیز می شود. در این فیلم شاهد به تصویر کشیدن قدرت خانواده و مفاهیم بنیادی زیادی هستیم.
امتیاز متاکریتیک: ۸۶ از ۱۰۰

تاریخ اکران: ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن ۱۳۹۷)

دانلود فیلم Birds of Passage 2019


۷. انیمیشن Alita: Battle Angel

دانلود فیلم Alita Battle Angel 2019

کارگردان: Robert Rodriguez

بازیگران: Christoph Waltz, Jennifer Connelly

درباره فیلم: فیلم آلیتا یکی از آثار شاخص امسال محسوب می شود این فیلم یک فیلم علمی تخیلی در فضای آینده می باشد. داستان این انیمیشن مربوط به یک زن جوان است که می خواهد حقیقتی را پخش میکند و این حقیقت آن است که او کیست و چرا به این دنیا آمده است چطور باید برای تغییر جهان بجنگد‌. از نکات قابل توجه درباره این انیمیشن آن است که تهیه کنندگی آن برعهده جیمز کامران معروف می باشد.

تاریخ اکران: ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ۱۳۹۷)

دانلود انیمیشن Alita: Battle Angel 2019


۸. انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World

دانلود انیمیشن مربی اژدها 3

کارگردان: Dean DeBlois

صداپیشگان: Cate Blanchett, Kit Harington

درباره فیلم: انیمیشن زیبای و مربی اژدهای ۳ که دنباله دو قسمت قبلی آن است یکی از آثار بسیار زیبای دنیای انیمیشن می باشد که امسال شاهد انتشار سومین نسخه از آن بودیم. در این انیمیشن شاهد آن هستیم که هیکاپ او به همراه دوستانش تلاش می کنند یک شهر آرام و بی دغدغه را بسازند اما در این میان اژدهای بی دندان با یک اژدهای وحشی روبرو می شود و او را به شهر می آورد همین مسئله باعث بروز آشوب در شهر می‌شود و هیکاپ تلاش می کند تا این مسئله را حل کند.

تاریخ اکران: ۲۲ فوریه (۳ اسفند ۱۳۹۷)

دانلود انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World 2019


۹. فیلم Captain Marvel

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت دوم

کارگردان: Anna Boden, Ryan Fleck

بازیگران: Brie Larson, Samuel L. Jackson

درباره فیلم: فیلم سینمای کاپیتان مارول که در ادامه مجموعه فیلم های مارول ساخته شده است یکی از آثار پرفروش سال ۲۰۱۹ به شمار می رود این فیلم که درون مایه طنز دارد یک فیلم ابر قهرمانانه می باشد. فیلم ماجرای زندگی کاپیتان مارول و چگونگی به دست آوردن قدرت های ماورایی او را تشریح می کند. نکات قابل توجه این فیلم آن است که این دومین باری است یک زن یک فیلم ابر قهرمانانه می سازد.

تاریخ اکران: ۸ مارس (۱۷ اسفند ۱۳۹۷)

دانلود فیلم Captain Marvel 2019


۱۰. فیلم The Aftermath

دانلود فیلم The Aftermath 2019

کارگردان: James Kent

بازیگران: Keira Knightley, Alexander Skarsgård

درباره فیلم: این فیلم، یک فیلم جنگی به سبک فیلم منتقدین با بازی برد پیت می باشد و باید امیدوار باشیم که همانند آن ما را ناامید نکند داستان این فیلم به سالها بعد از جنگ جهانی دوم برمی گردد زمانی که یک ژنرال انگلیسی به همراه همسرش در تلاش برای بازسازی هامبورگ از هستند. اما مشکلاتی وجود دارد و آنها شرایط سختی را تحمل می کنند. لازم به ذکر است که این فیلم را بر اساس یک رمان به همین نام ساخته اند.

تاریخ اکران: ۱۵ مارس (۲۴ اسفند ۱۳۹۷)

دانلود فیلم The Aftermath 2019


مشاهده ادامه لیست

بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی