بازی فری فایر + نقد و بررسی کامل بازی

بازی فری فایر

بازی فری فایر + نقد و بررسی کامل بازی

بعد از ایجاد سبک بتل رویال توسط پابجی موبایل، شرکت های زیادی تلاش کردند تا بتوانند در این زمینه به موفقیت برسند. بازی فری فایر جزء معدود بازی های سبک بتل رویال به حساب می آید که توانسته در این زمینه موفق شده و حتی عملکرد بهتری نسبت به بازی پابجی داشته باشد. بازی فری فایر در حال حاضر محبوب ترین بازی بتل رویال در دنیاست که با بیش از 1 میلیارد بارگیری در گوگل پلی یکی از بازی ده بازی ویدیویی برتر در دهه گذشته محسوب می شود. امروز در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی کامل بازی فری فایر بپردازیم و تمام نکات مربوط به این بازی مورد تحلیل قرار بدهیم.

تاریخچه بازی فری فایر

به نقل از بیا تو بازی بازی فری فایر اولین بار در سال 2017 توسط شرکت سنگاپوری Garena تهیه و منتشر گردید و به سرعت در میان گیمرهای سراسر جهان به محبوبیت رسید. این بازی که با هدف شکست پروژه های پابجی موبایل و فورتنایت ساخته شده بود، در نهایت توانست بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص بدهد. طبق آخرین آمار بازی فری فایر در گوگل پلی از یک میلیارد بارگیری عبور کرد که این تعداد بارگیری تقریبا دو برابر تعداد بارگیری بازی پابجی موبایل به حساب می آید. با این اوصاف نتیجه می گیریم که استودیو Garena بدون شک به هدف خود رسیده و در زمینه شکست بازی های بتل رویال عملکرد موفقیت آمیزی داشته است.

شخصیت های بازی فری فایر

شخصیت های بازی فری فایر یا همان کاراکترهای فری فایر بخش عظیمی از خط داستانی بازی را شامل می شوند و به عبارتی برگ برنده این بازی محبوب نسبت به سایر بازی های بتل رویال محسوب می شوند. اما سوال اینجاست که شخصیت های بازی فری فایر دقیقا چه تفاوتی با کاراکترهای دیگر بازی های بتل رویال دارند؟ در واقع در تمام بازی های شوتر و بتل رویال کاراکترها تنها از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و در برخی موارد وجود اسکین های ارزشمند تفاوت دوم آن ها به حساب می آید. در بازی فری فایر به این شکل نیست، کاراکترهای فری فایر هرکدام دارای ویژگی ها متفاوتی هستند که با توجه به سبک بازی گیمرها، می تواند شخصیت هر پلیر متفاوت باشد. در حقیقت کاراکترهای موجود در بازی فری فایر علاوه بر اتوع زیاد و اسکین های متنوع، هریک دارای قدرت های شگفت انگیزی هستند و در مبارزه بسیار کارآمد خواهند بود.

Free Fire بازی بتل رویالی که به شما اجازه می دهد برای زنده ماندن تلاش کنید!

با توجه به آمار و اطلاعات اعلام شده از سوی منابع معتبری همچون گوگل پلی، در میابیم که بازی Free Fire در حال حاضر محبوب ترین بازی بتل رویال در جهان محسوب می شود. اما سوال مهمی که وجود دارد این است که چه چیزی باعث شده تا بازی Free Fire به پرطرفدارترین بازی بتل رویالی در دهه گذشته تبدیل شود؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده و شگفت انگیز است و ممکن است بعد از شنیدن آن برای چند دقیقه مات و مبهوت بمانید و از هوش و زیرکی شرکت Garena به وجد بیایید. در واقع بازی فری فایر با فلسفه تجربه یک بازی بتل رویال برروی تمام گوشی های موبایل ساخته و منتشر گردید. در حقیقت بازی فری فایر به دلیل حجم کم، بهینه سازی مناسب، گرافیک متعادل و گیم پلی جذاب برروی تمام گوشی های موبایل قابل اجرا بود. این درحالی است که بازی پابجی موبایل و یا کالاف دیوتی موبایل برروی موبایل های صعیف بدون لگ و روان اجرا نمی شوند. همین موضوع موجب شد تا دسته کثیری از گیمرهای سراسر جهان که عمدتا گوشی موبایل ضعیف تری داشتند، بازی فری فایر را به دیگر بازی های بتل رویالی ترجیح بدهند تا بتوانند از تجربه بازی بتل رویال بدون لگ لذت ببرند.

نقد و بررسی بازی فری فایر

هر آنچه که باید در رابطه با گیم پلی فری فایر بدانید

امروزه افراد زیادی در گروه های سنتی متفاوت، از طریق موبایل و یا سایر وسایل هوشمند به بازی های ویدیویی متوصل می شوند تا لحظاتی را به دور از مشغله روزمره در آرامش سپری کنند. فری فایر یکی از بازی ‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در میان گیمرها، می باشد که گیم پلی آن هر بازیکنی را برای ساعات طولانی پشت صفحه موبایل میخکوب می کند. این بازی برروی تمام گوشی های موبایل اجرا می شود و تا به امروز با استقبال زیادی روبرو شده است‌. برای آنکه بتوانید مراحل مختلف این بازی را پشت سر بگذارید، ابتدا باید برای بقای خود در یک جزیره دورافتاده بجنگید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فری فایر

دستگاه های اندروید:

  • حداقل نسخه اندروید: 4.0.3 (Ice Cream Sandwich)
  • پردازنده: ARMv7 1.0 GHz
  • حافظه RAM: حداقل 1 گیگابایت
  • حداقل فضای ذخیره سازی داخلی: 600 مگابایت

دستگاه های iOS:

  • حداقل نسخه iOS: 8.0
  • پردازنده: Apple A7 1.2 GHz
  • حافظه RAM: حداقل 1 گیگابایت
  • حداقل فضای ذخیره سازی داخلی: 600 مگابایت

سبک بازی فری فایر

سبک بازی فری فایر به صورت سوم شخص بوده و افرادی که در جزیره حضور دارند باید برای زنده ماندن خود تلاش کنند. هنگامی که این بازی آغاز می‌شود، حدود پنجاه بازیکن در جزیره ‌ای دورافتاده فرود می آیند و در انتها تنها یک نفر از میان آنها زنده خواهد ماند. برای زنده ماندن و به دست آوردن پیروزی در بازی کافی است ابتدا با تمرین و تکرار سطح بازی خود را افزایش داده و تجربه کسب کنید. در قدم بعدی شما می توانید از تاکتیک های مختلف در بازی استفاده کنید تا با کمترین درگیری بیش تریم طول عمر را داشته باشید.

ویژگی های بازی فری فایر

بازی فری فایر

همان‌طور که در پاراگراف های قبل به آن اشاره کردیم، بازی فری فایر توانسته نظر و توجه بسیاری از گیمرها را در سراسر جهان به خود جلب نماید. شما می ‌توانید به راحتی بر روی نقشه بازی حرکت نمایید و بدون هیچ محدودیتی ماموریت خود را انجام دهید. همانطور که می ‌دانید برای برنده شدن در این بازی ابتدا باید رقبای خود را شکست دهید، بنابراین باید از سلاح ‌ها و آیتم ‌های مختلف بازی استفاده نمایید تا در نهایت پیروز میدان باشید. بازی فری فایر، آنلاین بوده و پنجاه بازیکن از سراسر جهان می ‌توانند به صورت همزمان با یکدیگر رقابت کنند. از دیگر ویژگی‌ های جذاب گیم پلی فری فایر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این بازی کوچکترین جزییات نیز با دقت و کیفیتی عالی طراحی شده، به طوریکه بازیکنان تصور می کنند که در محیطی واقعی در حال مبارزه با رقبای خود هستند.
  • شما می ‌توانید از دوستان و آشنایان خود نیز بخواهید این بازی را بر روی گوشی خود نصب کرده و آن ‌ها را در این بازی پرهیجان به چالش بکشید.
  • فری فایر شباهت زیادی به بازی پابجی دارد از این ‌رو اگر با این بازی آشنایی دارید، نیازی نیست نگران نحوه اجرا بازی فری فایر باشید. برای آنکه بتوانید در بازی پابجی پیشرفت کنید، بهتر است یوسی پابجی را خریداری نمایید، فری فایر نیز از این قضیه مستثنی نیست و بازیکنان می‌ توانند با خرید جم بازی، پیشرفت چشمگیری در روند بازی داشته باشند.

آموزش برنده شدن در بازی فری فایر

برنده شدن در بازی فری فایر یا به اصطلاح وین (Win) گرفتن در بازی کار زیاد دشواری نیست اما نیاز به تمرین و تکرار دارد. برای پیروز شدن در بازی شما باید تنها بازمانده در نقشه باشید و تمام دشمنان را بکشید. برای این کار ابتدا باید تمرین و تکرار داشته باشید و سپس تجربه کافی و ترفندهای بازی را به خوبی یاد بگیرید. در ادامه برخی از نکات مهم بازی فری فایر را بررسی می کنیم که برای برنده شدن در بازی فری فایر حتما باید ان ها را رعایت کنید.

انتخاب محل فرود مناسب

محل فرود مناسب در بازی فری فایر بدون شک می تواند تاثیر زیادی برروی وین (Win) گرفتن بازیکنان داشته باشد. در ابتدا محیط مناسب را برروی نقشه انتخاب کنید و سپس در آنجا فرود بیایید. اما سوال مهمی که اینجا پیش می آید این است که محل فرود مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در وهله اول محل فرود باید به دور از مرکز نقشه باشد تا شما کمترین میزان درگیری را داشته باشید. در قدم بعدی محیط هایی را انتخاب کنید که لوت غنی دارند (تجربی است). در قدم آخر سعی کنید محل های شلوغ و ترند بازی را برای فرود انتخاب نکنید، در این قسمت از نقشه بازیکنان پرو (حرفه ای) حضور پررنگ دارند.

تمرین با سلاح های مختلف

استفاده از اسلحه های متنوع می تواند در هر شرایطی موجب پیروزی شما در میدان جنگ شود. در نتیجه تمرین با انواع سلاح ها نظیر سلاح های گروه SMG، LMG، Rifle، Shotgun، اسولت رایفل و اسنایپر می تواند برروی پیروزی شما بسیار موثر باشد. سعی  کنید با انواع سلاح ها به خوبی تیراندازی کنید تا بتوانید هنگام استفاده از هریک از آنها، آسیب زیادی به دشمنان بزنید.

انتخاب تاکتیک  و کاراکتر مناسب

برای پیروزی در بازی فری فایر انتخاب تاکتیک و کاراکتر مناسب، یکی از مهم ترین اقدامات به حساب می آید. قبل از شروع بازی تعیین کنید که تاکتیک شما در بازی پیش رو به چه صورت است و سعی کنید تحت هر شرایطی به تاکنیک خود پایبند باشید. در قدم بعدی باید کاراکتری را انتخاب کنید که قدرت و ویژگی آن بیشترین میزان انطباق پذیری با سبک بازی شما را داشته باشد. بعد از رعایت این دو مورد شما آماده هستید تا به راحتی در بازی فری فایر طعم پیروزی را تجربه کنید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: یزدان
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی