انیمیشن شیرشاه 2019 پرفروش ترین انیمیشن تاریخ

فیلم شیر شاه

در هفته گذاشتن انیمیشن شیرشاه 2019 توانست با گذشتن از مرز ۱.۳۳ میلیارد دلار رکورد انیمیشن منجمد که در سال ۲۰۱۳ در حدود ۱.۲۷ میلیارد دلار فروش داشته، بشکند. این انیمیشن که یک بازسازی از کارتون شیر شاه محصول کمپانی دیزنی می باشد. هم اکنون توانسته نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب نماید. شما عزیزان می توانید در پایان نسبت به دانلود انیمیشن شیر شاه اقدام نمایید.

انیمیشن شیر شاه همچنین توانسته خود را به رتبه دوازدهم از فهرست پرفروش ترین فیلم های سینمای جهان برساند. این انیمیشن که با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی تولید شده است را می توان یکی از پیشرفته ترین آثار سینما دانست که تماشای آن برای هر مخاطبی جذاب خواهد بود.

دانلود انیمیشن شیرشاه 2019

انیمیشن شیرشاه 2019 لایو اکشن جدید دیزنی

انیمیشن The Lion King 2019 در حال حاضر توانسته بالاتر از همه انیمیشن های جهان به عنوان پرفروش ترین انیمیشن جهان شناخته شود از جمله آثاری که در این فهرست خودنمایی می کنند می توان به آثار زیر اشاره کرد.

  • منجمد
  • شگفت انگیزان ۲
  • مینیون ها
  • داستان اسباب بازی ۳
  • من نفرت انگیز ۳
  • در جستجوی دری
  • زوتوپیا
  • داستان اسباب بازی ۴

انیمیشن شیرشاه 2019 را می توان یکی دیگر از آثار کمپانی دیزنی دانست که پس از سال ها و با تکنولوژی جدید مجدداً ساخته شده است. از جمله دیگر آثاری که در این سال ها در این سبک ساخته شد می‌توان با آثاری همچون دیو و دلبر، کتاب جنگل، دامبو و… اشاره نمود.

مجموعه انیمیشن های شیرشاه

شیرشاه 1 انیمیشنی حماسی و موزیکال محصول سال ۱۹۹۴ شرکت والت دیزنی بوده است. که دو دنبالهٔ دیگر به نام های شیر شاه ۲: پادشاهی سیمبا و شیر شاه ۳: (یا شیرشاه یک و نیم) در ادامه آن ساخته شد. در سال 2012 نیز یک بار دیگر به صورت سه بعدی نسخه ای از آن منتشر گردید و حالا شاهد انتشار لایو اکشن آن در سال 2019 هستیم که این بار هم توانست رکورد های فروش را جابجا نمایید. در پایان ذکر این نکته الزامی است که انیمیشن شیرشاه از نگاه انجمن فیلم آمریکا، یکی از ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جهان به شمار می رود.

لازم به ذکر است که هنرمندانی همچون بیانسه، جیمز ارل جونز و دونالد گلاور در این اثر به هنرنمایی پرداختند همچنین گفتنی است که کارگردانی این اثر فوق العاده بر عهده جان فاورو بوده است.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی