دانلود سریال افسانه روباه نه دم قسمت نهم فصل دوم

دانلود سریال افسانه روباه نه دم قسمت نهم فصل دوم

خلاصه داستان سریال افسانه روباه نه دم 1938 بسیار دراماتیک و هیجان انگیز است. لی یون با بازیگری لی دونگ ووک به طرز عجیبی گرفتار تلپورت زمانی می شود. او بدون اینکه از چیزی خبر داشته باشد، به سال 1938 تلپورت شده و مجددا ریو هونگ جو (کیم سو یئون) را ملاقات می کند. لی یون که در سال 2023 شرایط زیاد جالبی ندارد، خود را در سال 1938 به عنوان صاحب یک رستوران در بهترین شهر کره می بیند. اما چالش مهم برای او بازگشت به زمان حال به همراه بردارش لی رانگ (کیم بوم) است و می خواهد مجددا همسرش را در زمان حال ملاقات کند. فصل دوم سریال افسانه روباه نه دم به صورت کامل به این موضوع اختصاص دارد و ماجراجویی های دلهره آوری در این مسیر پیش رو بیننده قرار می دهد. شما هم اکنون می توانید با دانلود سریال افسانه روباه نه دم قسمت نهم فصل دوم لحظاتی را به تماشای یک سریال جذاب سپری کنید.

دانلود سریال tale of the nine tailed 1938

در دانلود سریال tale of the nine tailed 1938 باید به این موضوع اشاره کنیم که فصل دوم برخلاف اغلب سریال های کره ای دیگر، کیفیت ساخت و داستان سریال روبه افول نبوده و همچنان امتیارزات منتقدین و بینندگان روبه رشد است. این موضوع به خوبی نشانگر این است که سریال کره ای افسانه روباه نه دم از نظر محتوا حرف های زیادی برای گفتن دارد. علاوه بر این موارد، نقش های سریال به بازیگران محبوب و توانایی سپرده شده است که هر یک از آنها برای آن نقش آفریده شده اند. از بازیگران محبوب و نقش اصلی سریال می توان به لی دونگ ووک، کیم سو یئون، ریو کیونگ سو و کیم بوم اشاره کرد. در نقش های دوم و مکمل نیز بازیگران بزرگی به چشم می خورند که هوانگ هی، کیم یونگ جی، آیم جی هو و کیم جانگ نان از مشهورترین ان ها هستند.

دانلود سریال افسانه روباه نه دم قسمت نهم فصل دوم

قسمت نهم فصل دوم سریال افسانه روباه نه دم

پس از موفقیت فصل اول سریال افسانه روباه نه دم، کمپانی های تولید کننده خبر از تولید فصل دوم این مجموعه در سال 2023 دادند. دانلود سریال افسانه روباه نه دم با زیرنویس چسبیده هم اکنون در سایت شهر دانلود برای کاربران میسر شده است. فصل دوم این سریال نیز همانند فصل اول در ژانر معمایی، درام، عاشقانه و دلهره آور تهیه و تولید شده که موجب می شود هارمونی خاصی بر جو فیلم حاکم شود. دانلود سریال افسانه روباه نه دم قسمت نهم فصل دوم جدیدترین قسمت این سریال جذاب کره ای است که اکران شده و توسط شهر دانلود در دسترس کاربران قرار می گیرد. در خلاصه داستان سریال tale of the nine tailed 1938 شاهد این هستیم که لی دونگ ووک و کیم سو یئون همچنان پیرو فصل اول سریال، اتفاقاتی پیش روی آنها قرار می گیرد. هم اکنون می توانید قسمت نهم فصل دوم سریال افسانه روباه نه دم را از طریق پنل دانلود این صفحه دریافت نمایید.

دانلود سریال کره ای افسانه روباه نه دم قسمت نهم فصل دوم

برای دانلود سریال افسانه روباه نه دم قسمت نهم فصل دوم کافی است بعد از انتشار هر قسمت به این صفحه مراجعه کنید. سریال کره ای tale of the nine tailed یا سریال کره ای Gumihodyeon 1938 اسم های دیگر افسانه روباه نه دم هستند که در سال 2023 به عنوان فصل دوم در 12 قسمت تولید شده است. درحال حاضر قسمت نهم فصل دوم سریال افسانه روباه نه دم منتشر شده است که لینک مستقیم آن در کیفیت های مختلف برای شما همراهان شهر دانلود قرار گرفته است. برای دانلود سریال افسانه روباه نه دم کافی است برروی لینک های قرار داده شده کلیک کرده و با استفاده از مرورگر گوشی و یا برنامه های مدیریت دانلود این سریال جذاب کره ای را دریافت نمایید. در روزهای آتی قصد داریم لینک دانلود سریال افسانه روباه نه دم با زیرنویس چسبیده را نیز در همین صفحه منتشر کنیم.

اطلاعات سریال کره ای افسانه روباه نه دم 1938

نام فارسی سریال: دانلود سریال کره ای افسانه روباه نه دم قسمت نهم فصل دوم

اسم انگلیسی سریال: tale of the nine tailed

اسم محلی سریال: Gumihodyeon 1938

تعداد فصل های منتشر شده: 2 فصل

تعداد قسمت های فصل دوم: 12 قسمت (9 قسمت منتشر شده است)

بازیگران اصلی

سریال کره ای افسانه روباه نه دم

سایر بازیگران

سریال کره ای tale of the nine tailed

سایر مشخصات
  • نام فارسی: افسانه روباه نه دم 1938
  • نام انگلیسی:
    tale of the nine tailed 1938
  • منبع: شهر دانلود
  • رده بندی سنی: رده بندی نشده
  • وضعیت: درحال پخش
  • تعداد قسمت ها: 12
  • ستارگان: لی دونگ ووک، کیم سو یئون، ریو کیونگ سو، کیم بوم، هوانگ هی، کیم یونگ جی، آیم جی هو، کیم جانگ نان
  • پسورد: www.ShahrDL.com
تبلیغات
لینک دانلود سریال tale of the nine tailed 1938
نویسنده: یزدان
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی