تاریخ اکران مالیفیسنت ۲ | تریلر جدید Maleficent 2

تاریخ اکران مالیفیسنت ۲ | تریلر جدید Maleficent 2

فیلم مالیفیسنت ۲ که در ادامه قسمت اول آن ساخته شده است یکی از آثار زیبای کمپانی دیزنی می باشد. قسمت اول آن در سال ۲۰۱۴ اکران شد توانست نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب نماید. حالا دیزنی پس از موفقیت های زیادی که در سال ۲۰۱۹ به دست آورده امیدوار است که فیلم مالیفیسنت 2 نیز بتوانند فروش خوبی داشته باشد. چرا که باز ساخت قسمت قبل توانسته بود در حدود ۷۵۹ میلیون دلار به دست آورد که این یعنی ۴ برابر هزینه ۱۸۰ میلیون دلاری ساخت آن. ما در ادامه سعی می کنیم تا شما را هرچه بیشتر با مطالب پیرامون فیلم Maleficent: Mistress of Evil 2019 آشنا کنیم.

عوامل فیلم مالیفیسنت ۲

عوامل فیلم مالیفیسنت ۲

ما در این قسمت از فیلم مالیفیسنت که کار ساخت آن در حدود یک سال پیش آغاز شده نیز شاهد درخشش آنجلینا جولی در نقش اصلی آن خواهیم بود. از دیگر بازیگران فیلم مالیفیسنت سردسته اهریمنان می توان به ال فان ینگ در نقش پرنسس آرورا، هریس دیکینسون در نقش پرنس فیلیپ، میشل هایپر در نقش ملکه اینگریث و چویتل اجیوفور در نقش معشوقه مالیفیسنت و همچنین حضور رابرت لیندزی در نقش شاه جان اشاره نمود.

کارگردانی فیلم مالیفیسنت برعهده یواخین رانینگ بوده است و فیلمنامه آن توسط لیندا وولورتون ، جز باتروث ، نوآ هارپستر و میکا فیتزرمن بلو نوشته شده است. و کار تهیه کنندگی آن بر عهده شرکت دیزنی می‌باشد. از نکات قابل توجه درباره این قسمت آن است که علاوه بر شرکت دیزنی جو راس و آنجلینا جولی نیز در کار تهیه کنندگی مشارکت داشته اند.

تاریخ اکران فیلم مالیفیسنت 2

شرکت دیزنی اعلام کرد قسمت دوم از فیلم مالیفیسنت با بازی آنجلینا جولی در تاریخ شانزدهم اکتبر ۲۰۱۹ برابر با ۲۴ مهر ۱۳۹۸ اکران خواهد شد.

داستان فیلم مالیفیسنت ۱

داستان فیلم مالیفیسنت ۱

این فیلم که در سال ۲۰۱۴ اکران شد داستان یک اقتباس از انیمیشن قدیمی شرکت دیزنی با نام زیبای خفته محصول سال ۱۹۵۹ بود با این تفاوت که در داستان زیبای خفته بیشتر پیرامون پرنسس آرورا بود و از مالیفیسنت به عنوان یک شخصیت منفی یاد شده بود اما در لایو اکشن مالیفیسنت که در سال ۲۰۱۴ تولید شد نگاهی متفاوت به داستان مالیفیسنت شده بود. در این قسمت آن طور که به نظر می رسید که مالیفیسنت خود قربانی یک اتفاق بوده است. و در آخر نیز دیدیم که شخصیت منفی داستان شاه استفان پدر پرنسس آرورا بوده است.

داستان فیلم مالیفیسنت ۲

داستان فیلم مالیفیسنت ۲

در این قسمت داستان پیرامون ارتباط پیچیده پری شاخدار و ملکه آینده است. این در حالی است که هر کدام از آنها با افرادی متحد شدند و تلاش می کنند تا از موجودات جادویی در برابر دشمنان تازه دفاع کنند. پیشنهاد می کنیم که اگر تاکنون قسمت اول فیلم مالیفیسنت را ندیده‌ایم از همین جا اقدام به دانلود فیلم Maleficent 2014 نمایید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: ۳ نظر
1 1 رای

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
4 سال قبل
امتیاز فیلم یا سریال :
     

سلام فیلم ملت زامبی ها چی شد ؟؟ لینکشو حذف کرید

عسل جلالی
4 سال قبل

سلام ممنون از مطلب خوبتون
چطوری باید این فیلم رو دانلود کنم؟

مدیر
احمدرضا
4 سال قبل
پاسخ به  عسل جلالی

سلام این فیلم ۲۶ مهر اکران میشه و نیخه اولیه که بر روی پرده سینما هست ۱ الی ۲ روز بعد در سایت منتشر میشه

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی