دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 | فیلم جنگ ستارگان ظهور اسکای واکر

پیشنهادی

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم جنگ ستارگان ظهور اسکای واکر 2019 نسخه بلوری

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 | فیلم جنگ ستارگان ظهور اسکای واکر

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 ، دانلود فیلم جنگ ستارگان ظهور اسکای واکر این فیلم که یکی از عنوان های خاطره انگیز آمریکایی است که موضوع آن جنگ های فضایی و علمی تخیلی است و طرفداران بسیار زیادی دارد. یکی دیگر از فیلم هایی که انتظار می رود در سال 2019 جزو بزرگترین بلک باکسترها باشند فیلم جنگ ستارگان ظهور اسکای واکر است و می توان انتظار داشت استقبال زیادی از این عنوان شود و جزو پرفروش ترین فیلم های امسال باشد. این فیلم سومین و آخرین قسمت از سه گانه ی دنباله داری است که از سال 2015 استارت آن زده شده است و تا به حال توانسته که مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در ادامه با دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 خواهیم دید که این فیلم به طور کل قسمت نهم این سری از جنگ ستارگان است.

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019

دانلود فیلم جنگ ستارگان ظهور اسکای واکر 2019 با زیرنویس فارسی

این فیلم از لحاظ داستانی پس از وقایع نیرو برمی‌خیزد و آخرین جدای روایت می شود و ماجراهایی که در این قسمت رخ می دهد در واقع یک سال پس از اتفاقات قسمت هشتم این فیلم یعنی جنگ ستارگان آخرین جدای است. در ادامه با دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 خواهیم دید که داستان فیلم ادامه ی ماجراجویی های ری و گروهش را دنبال می کند و با آنها همراه می شویم تا ببینیم در این قسمت چه چیزهایی برای ما به ارمغان خواهند آورد و داستان های پیش آمده در این قسمت چیست و …

فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 که در ایران به نام فیلم جنگ ستارگان ظهور اسکای واکر شناخته می شود با امتیاز N.A از وب سایت IMDB به کارگردانی J.J Abrams و با حضور ستارگانی همچون Daisy Ridley, Adam Driver, John Boyega, Mark Hamill ساخته شده است , این فیلم محصول کشور آمریکا می باشد.

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019

مجموعه جدید جنگ ستارگان که به قسمت 9 این فیلم پرطرفدار رسیده است به تازگی با پخش تریلر مجموعه نهم و لو رفتن آن فاش شد. مجموعه 9 از سری جنگ ستارگان با نام اسکای واکر که به زودی در سینمای هالیوود اکران می شود توسط این پیشنمایش فاش شد.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker قسمت 9 از مجموعه داستان های جنگ ستارگان است که نام آن به تازگی در تریلری که از این مجموعه لو رفت فاش شد. در این قسمت از استار وارز علاوه بر شخصیت های معروف این سریال نقش دیگری به نام اسکای واکر نیز حضور دارد.

در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker بسیاری از شخصیت‌های سری های گذشته استار وارز به پایان راه رسیده و حضور آنها تنها به این قسمت ختم می شود، اما این موضوع با ایجاد مجموعه‌های جدیدی برای هریک از این شخصیت ها می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به این مجموعه ها باشد.

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 با زیرنویس فارسی

آبرامز برای کارگردانی بخش 9 فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker آماده می‌شود و این موضوع باعث خوشحالی طرفداران کالکشن Star Wars شده؛ آبرامز در اپیزود 8 مجموعه جنگ ستارگان توانست قسمت فوق‌العاده ای را خلق کند که این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر او در میان علاقه مندان و تماشاگران مجموعه استار وارز شد. حال پس از اعلام کارگردانی او در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker که اپیزود 9 از مجموعه جنگ ستارگان به حساب می آید طرفداران این کالکشن هیجان انگیز سر از پا نشناخته و به وجد آمده اند.

با پایان فیلم برداری این مجموعه در ماه فوریه طرفداران Star Wars منتظر فاش شدن تریلر این فیلم بودند، اما پس از مدتی مشخص شد اپیزود 9 با نام فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker شناخته می شود و تنها مدت کودکی پس از آن تریلر این قسمت نیز منتشر شده و اطلاعات مختصری در اختیار علاقه مندان به کالکشن جنگ ستارگان قرار داد.

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 با زیرنویس فارسی

کمپانی سازنده جنگ ستارگان برای این قسمت از مجموعه شعار “هر نسلی افسانه ای دارد” را برای این قسمت در نظر گرفته است و این موضوع می تواند نوید هیجان انگیز بودن هرچه بیشتر این قسمت را می دهد. با انتشار تریلر اپیزود 9 از مجموعه Star Wars علاقه مندان به این فیلم تنها توانستند از بازی برخی از ستارگانی که در این قسمت همچون لاندو بازی می کنند آشنا شود و علاوه بر این موضوع با عظمت و بزرگی جنگ ستارگان هرچه بیشتر از پیش آشنا شوند. در بخش دیگری از این تریلر چوباکا مشغول راندن میلینیوم فالکن است … وجود چنین صحنه هایی در تریلر فاش شده باعث شده تا علاقه مندان به این کالکشن هرچه بیشتر از گذشته برای انتشار قسمت جدید این مجموعه که با نام فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر می شود لحظه شماری کنند.

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 با زیرنویس فارسی

جدای از فاش شدن نام و تریلر این فیلم و حتی بازی ستارگانی که در این اپیزود نقش آفرینی می کنند غافلگیر کننده ترین قسمت پیش از انتشار فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker ، فاش شدن بخشی از داستان اپیزود جدید جنگ ستارگان بود که در آن شرور بزرگ امپراتور پالپاتین که در Return of the Jedi کشته شد و در قسمت های بعدی این کالکشن دیگر از او اثری نبود مجددا به بطن قضیه برگشته و به اعمال خرابکارانه خود ادامه می دهد. حضور پالپاتین در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker بسیار دور از انتظار نبود زیرا فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker آخرین قسمت از داستان اسکار واکر است که در آن مرگز پالپاتین یعنی اتمام داستان اسکای واکر.

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 با زیرنویس فارسی

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker به صورت رسمی در تاریخ 29 آذر 1398 اکران می شود و پس از اکران ما در رسانه شهر دانلود اقدام به انتشار آن برای علاقه مندان کالکشن Star Wars می کنیم.

فیلم برداری

عکاسی اصلی این قسمت در استدیو های پاین وود در لندن آغاز شد. فیلم برداری این مجموعه هم در واردی رم انجام شد.

موسیقی

آهنگسازی اپیزود 9 کالکشن جنگ ستارگان همچون قسمت های گذشته توسط جان ویلیامز انجام می شود. جان ویلیامز اعلام کرده است که این آخرین کار او در مجموعه Star Wars با فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker است.

دانلود فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 با زیرنویس فارسی

بازیگران قسمت 9 جنگ ستارگان

  • ری، یک بی خانمان بی پدر و مادر از بازماندگان جدای است که توسط لوک اسکای واکر تعلیم داده شده. این نقش را دیزی ریدلی بازی می کند.
  • کایلو رن، پس از مردن اسنوک در مقام پیشوای عالی محفل یکم قرار گرفته است. کایلو استاد شوالیه های رن است، این نقش را آدام درایور بازی می کند.
  • فین، سرباز مقاومتی محفل یکم است و در جنگ در حال مقاومت می باشد. این نقش را جان بویگا بازی می کند.
  • پو دامرون، خلبان جنگنده مقاومت است. اسکار ایزاک بازیگر این نقش است.
  • مازا کاناتا، غارتگری از متحدان مقاومت است. لوپیتا نیونگو این نقش را بازی می کند.
  • ژنرال هاکس که عالی ترین مقام محفل یکم است. دامنل گلیسون در این جایگاه نقش آفرینی می کند.
  • رز تیکو، تعمیرکاری که در مقاومت متحد فین است. این نقش را کلی مری ترن بازی می کند.
  • چوباکا، یک ووکی که در میلینیوم فالکون کمک خلبان ری است. این نقش را جوناس سوتامو بازی می کند.
  • ستوان کونکس، یکی ستوان مقاومت است. این نقش را بیلی لورد بازی می کند.
  • نائومی آکی در نقش جنا
  • مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر
  • آنتونی دنیلز در نقش سی تری پی او
  • بیلی دی ویلیامز در نقش لندو کالریسیان
  • کری فیشر در نقش لیا اورگانا
  • ریچارد ای گرانت
  • کری راسل

 

سایر مشخصات
  • نام فارسی: جنگ ستارگان ظهور اسکای واکر
  • نام انگلیسی:
    Star Wars The Rise of Skywalker
  • منبع: شهر دانلود
  • رده بندی سنی: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.
  • ستارگان: Daisy Ridley, Adam Driver, John Boyega, Mark Hamill
  • پسورد: www.ShahrDL.com
تبلیغات
نویسنده: مهدی
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی