بهترین فیلم های درام 2019 که باید ببینید – قسمت سوم

بهترین فیلم های درام 2019

در ادامه معرفی بهترین فیلم های 2019 می رسیم به معرفی بهترین فیلم های درام 2019، این ژانر که همواره طرفداران خاص خود را داشته است یکی از محبوب ترین و پرجایزه ترین ژانر ها در هر سال می باشد. ژانر درام به این معنی است که یا کل فیلم غمگین است و یا داری صحنه ها و موقعیت های غمگین می باشد. اما ما در اینجا سعی کردیم تا فیلم هایی که به طور کامل درام هستند را به شما معرفی کنیم.

از جمله فیلم های مطرح این لیست می توان به عناوینی همچون جوکر ، آیریشمن ، سوغات ، روزی روزگاری در هالیوود ، مرد ماه جوزا ، ال کامینو: فیلم بریکینگ بد ، راکت من ، یک حساب برای تسویه ، زنان کوچک و آرامش اشاره نمود. لازم به ذکر است که ترتیت بندی فیلم ها هیچ دلیل خاصی ندارد و تلاش شده تا آثار معرفی شده از یک درجه اهمیت برخوردار باشند.

فهرست بهترین فیلم های درام 2019


11. فیلم Luce

دانلود فیلم Luce 2019

نام فارسی: لوس

کارگردان: Julius Onah

بازیگران: Naomi Watts, Octavia Spencer, Tim Roth, Kelvin Harrison Jr.

درباره فیلم: داستان از اینجا شروع می شود که زن و شوهر جوانی، کودکی را از کشور جنگ زده اریتره به سرپرستی می گیرند. آنها برای بزرگ کردن او خیلی زحمت می کشند. همه چیز خوب است تا اینکه معلم دبیرستان او متوجه چیز غیرعادی می شود.

دانلود فیلم Luce 2019


12. فیلم Tolkien

دانلود فیلم Tolkien 2019

نام فارسی: تالکین

کارگردان: Dome Karukoski

بازیگران: Nicholas Hoult, Lily Collins, Colm Meaney, Derek Jacobi

درباره فیلم: داستان درباره ی زندگی شخصی و حرفه ای نویسنده ی کتاب های معروف هابیت ، ارباب حلقه‌ها و سیلماریلیون است. جان رونالد روئل تالکین که خیلی از ما او را نمی شناسیم اما داستان های زیبایی را برای همه ما به یادگار گذاشته است.

دانلود فیلم Tolkien 2019


13. فیلم The Souvenir

بهترین فیلم های درام 2019 که باید ببینید – قسمت سوم

نام فارسی: سوغات

کارگردان: Joanna Hogg

بازیگران: Neil Young, Tosin Cole, Jack McMullen, Tilda Swinton

درباره فیلم: داستان در دهه 1980 میلادی اتفاق می افتد و درباره ی دختری به نام جولیا است. او دانشجوی تئاتر است و آرزویش این است که به دوبلری معروف تبدیل شود و همه او را بشناسند. او در این مسیر با آنتونی آشنا می شود اما آنها اختلاف سنی زیادی دارند و با وجود مخالفت مادر جولیا، اما او راضی است.

دانلود فیلم The Souvenir 2019


14. فیلم The Irishman

دانلود فیلم The Irishman

نام فارسی: مرد ایرلندی

کارگردان: Martin Scorsese

بازیگران: Robert De Niro, Anna Paquin, Al Pacino

درباره فیلم: فرانک که مرد ایرلندی است، مافیا و قاتل حرفه ای می باشد که یکی از مقام های رسمی اتحادیه کارگران است. به فرانک، با بازی اسکورسیزی اتهام قتل جیمی، با بازی آل پاچینو، را می زنند. این اولین بار است که این دو نفر در یک فیلم، کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

دانلود فیلم The Irishman 2019


15. فیلم Hustlers

دانلود فیلم Hustlers 2019

نام فارسی: هاستلرز

کارگردان: Lorene Scafaria

بازیگران: Constance Wu, Jennifer Lopez, Julia Stiles

درباره فیلم: چند دوست که قبلا با همدیگر در یک کلاب کار می کردند، بعد از مدتی دوباره یکدیگر را می بینند. هر کدام از آنها مشغول انجام دادن کار جدیدی است، اما پیشرفت زیادی در زندگی شان نداشته اند. بنابراین تصمیم می گیرند از افراد مهمی که قبلا به آنجا می آمدند اخاذی کنند.

دانلود فیلم Hustlers 2019


لازم به ذکر است که ممکن است در میان آثار معرفی شده برخی با سلیقه شما همخوانی نداشته باشد. پس قبل از آنکه فیلم را دانلود نمایید، داستان آن را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین آثار متناسب با سلیقه خود را دانلود کنید.

ادامه لیست بهترین فیلم های درام 2019

لیست بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی