بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم – قسمت پنجم

بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم

ژانر اکشن یکی از بهترین و پر مخاطب ترین ژانر ها در سینما به شمار می رود. شما در این ژانر شاهد صحنه های پر هیجان و جذابی خواهید بود که افراد با هر سنی از آن لذت می برند همین مساله موجب می شود که همواره تعداد زیادی از فیلم های ژانر اکشن در بین پرفروش ترین فیلم های سال به چشم می خورند به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در ادامه معرفی بهترین فیلم های سال 2019 به سراغ معرفی بهترین فیلم های اکشن 2019 برویم. از جمله فیلم هایی که در این فهرست خود نمایی می کنند می توان به انتقام جویان: پایان بازی ، اسپایدرمن دور از خانه ، مردان ایکس: ققنوس سیاه ، رامبو: آخرین خون ، آنا ، سریع و خشن تقدیم می کند: هابز و شاو ، جان ویک 3 و بسیاری دیگر اشاره نمود. که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

لازم به ذکر است که ترتیب و شماره بندی آثار به صورت تصادفی بوده است و به هیچ عنوان نشان از برتری فیلم ها نسبت به هم ندارد. و صرفا برای شماره بندی می باشد. همچنین گفتنی است که شما عزیزان می توانید در انتهای هر عنوان نسبت به دانلود آن نیز اقدام نمایید. با ما در معرفی برترین آثار سینمایی 2019 همراه باشید.

فهرست بهترین فیلم های اکشن 2019


21. فیلم Pailwaan

دانلود فیلم Pailwaan 2019

نام فارسی: پهلوان

کارگردان: S Krishna

بازیگران: Sudeep, Sunil Shetty, Aakanksha Singh, Sushant Singh

درباره فیلم: داستان درباره ی یک کشتی گیر ماهر و قوی است که از اوضاع سیاسی کشورش خسته شده است و تصمیم می گیرد برای گرفتن حق مردمش قیام کند و به فردی شورشی تبدیل می شود تا جایی که به سمبل امید برای مردم مظلوم کشورش تبدیل می شود.

دانلود فیلم Pailwaan 2019


22. فیلم Maharshi

دانلود فیلم Maharshi 2019

نام فارسی: ماهارشی

کارگردان: Vamshi Paidipally

بازیگران: Mahesh Babu, Pooja Hegde, Allari Naresh, Rajsekhar Aningi

درباره فیلم: داستان درباره ی شخصی به نام ریشی می باشد که در جایی زندگی می کند که افراد فقیر و ضعیف زیادی دارد. او تصمیم می گیرد تا آنجا را ترک کند و برای رسیدن به موفقیت و کار و تلاش به جای دیگری می رود. ریشی بعد از سال ها تلاش به یک تاجر میلیونر موفق تبدیل می شود و روزی به زادگاهش برمی گردد و به آنها کمک می کند و برای افراد بسیار قابل احترام می شود.

دانلود فیلم Maharshi 2019


23. فیلم Blank

بهترین فیلم های اکشن 2019 که باید ببینیم – قسمت پنجم

نام فارسی: فاصله

کارگردان: Behzad Khambata

بازیگران: Sunny Deol, Karan Kapadia, Karanvir Sharma, Ishita Dutta

درباره فیلم: داستان درباره ی مردی خطرناک است که کار عملیات انتحاری را انجام می دهد. این شخص حافظه اش را از دست می دهد، از طرفی بمبی در قلب او کار گذاشته شده است و او چیزی را بخاطر نمی آورد. یکی از نیروهای باهوش پلیس متوجه این قضیه می شود، حالا آنها نباید اجازه دهند که این  بمب منفجر شود و به کسی آسیب بزند.

دانلود فیلم Blank 2019


24. فیلم India’s Most Wanted

دانلود فیلم Indias Most Wanted 2019

نام فارسی: تحت تعقیب‌ های هند

کارگردان: Raj Kumar Gupta

بازیگران: Arjun Kapoor, Sudev Nair, Rajesh Sharma, Prasanth

درباره فیلم: داستان از اینجا شروع می شود که یک تروریست که مجرمی بین المللی نیز می باشد وارد هند می شود و حالا نیرو های هندی برای دستگیری او شروع به کار می شوند. افسرانی با تجربه برای انجام این ماموریت انتخاب می شوند و اتفاقاتی که در این بین برای دستگیری آن شسخص می افتد را مشاهده خواهیم کرد.

دانلود فیلم India’s Most Wanted 2019


25. فیلم Anna

فیلم آنا 2019

نام فارسی: آنا

کارگردان: Luc Besson

بازیگران: Sasha Luss, Helen Mirren, Luke Evans, Cillian Murphy

درباره فیلم: داستان درباره ی شخصی به نام آنا می باشد که ظاهر بسیار آرامی دارد و همه با اولین دیدار، فکر می کنند که او آرامترین فردی است که دیده اند. اما پشت این ظاهر آرام رازی است که او را به یکی از ترسناک ترین قاتلان جهان تبدیل کرده است، طوری که به او لقب هیت من داده اند.

دانلود فیلم Anna 2019


پایان

لیست بهترین های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی