بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت پنجم

بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت پنجم

سال ۲۰۱۷ را می‌توان ای پر از فیلم های جذاب دانست گرچه این سال به نسبت سال قبل فیلم‌های شاخص کمتری را در خود جای داده اما نمی‌توان اکثر فیلم هایی موجود در این لیست را نادیده گرفت چرا که هر کدام از آنها جذب فیلم های شاخص به شمار می روند ما در اینجا سعی کردیم تا برترین فیلم های ۲۰۱۷ را برای شما معرفی کنیم. البته ناگفته نماند که به ترتیب ارائه این فیلم ها به هیچ عنوان نشان از برتری آنها نسبت به یکدیگر ندارد و در واقع آثار به ترتیب تاریخ اکران معرفی می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست بهترین فیلم های 2017 را به شما معرفی کنیم.

از جمله فیلم های مطرح سال ۲۰۱۷ می توان به آثاری همچون دیو و دلبر، لوگان، محافظان کهکشان، دزدان دریایی کارائیب ۵ ، زن شگفت انگیز، انیمیشن ماشین ها ۳، ترانسفورمرز ۵ ، انیمیشن من نفرت انگیز ۳، مرد عنکبوتی بازگشت به خانه، ثور ۳ ، لیگ عدالت و جنگ ستارگان اشاره کرد.

لیست بهترین فیلم های 2017


۲۱. فیلم Dunkirk

دانلود فیلم Dunkirk 2017

کارگردان: Christopher Nolan

بازیگران: Tom Hardy، Kenneth Branagh، Cillian Murphy

درباره فیلم: فیلم دانکرک درباره اتفاقات جنگ جهانی دوم است و داستان رزمندگان این جنگ را روایت می کند. ما در این فیلم شاهد جنگ های سال ۱۹۴۰ بین نیروهای متفق و نازیهای آلمان هستیم. در این جنگ ها افراد بسیار زیادی کشته می شوند. از نکات قابل توجه درباره این فیلم آن است که کارگردان آن برعهده کریستوفر نولان بوده است و بازیگرانی همچون، تام هاردی و کیلین مورفی در آن به ایفای نقش پرداختند. این فیلم یکی از آثاری است که می‌تواند نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می نماید، چراکه یک اثر حماسی و در عین حال درام می باشد.

تاریخ اکران: ۲۱ جولای (۳۰ تیر ۹۶)

دانلود فیلم Dunkirk 2017


۲۲. فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets

دانلود فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets 2017

کارگردان: Luc Besson

بازیگران: Cara Delevingne، Dane DeHaan، Clive Owen

درباره فیلم: فیلم والرین و شهر هزار سیاره از جمله فیلم های تخیلی امسال می باشد به سبک بسیار خاص خود را دارد. این فیلم قرار است داستان موجودات فضایی و جنگ میان کهکشان ها و ستارگان را برای ما روایت کنید. کار کارگردانی این فیلم برعهده لوک بسون بوده و می توان گفت این کار را به بهترین شکل ممکن و انجام رسانده است. اگر به فیلم های علمی تخیلی علاقه دارید پیشنهاد می کنم که حتماً این فیلم را ببینید چرا که تجربه جدیدی از این آثار را به شما منتقل می کند.

تاریخ اکران: ۲۱ جولای (۳۰ تیر ۹۶)

دانلود فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets 2017


۲۳. فیلم The Dark Tower

دانلود فیلم The Dark Tower 2017

کارگردان: Nikolaj Arcel

بازیگران: Matthew McConaughey، Idris Elba

درباره فیلم: فیلم برج تاریک ساخته نیکلاج آرکل یک فیلم علمی تخیلی می باشد و داستان آن مربوط به یک پسر بچه ۱۱ ساله به نام جیک چمرز می شود. روزی او متوجه می شود بعد میانی یا بهتر است بگوییم جهان میانی وجود دارد و راهی برای ورود به آن پیدا می‌کند. تهران جا با یک جنگجوی شجاع آشنا می شود که دارد خود را برای مبارزه با یک جادوگر آماده می کند پس با او همراه می شود. همین مسئله او را درگیر مشکلات زیادی می کند داستان فیلم را شکل می دهد. لازم به ذکر است که داستان این فیلم از یک رمان بسیار معروف اثر استیون کینگ گرفته شده است.

تاریخ اکران: ۲۸ جولای (۶ مرداد ۹۶)

دانلود فیلم The Dark Tower 2017


۲۴. فیلم Blade Runner 2049

دانلود فیلم Blade Runner 2049 2017

کارگردانان: Michael Spierig، Peter Spierig

بازیگران: Tobin Bell، Jon Cor

درباره فیلم: فیلم در ادامه مجموعه فیلم های بلید که چندین سال قبل ساخته شده بود تولید شده است. این بار ما را با یک بلید رانر جدید به نام کی آشنا می کند. در ابتدا او متوجه راز بسیار مهم می شود. رازی که باعث برهم زدن نظم جامعه می شود. به همین خاطر او تصمیم بگیرد تا یک بلید رانر قدیمی را پیدا کند. از جمله بازیگران این فیلم می توان به رایان گاسلینگ و هریسون فورد اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر است که کارگردانی فیلم بلید رانر بر عهده دنیس ویلنوو بوده است. اگر طرفدار فیلم بلید در سال ۱۹۸۲ به شما توصیه می کنیم که این اثر را از آن ببینید.

تاریخ اکران: ۲۷ اکتبر (۵ آبان ۹۶)

دانلود فیلم Blade Runner 2049 2017


۲۵. فیلم Saw: Legacy

فیلم Saw: Legacy

کارگردان: Taika Waititi

بازیگران: Chris Hemsworth، Tom Hiddleston، Cate Blanchett

درباره فیلم: مجموعه فیلم های اره همواره یکی از پر بحث ترین آثار سینما این جهان بوده است چراکه بسیاری آن را به دلیل خشونت بسیار زیاد مورد نقد های بسیار شدید قرار می دهند و بسیاری دیگر آن را به همین دلیل بسیار دوست میدارد همین مسئله باعث بروز چالش های زیادی درمیان کاربران و منتقدین شده است. حالا که پس از گذشته هفت سوال از انتشار آخرین فیلم اره آلا شاهد انتشار نسخه جدید آن هستیم. در این قسمت هم همانند در سمت های قبلی شاهد جنایت های جان کرامر خواهیم بود. به گفته سازندگان فیلم این قسمت شروعی تازه برای انتشار نسخه های جدید از این فیلم می باشد. پست در آینده باز هم شاهد انتشار قسمت هایی از این مجموعه فیلم خواهیم بود.

تاریخ اکران: ۳ نوامبر (۱۲ آبان ۹۶)

دانلود فیلم Saw: Legacy 2017


ادامه لیست بهترین ها

شاخص ترین و بهترین فیلم های 2017

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی