بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت چهارم

بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت چهارم

سال ۲۰۱۷ را می‌توان ای پر از فیلم های جذاب دانست گرچه این سال به نسبت سال قبل فیلم‌های شاخص کمتری را در خود جای داده اما نمی‌توان اکثر فیلم هایی موجود در این لیست را نادیده گرفت چرا که هر کدام از آنها جذب فیلم های شاخص به شمار می روند ما در اینجا سعی کردیم تا برترین فیلم های ۲۰۱۷ را برای شما معرفی کنیم. البته ناگفته نماند که به ترتیب ارائه این فیلم ها به هیچ عنوان نشان از برتری آنها نسبت به یکدیگر ندارد و در واقع آثار به ترتیب تاریخ اکران معرفی می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست بهترین فیلم های 2017 را به شما معرفی کنیم.

از جمله فیلم های مطرح سال ۲۰۱۷ می توان به آثاری همچون دیو و دلبر، لوگان، محافظان کهکشان، دزدان دریایی کارائیب ۵ ، زن شگفت انگیز، انیمیشن ماشین ها ۳، ترانسفورمرز ۵ ، انیمیشن من نفرت انگیز ۳، مرد عنکبوتی بازگشت به خانه، ثور ۳ ، لیگ عدالت و جنگ ستارگان اشاره کرد.

لیست بهترین فیلم های 2017


۱۶. فیلم World War Z 2

بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت چهارم

کارگردان: David Fincher

بازیگران: Brad Pitt

درباره فیلم: فیلم جنگ جهانی زد ۲ در ادامه قسمت اول آن ساخته شده است این فیلم روایتی متفاوت از داستان های مربوط به زامبی دارد و به همین دلیل محبوبیت قابل توجهی در بین مخاطبین اینجانب دارد این فیلم که با درخشش براد پیت ساخته شده است یکی از مهیج ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ به شمار می رود. لازم به ذکر است که کارگردانی این فیلم برگرفته از دیوید فینچر میباشد. و داستان آن بر اساس رمانی با همین عنوان پرداخته شده است.

تاریخ اکران: ۹ ژوئن (۱۹ خرداد ۹۶)

دانلود فیلم World War Z 2 2017


۱۷. انیمیشن Cars 3

دانلود انیمیشن Cars 3 2017

کارگردان: Brian Fee

بازیگران: Larry the Cable Guy, Owen Wilson, Bonnie Hunt

درباره فیلم: انیمیشن زیبای ماشین ها ۳ از جمله انیمیشن های بسیار قابل توجه در سینمای جهان می باشد این اثر که در ادامه دو قسمت قبلی این مجموعه ساخته شده است. در این قسمت ما شاهد آن هستیم که مک کویین دوباره در حال مسابقه دادن است تلاش می‌کند رقیب اصلی خود را که این بار یک شرکت تازه کار است شکست دهد اما در حین مسابقه مشکلی برای ایجاد می شود و او باید برای همیشه مسابقه دادن را کنار بگذارد اما این کار راحت نیست.

تاریخ اکران: ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۹۶)

دانلود انیمیشن Cars 3 2017


۱۸. فیلم Transformers: The Last Knight

دانلود فیلم Transformers The Last Knight 2017

کارگردان: Michael Bay

بازیگران: Peter Cullen, Mark Wahlberg, Anthony Hopkins

درباره فیلم: فیلم تبدیل شوندگان آخرین شوالیه در ادامه قسمت های قبلی این مجموعه ساخته شده است این فیلم را پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های ترانسفورمرز به شمار می رود که طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد. کارگردانی این قسمت است تبدیل‌شوندگان نیز برعهده مایکل بی بوده است. البته او پیشتر اعلام کرده بود که فیلم تبدیل شوندگان آخرین شوالیه آخرین فیلم از مجموعه تبدیل شوندگان است که او آن را کارگردانی می کند. داستان فیلم در زمان حال اتفاق می افتد اما در بسیاری از لحظات فلش بک های به گذشته میزند به طوری که به نسبت قسمتهای قبل شاهد اثر جذاب تری هستیم.

تاریخ اکران: ۲۳ ژوئن (۲ تیر ۹۶)

دانلود فیلم Transformers: The Last Knight 2017


۱۹. انیمیشن Despicable Me 3

دانلود انیمیشن Despicable Me 3 2017

کارگردانان: Pierre Coffin، Kyle Balda

بازیگران: Trey Parker, Steve Carell, Kristen Wiig

درباره فیلم: من و شرور ۳ که سومین قسمت از مجموعه انیمیشن های من شرور می باشد بار دیگر مشکلات و مسائل شخصیت اصلی انیمیشن یعنی گرو را روایت می کند که این بار در برابر مردی به نام بالتازار برت قرار می گیرد او که یک یک سارق حرفه ای می باشد تلاش می‌کند حاشیه ای ارزشمند را به سرقت ببرد. و گرو که در اولین رویارویی با او شکست می خورد و از کار اخراج می شود تلاش می‌کند تا به کمک مینیون ها او را دستگیر کنند. از نکات قابل ذکر درباره این اثر آن است که نویسندگی این قسمت نیز بر عهده نویسندگان قسمت اول و دوم بوده است و باز شاهد یک طنز جذاب از این دو نفر خواهیم بود.

تاریخ اکران: ۳۰ ژوئن (۹ تیر ۹۶)

دانلود انیمیشن Despicable Me 3 2017


۲۰. فیلم Spider-Man: Homecoming

دانلود فیلم Spider-Man Homecoming 2017

کارگردان: Jon Watts

بازیگران: Tom Holland، Michael Keaton، Robert Downey Jr

درباره فیلم: فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه در واقع می توان آنرا نخستین قسمت از سومین سری فیلم های مرد عنکبوتی دانست. در واقع شخصیت مرد عنکبوتی که در فیلم کاپیتان امریکا جنگ داخلی شاهد حضور او بودیم را تشریح می کند. این فیلم را می توان یکی از زیباترین و جذاب ترین فیلم های اسپایدرمن دانست چرا که داستان مرد عنکبوتی را به طرز بسیار زیبایی روایت می کند. از دیگر نکات این فیلم آن است که لباس مرد عنکبوتی به کمک دانش مرد آهنی یا همان تونی استارک طراحی شده است و به همین دلیل قابلیت های بسیار زیادی را به او می دهد که باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر داستان می‌شود.

تاریخ اکران: ۷ جولای (۱۶ تیر ۹۵)

دانلود فیلم Spider-Man: Homecoming 2017


ادامه لیست بهترین ها

مجموعه بهترین فیلم های 2017

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی