بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت ششم

Best movie 2018

در سال ۲۰۱۸ فیلم‌های شاخص بسیاری اکران شدند از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلمهایی همچون پلنگ سیاه، تام رایدر، جزیره سگ ها، انتقامجویان جنگ ابدیت و… اشاره کرد. این فیلم ها که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند به دلیلی در این فهرست جای گرفته اند از جمله آن می‌توان به کارگردانی، تیم بازیگران، شرکت سازنده، داستان فیلم و مواردی از این دست اشاره نمود. لازم به ذکر است که ترتیب معرفی آثار بر اساس تاریخ انتشار آنها می باشد و نه برتر بودن آنها. در ادامه با ما همراه باشید تا فهرست بهترین فیلم های 2018 را به شما معرفی نماییم.

لیست بهترین فیلم های 2018


۲۶. فیلم Bohemian Rhapsody

فیلم Bohemian Rhapsody 2018

کارگردان: Bryan Singer, Dexter Fletcher

بازیگران: Rami Malek, Lucy Boynton, Gwilym Lee

درباره فیلم: این فیلم داستان فراز و نشیب های یک گروه موسیقی راک را از ابتدای شکل گیری تا اجرای یک کنسرت بزرگ روایت می کند . اما به دلیل نگفتن برخی از حقایق در مورد این گروه بسیاری این فیلم را مورد انتقاد قرار داده اند. از نکات قابل توجه درباره این فیلم آن است که در ابتدا کارگردانی آن برعهده برایان سینگر بود اما به دلایلی او از پروژه کنار گذاشته شد و در پایان دکستر فلچر قسمت های پایانی فیلم را ساخت. همچنین لازم به ذکر است که دو تن از موزیسین های اصلی گروه کویین کار ساخت موسیقی این فیلم را بر عهده داشتند.

تاریخ اکران: ۲ نوامبر (۱۱ آبان ۹۷)

دانلود فیلم Bohemian Rhapsody 2018


۲۷. فیلم Suspiria

دانلود فیلم Suspiria 2018

کارگردان: Luca Guadagnino

بازیگران: Dakota Johnson, Tilda Swinton, Mia Goth

درباره فیلم: این فیلم و آن را می توان یکی از فیلم های ترسناک سال ۲۰۱۸ برشمار فیلمی با مفهوم ارواح و شیاطین است. داستان فیلم مربوط به یک هنرجوی باله می باشد که درگیر یک سری از قتلهای ناگوار در گروه شان می شود و همین مسئله داستان فیلم را شکل می دهد. این فیلم که بر اساس فیلمی با همین عنوان محصول سال ۱۹۷۷ ساخته شده است توسط لوکا گوادانینو ساخته شده است وی در سال ۲۰۱۷ به خاطر ساخت فیلمی با عنوان مرا به نامت صدا بزن شهرت یافت.

تاریخ اکران: ۲ نوامبر (۱۱ آبان ۹۷)

دانلود فیلم Suspiria 2018


۲۸. فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

فیلم Fantastic Beasts The Crimes of Grindelwald 2018

کارگردان: David Yates

بازیگران: Eddie Redmayne, Katherine Waterston, Dan Fogler

درباره فیلم: فیلم جانوران شگفت انگیز جنایات گریندل والد دومین قسمت از مجموعه فیلم های جانوران شگفت انگیز است که پس از مجموعه موفق هری پاتر توسط جی کی رولینگ نوشته شده است. این فیلم داستان همکاری آلبوس دامبلدور و نیوز استان بندر برای مبارزه با جادوی سیاه را روایت می کند. لازم به ذکر است به کارگردانی این فیلم را همانند قسمت قبلی آن بر عهده دیوید ییتس بوده است. لازم به ذکر است که این کارگردان پیشتر چهار قسمت است فیلم های هری پاتر را نیز کارگردانی نموده است.

تاریخ اکران: ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ۹۷)

دانلود فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 2018


۲۹. فیلم Creed 2

بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت ششم

کارگردان: .Steven Caple Jr

بازیگران: Michael B. Jordan, Sylvester Stallone, Tessa Thompson

درباره فیلم: این فیلم که نخستین قسمت آن در سال ۲۰۱۵ ساخته شد در ادامه مجموعه فیلم های راکی می باشد و آن را می توان راکی ۸ نیز نامید اما سبک ساخت فیلم و همچنین حضور مایکل بی جردن در دو قسمت پایانی باعث تغییر نام آن شده است. عشق قسمت نخست فیلم با محوریت راکی بال بوا ساخته می شد اما با پیر شدن بازیگر نقش اصلی آن یعنی سیلوستر استالونه او را بیشتر در سمت آموزش دهنده میبینیم. ما در این فیلم نظاره گر تمرین ها و تلاش‌های آدونیس کرید هستیم او تلاش می کند تا پسر یکی از بوکسورهای معروف با نام ایوان دراگو او را شکست دهد. که در قسمت های قبلی در مقابل خود راکی در فیلم راکی ۴ حضور داشته است.

تاریخ اکران: ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان ۹۷)

دانلود فیلم Creed 2 2018


۳۰. فیلم Robin Hood

فیلم Robin Hood 2018

کارگردان: Otto Bathurst

بازیگران: Taron Egerton, Jamie Foxx, Ben Mendelsohn

درباره فیلم: این فیلم با اقتباس از داستان معروف و تکراری رابین هود ساخته شده است به جرأت می توان گفت که این چندمین باری است که درباره این داستان فیلم یا انیمیشن یا هر چیز دیگری می سازند. اما امسال اتو بترست کارگردان این فیلم که پیشتر یک جایزه از جشنواره بفتا ان برده است اقدام به ساخت جدیدترین نسخه از رابین هود نموده حالا باید ببینیم که آیا او همه مخاطبین را راضی نگه می دارد یا شکست می خورد.

تاریخ اکران: ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان ۹۷)

دانلود فیلم Robin Hood 2018


۳۱. فیلم Aquaman

دانلود فیلم آکوامن Aquaman 2018 با زیرنویس فارسی

کارگردان: James Wan

بازیگران: Jason Momoa, Amber Heard, Willem Dafoe

درباره فیلم: فیلم سینمایی آکوامن که آن را از روی یکی از شخصیت های کتاب های دنیای دی سی ساخته اند داستان زندگی آکوامن یا مرد اقیانوسی را روایت می کند. ما در فیلم بتمن علیه سوپرمن در قسمت هایی شاهد حضور آکوامن بودیم و در آنجا سوالاتی در ذهن مخاطب ایجاد می شود که این شخصیت از کجا آمده حالا بعد از ۲ سال شرکت دی سی با ساخت فیلمی درباره او به این سوالات پاسخ می دهد. لازم به ذکر است که کارگردان این فیلم یعنی جیمز وان فیلم مشهور اره ۲۰۰۴ را در کارنامه خود دارد.

تاریخ اکران: ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر ۹۷)

دانلود فیلم Aquaman 2018


پایان

بهترین فیلم های سال 2018

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی