بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت پنجم

Best movie 2018

در سال ۲۰۱۸ فیلم‌های شاخص بسیاری اکران شدند از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلمهایی همچون پلنگ سیاه، تام رایدر، جزیره سگ ها، انتقامجویان جنگ ابدیت و… اشاره کرد. این فیلم ها که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند به دلیلی در این فهرست جای گرفته اند از جمله آن می‌توان به کارگردانی، تیم بازیگران، شرکت سازنده، داستان فیلم و مواردی از این دست اشاره نمود. لازم به ذکر است که ترتیب معرفی آثار بر اساس تاریخ انتشار آنها می باشد و نه برتر بودن آنها. در ادامه با ما همراه باشید تا فهرست برترین فیلم های 2018 را به شما معرفی نماییم.

لیست بهترین فیلم های 2018


۲۱. فیلم BlacKkKlansman

فیلم BlacKkKlansman 2018

کارگردان: Spike Lee

بازیگران: John David Washington, Adam Driver, Laura Harrier

درباره فیلم: این فیلم ماجرای یک کارآگاه سیاه‌پوست با بازی جان دیوید واشنگتن را روایت می کند او که همواره سعی کرده کارهای درست را انجام دهد این بار تلاش می‌کند تا با نفوذ به یک باند خلافکار پرده از کار آنها بردارد و در همان زمان یک پلیس مخفی دیگر با بازی آدام درایور هم به او کمک می کند. کارگردانی این فیلم بر عهده اسپایک لی بوده است که آن را بر اساس رمانی با نام نژادپرست سیاه ساخت است. شاید برای شما نیز سوال شده باشد که چرا در نوشتار نام فیلم از سه حرف K استفاده شده است. دلیل آن واضح است در گذشته سازمانی به نام کو کلاکس کلان در آمریکا فعالیتهای نژاد پرستانه انجام می‌دادند و به همین دلیل نام این فیلم را به این شکل می نویسند.

تاریخ اکران: ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۹۷)

دانلود فیلم BlacKkKlansman 2018


۲۲. فیلم Papillon

دانلود فیلم Butterflies 2018

کارگردان: Michael Noer

بازیگران: Charlie Hunnam, Rami Malek, Eve Hewson

درباره فیلم: انفجار فیلم سینمایی پایتون که بر اساس خاطرات یک زندانی به نام آنری شاریر که متهم به قتل بوده ساخته شده است. به مدت ۸ سال در زندان به سر میبرد توانست با کمک یکی دیگر از زندانیان از زندان فرار کند آن زندانی که نامش لوئیس دگا بود کمک زیادی در اجرای نقشه فرار وی نمود. لازم به ذکر است که یک اقتباس دیگر از این فیلم پیشتر و در سال ۱۹۷۳ ساخته شده است که در آن زمان با استقبال بسیار زیادی روبرو بوده و حالا این فیلم راه دشواری را برای دستیابی به آن موفقیت پیش روی دارد.

تاریخ اکران: ۲۴ آگوست (۲ شهریور ۱۳۹۷)

دانلود فیلم Papillon 2018


۲۳. فیلم Venom

دانلود فیلم venom 2018

کارگردان: Ruben Fleischer

بازیگران: Tom Hardy, Michelle Williams, Riz Ahmed

درباره فیلم: ونوم یکی دیگر از شخصیت های کتاب های مارول می باشد و در واقع آن را می‌توان دشمن اسپایدرمن نامید. حالا فیلم ونوم به صورت یک اسپین آف مستقل تولید شده است. داستان این فیلم مربوط می شود به یک موجود فضایی که می تواند انسانها را تسخیر کند و خواسته های خود را به وسیله آن ها به انجام برساند. اما نکته اینجاست که هر شخصی قادر به تحمل این مسئله نمی باشد و همین دلیل آنها همواره در حال جستجو برای یافتن فرد مورد نظر برای میزبان شدن هستند. لازم به ذکر است به کارگردانی این فیلم برعهده روبن فلیشر بوده است.

تاریخ اکران: ۴ اکتبر (۱۲ مهر ۹۷)

دانلود فیلم Venom 2018


۲۴. فیلم A Star Is Born

فیلم A Star Is Born 2018

کارگردان: Bradley Cooper

بازیگران: Bradley Cooper, Lady Gaga, Sam Elliott

درباره فیلم: داستان این فیلم مربوط به یک ستاره محبوب سینما می باشد که به دلیل بالا رفتن سن و اعتیاد شهرتش کمرنگ شده است اما روزی با یک هنرمند جوان برخورد می کند و تلاش می کند تا او را به شهرت برساند. این فیلم را می توان یک فیلم بازسازی شده از فیلمی با همین عنوان محصول سال ۱۹۳۷ دانست. لازم به ذکر است به کارگردانی این فیلم برعهده بردلی کوپر یکی از بازیگران مشهور هالیوود است که برای اولین بار دست به کارگردانی فیلم زده است.

تاریخ اکران: ۵ اکتبر (۱۳ مهر ۹۷)

دانلود فیلم A Star Is Born 2018


۲۵. فیلم First Man

فیلم First Man 2018

کارگردان: Damien Chazelle

بازیگران: Ryan Gosling, Claire Foy, Corey Stoll

درباره فیلم: این فیلم در مورد زندگی نیل آرمسترانگ می باشد و داستان ماموریت او به فضا را روایت می کند آرمسترانگ اولین شخصی بود که پا به ماه گذاشت مسائل مختلفی را در زندگی تجربه کرد و در این فیلم شاهد گوشه ای از این اتفاقات خواهیم بود. گفتنی است که این فیلم را از روی رمان زندگینامه وی ساختند. لازم به ذکر است که کارگردانی فیلم نخستین مرد بر عهده دیمین شزل کارگردان مشهور آمریکایی بوده است. همواره به خاطر آثارش جوایز متعددی را دریافت نموده است.

تاریخ اکران: ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۹۷)

دانلود فیلم First Man 2018


مشاهده ادامه لیست

فهرست بهترین فیلم های 2018

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی