بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت چهارم

Best movie 2018

در سال ۲۰۱۸ فیلم‌های شاخص بسیاری اکران شدند از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلم هایی همچون پلنگ سیاه، تام رایدر، جزیره سگ ها، انتقامجویان جنگ ابدیت و… اشاره کرد. این فیلم ها که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند به دلیلی در این فهرست جای گرفته اند از جمله آن می‌توان به کارگردانی، تیم بازیگران، شرکت سازنده، داستان فیلم و مواردی از این دست اشاره نمود. لازم به ذکر است که ترتیب معرفی آثار بر اساس تاریخ انتشار آنها می باشد و نه برتر بودن آنها. در ادامه با ما همراه باشید تا فهرست بهترین فیلم های 2018 را به شما معرفی نماییم.

لیست بهترین فیلم های 2018


۱۶. انیمیشن The Incredibles 2

انیمیشن The Incredibles 2 2018

کارگردان: Brad Bird

بازیگران: Holly Hunter, Craig T. Nelson, Sarah Vowell

درباره فیلم: انیمیشن شگفت انگیزان ۲ که در حدود ۱۴ سال پس از قسمت اول خود منتشر شده است یکی از خاطره انگیزترین انیمیشن های موجود در جهان است و می توان به جرات گفت که هیچ شخصی را نمی یابید که آن را ندیده باشد در این قسمت آقای شگفت انگیز که به دلایل زیادی از کار بیکار شده مجبور می شود تا به جای همسرش هلن از بچه ها مراقبت نماید و همسرش که کار جدیدی پیدا کرده به ماموریت های مختلفی برود. کارگردانی این قسمت هم همانند قسمت قبلی بر عهده برد برد بوده او که به غیر از شگفت انگیزان ساخت انیمیشن معروف را نیز بر عهده داشته است اینک اقدام به ساخت یکی از پرفروش ترین و بهترین انیمیشن های سال ۲۰۱۸ نموده است.

تاریخ اکران: ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد ۹۷)

دانلود انیمیشن The Incredibles 2 2018


۱۷. فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom

فیلم Jurassic World Fallen Kingdom 2018

کارگردان: J. A. Bayona

بازیگران: Chris Pratt, Bryce Dallas Howard, Rafe Spall

درباره فیلم: فیلم دنیای ژوراسیک قلمرو سقوط کرده داستان یک آتشفشان خاموش را روایت می کند که اینک فعال شده و اوین در کنار دوستش کلیر تلاش خود را برای جلوگیری از انقراض دایناسورها انجام می دهند. این فیلم که داستانش در ادامه قسمت قبلی که در سال ۲۰۱۵ ساخته شد می باشد رامی توان پنجمین فیلم از این مجموعه به شمار آورد. به ذکر است که نویسندگی این فیلم بر عهده کالین ترورو بوده و کارگردانی آن توسط آنتونیو بایونا صورت پذیرفته است.

تاریخ اکران: ۲۲ ژوئن (۱ تیر ۹۷)

دانلود فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom 2018


۱۸. فیلم Sicario: Day of the Soldado

فیلم Sicario Day of the Soldado 2018

کارگردان: Stefano Sollima

بازیگران: Benicio del Toro, Josh Brolin, Isabela Moner

درباره فیلم: این فیلم در ادامه قسمت اول که در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است می باشد و درباره کشمکش های مربوط به معاملات مواد مخدر در مرزهای آمریکا و مکزیک می باشد. بهترین فیلم با ثبت شدن شرایط قاچاق مواد مخدر سازمان سیاه با همکاری یک آدم کوچک قدیمی وارد ماجرا می شود و تلاش می کند تا کنترل امور را به دست بگیرد فیلم سینمایی سیکاریو روز سرباز دومین قسمت از این فیلم جنایی می باشد توسط استفانو سولیما کارگردانی شده است که همه وی را به خاطر کارگردانی فیلم سریال های جنایی در ایتالیا می شناسند.

تاریخ اکران: ۲۷ ژوئن (۶ تیر ۹۷)

دانلود فیلم Sicario: Day of the Soldado 2018


۱۹. فیلم Ant-Man and the Wasp

فیلم Ant-Man and the Wasp 2018

کارگردان: Peyton Reed

بازیگران: Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michael Peña

درباره فیلم: فیلم مرد مورچه ای و زنبورک که در ادامه فیلم سینمایی آنت من ۲۰۱۵ ساخته شده است. این فیلم که داستان آن در میان دو فیلم کاپیتان امریکا جنگ داخلی و انتقام جویان جنگ ابدیت اتفاق می افتد زمانی را نشان می دهد اسکات لنگ به خاطر کمک کردن به کاپیتان راجرز در بازداشت خانگی به سر می برند و تلاش می کند تا وظایف پدری و همچنین کارهایش به عنوان مرد مورچه‌ای را به نحو احسنت انجام دهد. لازم به توضیح است که کارگردانی این فیلم را بر عهده پیتون رید بوده است.

تاریخ اکران: ۵ جولای (۱۴ تیر ۹۷)

دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp 2018


۲۰. فیلم Mission: Impossible – Fallout

فیلم Mission Impossible Fallout 2018

کارگردان: Christopher McQuarrie

بازیگران: Tom Cruise, Henry Cavill, Ving Rhames

درباره فیلم: قسمت ششم از مجموعه فیلم های ماموریت غیر ممکن همانند قسمت های قبل یک فیلم اکشن و پر از صحنه های جذاب است در این قسمت ایتن هانت و تیمش که در یک عملیات پیچیده شکست خوردند درگیر ماجرای جدیدی می شوند که گذشتن از آن بسیار سخت است اما سرانجام به نحو احسن انجام می شود. لازم به ذکر است اولین قسمت از مجموعه فیلم های ماموریت غیر ممکن در سال ۱۹۹۶ ساخته شد که از همان زمان نقش اصلی آن را تام کروز ایفا کرده است. یک نکته جالب درباره این فیلم آن است کریستوفر مک کواری تنها کارگردانی می باشد که دو قسمت از این مجموعه را کارگردانی نموده است.

تاریخ اکران: ۲۶ جولای (۴ مرداد ۹۷)

دانلود فیلم Mission: Impossible – Fallout 2018


مشاهده ادامه لیست

فهرست بهترین فیلم های سال 2018

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی