بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت چهارم

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید - قسمت چهارم

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های 2019 را معرفی کرد اما این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین بهترین فیلم ها وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده که این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان بهترین فیلم های 2019 به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چرا که لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۱۶. فیلم Non-Fiction

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت چهارم

کارگردان: Olivier Assayas

بازیگران: Guillaume Canet, Juliette Binoche, Vincent Macaigne

درباره فیلم: فیلم کمدی درباره ی یک نویسنده می باشد که از ارتباط با نامزدش به عنوان موضوع اصلی رمانش استفاده می کند. اما مشکل آنجاست که او برخی مواقع فرق میان موقعیت و خیال را تشخیص نمی دهد و همین امر موجب می‌شود تا ارتباط میان آنها پیچیده شود. لازم به ذکر است که کارگردان فیلم سینمای غیر داستانی آسایاس فرانسوی می باشد.

تاریخ اکران: ۳ می (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Non-Fiction 2019


۱۷. فیلم The Biggest Little Farm

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت چهارم

کارگردان: John Chester

بازیگران:

درباره فیلم: داستان مربوط به شخصی به نام جان چستر و همسرش می شود که به کار و مستند سازی مشغول است برای کسب تجربه اقدام به یک سفر عجولانه می کند شما در این فیلم مستند شاهد آن هستید که حضور طبیعت چه سختی ها و دغدغه های دارد. آنها زندگی ماشینی امروز را رها می کند و به سراغ طبیعت می روند کع همین مسئله باعث شکل‌گیری این فیلم مستند شده است لازم به ذکر است که این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو در سال گذشته توانست جایزه بهترین مستند از نگاه مردم را به دست آورد.

تاریخ اکران: ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Biggest Little Farm 2019


۱۸. فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت چهارم

کارگردان: Chad Stahelski

بازیگران: Keanu Reeves, Halle Berry, Ian McShane

درباره فیلم: در این قسمت در ادامه اتفاقاتی که در دو قسمت قبل برای جان ویک اتفاق افتاد شاهد آن هستیم که یک سری آدم کش به دنبال او هستند چرا که یکی از اعضای مهم این صنف را کشته است. او در همه جا تحت تعقیب است و همین کار را برای او سخت می کند این فیلم را می توان یکی از زیباترین فیلم های سال ۲۰۱۹ که طرفداران بسیاری دارد. چراکه میزان هیجان و صحنه های اکشن در این قسمت بسیار بالاتر است.

تاریخ اکران: ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸)

دانلود فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019


۱۹. فیلم The Souvenir

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت چهارم

کارگردان: Joanna Hogg

بازیگران: Neil Young, Tosin Cole, Tilda Swinton, Jack McMullen

درباره فیلم: در این فیلم شاه در روایت داستان زندگی یک فیلم ساز حرفهای را در دهه ۸۰ روایت می کند. این فیلم را می توان یکی از آثار برجسته سینمای جهان به شمار آورد چرا که این فیلم یک فیلم هنری به تمام معنا می باشد و مخاطب را برای مدتی به فکر وا می دارد. لازم به ذکر است کارگردان این فیلم جونا هاگ توانست در فستیوال فیلم ساندنس جایزه بزرگ هیئت داوران جهان سینمای دراماتیک را به دست آورد.

تاریخ اکران: ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Souvenir 2019


۲۰. فیلم Aladdin

دانلود فیلم Aladdin 2019

کارگردان: Guy Ritchie

بازیگران: Will Smith, Naomi Scott

درباره فیلم: فیلم سینمایی علاءالدین ساخت شرکت دیزنی می باشند این فیلم که در واقع داستان آن یکی از داستان های کتاب هزار و یک شب است یکی از جذاب ترین و خاطره انگیز ترینداستان های جهان به شمار می‌رود چرا که کمتر کسی را پیدا می کنید که با این ماجرا خاطره نداشته باشد. درباره داستان فیلم علاءالدین نیاز به توضیح چندان نیست چرا که همه شما داستان آن را می‌دانید اما نباید تماشای این فیلم را از دست ندهید. این فیلم جلوه های بصری بسیار زیبایی دارد و همچنین عوامل آن به شکل بسیار زیبایی این داستان را روایت کردند. برای مثال بازی ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو یکی از مقاطع ترین داستان است.

تاریخ اکران: ۲۴ می (۳ خرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Aladdin 2019


مشاهده ادامه لیست

لیست بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی