۸فیلمی که تام کروز شانس حضور در آن ها را از دست داد

تام کروز

اگر تام کروز را یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین بازیگران و ستارگان هالیوود بدانیم ، کاملا ادعای بر حقیست . در این مقاله به ۸فیلمی که تام کروز شانس حضور در آن ها را از دست داده است می پردازیم

تام کروز در طول سال های فعالیتش بسیاری از نقش ها و کاراکتر های برتر هالیوود را ایفا کرده است و انصافا خوش درخشیده است و ستاره ای گیشه ساز به حساب می آید. ولی به طبع نمی تواند همه نقش های تاثیر گذار را بازی کند.

۸ نقشی که به تام کروز پیشنهاد شده و به دلایلی وی موفق به بازی در آن ها نشده است را برایتان انتخاب کرده ایم که به شرح زیرند:

  • روزی روزگاری در هالیوود
  • مرد آهنی
  • رستگاری در شاوشنگ
  • ادوارد دست قیچی
  • آزاد
  • روح
  • ذهن زیبا
  • دنی براسکو

فیلم روزی روزگاری در هالیوود

اولین فیلمی که در این لیست توجه سینما دوستان را به خود جلب می کند ، فیلم روزی روزگاری در هالیوود است که جدید ترین فیلم این لیست است و در مرکز توجهات قرار دارد.میتوانید برای دانلود روزی روزگاری در هالیوود بر روی لینک کلیک نمایید.

once upon a time in hollywoodبرد پیت که دومین تجربه همکاری با تارانتینو را در این فیلم پشت سر قرار میدهد ، نقش کلیف بوت را بر عهده دارد ولی این نقش پیشتر توسط خود تارانتینو به تام کروز پیشنهاد شده بود.

تارانتینو در مصاحبه ای اعلام کرد که تا حدی نیز با کروز به توافق رسیده بود و ممکن بود که این همکاری در پروژه های بعدی به سر انجام برسد ولی تارانتینو دلیل اینکه بر روی این پروژه به توافق نرسیده اند را بیان نکرد.

فیلم مرد آهنی

تصور اینکه بازیگران زیادی با رابرت داونی جونیور برای گرفتن نقش ابر قهرمان دوست داشتنی یعنی مرد آهنی در این سری فیلم ها رقابت کرده اند برای ما سینما دوستان بسیار دشوار است.برای دانلود فیلم مرد آهنی میتوانید روی لینک کلیک نمایید.مرد آهنیدر سال ۲۰۰۸ که کمپانی سازنده به دنبال بازیگر مناسب این نقش میگشت رابرت داونی جونیور در گیشه ها زیاد موفق نبود ولی در عوض نام تام کروز در آن زمان میتوانست بسیاری را به گیشه ها بکشاند . ولی با اینکه تام کروز اشتیاق زیادی برای شرکت در این فیلم هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان تهیه کننده را داشت ولی اوضاع بر وفق مرادش پیش نرفت و موفق نشد نقش را بگیرد.

 

فیلم رستگاری در شاوشنگ

این فیلم به انتخاب خیلی از سینما دوستان و خیلی از وبسایت ها مانند IMDB بهترین فیلم ساخته شده تا کنون است . این هم یکی دیگر از فیلم هایی است که تام کروز شانس حضور در آن را از دست داده است .

رستگاری در شاوشنگبه گزارش ونتی فیر کارگردان یعنی فرانک دارابونت شخصا با تام کروز برای ایفای نقش مذاکره کرده است ولی نتوانستد به توافق برسند. و تام کروز از ایفای نقش اندی که توسط تیم رابینز بازی شد بازماند.

فیلم ادوارد دست قیچی

در اینکه این شاهکار اثر تیم برتون موفقیت خود را تا حدود زیادی مدیون هنر نمایی به یاد ماندنی جانی دپ جوان است ولی این نقش ابتدا به تام کروز پیشنهاد شده بود.

ادوارد دست قیچیبرای ایفای نقش اول این فیلم یعنی همان ادوارد در ابتدا تام کروز در نظر گرفته شده بود ولی این تصمیم تهیه کنندگان بود و تیم برتون با ملاقاتی که با تام کروز داشت به این نتیجه رسید که کروز بهترین گزینه برای ایفای این نقش نخواهد بود.

فیلم آزاد footloose

یک فیلم نوجوانانه بر مبنای رقص که در ابتدا تولیدش به نظر ریسک بزرگی می آمد ولی در ژانر خود به یکی از به یاد ماندنی ها تبدیل شد

فیلم آزادتام کروز باز هم برای نقش اول در نظر گرفته شده بود ولی در زمان فیلم برداری این فیلم ، کروز درگیر پروژه تمام حرکات درست اثر مایکل چپمن بود.

فیلم روح

پاتریک سوایزی در نقش یک مرد تازه درگذشته که توسط شریکش کشته شده ولی روحش در زمین حضور داره تا راز و رمز قتلش را بر ملا کند.

فیلم روحولی واقعیت ماجرا این بود که سوایزی انتخاب اول برای ایفای نقش اول این اثر رمانتیک از جری زوکر نبود ، نام های تام کروز ، هریسون فورد و تام هنکس و الک بالدوین نیز برای ایفای این نقش مطرح شده بود ولی تام کروز مشغول بازی در فیلم متولد چهارم ژوییه الیور استون بود.

فیلم ذهن زیبا

ایفای نقش جان نش در سال ۲۰۰۱ ، پروفسور ریاضیات برنده نوبل برای راسل کرو تحسین فراوانی را به همراه داشت ذهن زیباقبل از اینکه ران هاوارد جای خود را بر روی صندلی کارگردانی این پروژه پیدا کند ، تام کروز انتخاب اول رابرت رد فورد ، برای ایفای نقش جان نش بود ولی با اضافه شدن ران هاوارد به پروژه کروز جای خود را به راسل کرو داد .

فیلم دانی براسکو

باز هم جانی دپ نقشی به یاد ماندنی را از چنگ  تام کروز در آورد و خودش با هنر نمایی در آن نقش در ذهن سینما دوستان خاطره سازی کرد.

فیلم دنی براسکوتام کروز این بار نیز از بازی کنا ر  آلپاچینو گذشت تا با نیکول کیدمن در فیلم استنلی کوبریک چشمان کاملا بسته همبازی شود.

حال ما سینما دوستان میتوانیم با تصور تام کروز در هر کدام از این نقش ها به خیال پردازی بپردازیم و تصور کنیم اگر تام کروز در این کاراکتر ها بازی می کرد چه هنر نمایی را از وی شاهد بودیم.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی