کارگردان فیلم Venom 2 مشخص شد

فیلم ونوم۲

شرکت سازنده فیلم Venom 2 یعنی سنی پیکچرز، به طور رسمی با کارگردان مشهور با اندی سرکیس قرارداد همکاری بست. شرکت سونی پیکچرز که به تازگی سه گزینه را برای کارگردان این فیلم معرفی کرده بود بالاخره گزینه نهایی را معرفی کرد افرادی که پیشتر به عنوان گزینه های کارگردانی این فیلم معرفی شده بودند عبارتند از اندی سرکیس، روپرت ویات و تراویس نایت. در ادامه می توانید نسبت به دانلود فیلم ونوم  اقدام نمایید.

همانطور که می دانید کارگردانی فیلم ونوم 2018 برعهده روبن فلیشر بود و در ابتدا نیز قرار بود خود او کارگردان قسمت دوم را انجام دهد اما با توجه به این که او در حال کار بر روی پروژه دیگری به نام سرزمین زامبی های ۲ بود نتوانست کارگردانی ونوم ۲ او را بپذیرد از این رو این تغییر اتفاق افتاد.

دانلود فیلم ونوم ۲

سرکیس که همه او را به خاطر بازی در نقش سزار در سه گانه سرزمین میمون ها و همچنین بازی در نقش گالوم در سه گانه ارباب حلقه ها می شناسید تا قبل از این تنها دو فیلم دیگر را کارگردانی کرده است. فیلم های به عنوان موگلی: افسانه جنگل و نفس بکش. و این فیلم را می‌توان سومین تجربه او در ساخت فیلم های سینمایی دانست البته ناگفته نماند که او کارگردانی فیلم قلعه حیوانات جانی سینز برای شبکه نتفلیکس بر عهده دارد.

فیلم Venom 2

دانلود فیلم Venom 2

پاییز امسال فرایند ساخت و تولید فیلم سینمایی ونوم ۲ آغاز می شود و در حال حاضر اطلاع دقیقی از زمان اکران آن وجود ندارد اما به طور تقریبی می توان پیش بینی نمود که این فیلم در اواسط سال ۲۰۲۰ یعنی مهر ماه سال ۱۳۹۹ اکران خواهد شد.

یکی از نکات مهم درباره فیلم ونوم آن است که در نسخه اول فیلم بسیاری از منتقدین دیدگاه‌های منفی زیادی نسبت به این فیلم ارائه دادند اما با اکران این فیلم شاهد فروش نسبتا خوب بود بودیم و همین امر موجب شد تا سازندگان به فکر تولید قسمت دوم آن بیفتد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی