پرفروش ترین فیلم های سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵

پرفروش ترین فیلم های سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵
امروز قصد داریم برای شما پرفروش‌ترین آثار بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ را معرفی نمایید این آثار که هر کدام در سال خود به عنوان پرفروش ترین فیلم مشخص شدند از جمله بهترین و پرمخاطب ترین فیلم های سینمای جهان به شمار می‌روند و تماشای آن برای هر نوع سلیقه ای مناسب است.


فیلم سینمایی هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم

پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۱
پرفروش ترین فیلم های سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵
این فیلم که دومین بخش از هفتمین قسمت مجموعه فیلم های هری پاتر به شمار می رود در تاریخ ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۱۱ اکران شد. فیلم هری پاتر 7 پارت 2 نیز همانند نسخه های قبلی براساس نوشته ای از جی کی رولینگ ساخته شده است. کارگردانی این قسمت از فیلم هری پاتر را دیوید بیتس بر عهده داشته است. لازم به ذکر است که این فیلم آخرین فیلم از مجموعه فیلم های هری پاتر میباشد.
میزان فروش: ۱.۳۴ میلیارد دلار

فیلم سینمایی انتقام جویان

پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۲
پرفروش ترین فیلم های سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵
این فیلم که اولین قسمت از مجموعه فیلم های انتقام جویان به شمار می‌رود توسط کمپانی مارول در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است این فیلم که ششمین کار مستقل استودیو مارول می باشد به نویسندگی و کارگردانی جاس ویدون ساخته شده است. تاریخ اکران این فیلم به ۱۱ آپریل سال ۲۰۱۲ بر خواهد گشت و توانست در هفته اول نمایش بسیاری از رکوردهای فروش را بشکند همچنین این فیلم هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان نیز می باشد.
میزان فروش: ۱.۵۱ میلیارد دلار

انیمیشن سینمای منجمد

پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۳
پرفروش ترین فیلم های سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵
انیمیشن فروزن که او را با عناوین مختلفی همچون ملکه برفی ملکه یخی یخ زده و موارد دیگر می شناسید یک انیمیشن موزیکال ساخت شرکت والت دیزنی می باشد این فیلم بر اساس یک رمان قدیمی به نام ملکه برفی اثر هانس کریستین اندرسون ساخته شده است. انیمیشن فروزن را می توان پنجاه و سومین انیمیشن کلاسیک والت دیزنی دانست که در تاریخ ۲۷ نوامبر سال ۲۰۱۳ اکران شد. انیمیشن فروزن را می توان پرفروش ترین پویانمایی تاریخ سینمای جهان دانست.
میزان فروش: ۱.۲۹ میلیارد دلار

فیلم سینمای تبدیل شوندگان عصر انقراض

پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۴
فیلم Transformers: Age of Extinction 2014
فیلم سینمایی ترانسفورمرز ۴ که آن را با عنوان تبدیل شوندگان چهار نیز می شناسیم یک فیلم علمی تخیلی می باشد که کارگردانی آن برعهده مایکل بی بوده است. از جمله بازیگران این فیلم می توان به مارک والبرگ و استنلی توچی اشاره کرد. این فیلم در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۱۴ اکران شد.
میزان فروش: ۱.۰۸ میلیارد دلار

فیلم سینمایی جنگ ستارگان نیرو برمی خیزد

پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۵
پرفروش ترین فیلم های سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵
این فیلم که در ادامه قسمت های قبلی مجموعه جنگ ستارگان تولید شده است را می توان به عنوان بهترین قسمت آن در نظر گرفت که کارگردانی آن برا عهده جی جی آبرامز بوده است. این قسمت از جنگ ستارگان اولین قسمت از سومین سه گانه جنگ ستارگان بر طبق اعلام شرکت والت دیزنی می باشد. لازم به ذکر است که این فیلم توانسته چهار بار نامزد دریافت جایزه فیلم به فتا شود. همچنین می‌توان از این فیلم به عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان نیز نام برد.
میزان فروش: ۲.۰۶ میلیارد دلار
سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی