همه چیز درباره انیمیشن Soul 2020

انیمیشن روح 2020

استودیو انیمیشن سازی پیکسار و شرکت بزرگ دیزنی از محصول مشترک خود یعنی انیمیشن Soul 2020 یا روح پرده برداری کردند. این انیمیشن یکی از آثار مورد انتظار سال بعد می باشد و از هم اکنون باعث شده مخاطبان بسیاری برای اکران آن لحظه شماری می کنم. از دیگر نکات قابل توجه درباره انیمیشن روح آن است که این انیمیشن در ژانر کمدی و ماجراجویی ساخته شده است و همین مسئله نشان می دهند که تماشای آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

عوامل انیمیشن Soul 2020

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره عوامل انیمیشن Soul 2020 وجود ندارد و قرار است در بهار سال ۱۳۹۹ اکران شود. اما یه چیز درباره انیمیشن مشخص است و آن این که کارگردانی و نویسندگی اش بر عهده پت داکتر Pete Docter خواهد بود. وی تا قبل از این برنده جایزه اسکار شده است و کارگردانی انیمیشن کارخانه هیولاها و انیمیشن بالا و انیمیشن درون و بیرون را در کارنامه خود دارد. همچنین تهیه کنندگی انیمیشن روح برعهده دانا مورای می باشد که تا قبل از آن برای انیمیشن Lou (لو) نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است.

انیمیشن جدید دیزنی و پیکسار

انیمیشن Soul 2020

تاریخ اکران انیمیشن Suol 2020

انیمیشن روح در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. و در حدود یک ماه پس از اتمام اکران آن نسخه بلوری آن منتشر می شود. در هر زمان که نسخه ای از این انیمیشن منتشر شود شما عزیزان می توانید نسبت به دانلود انیمیشن Soul 2020 اقدام نمایید.

مجموعه انیمیشن های پیکسار

شرکت پیکسار که در حال حاضر انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ یا همان Toy Story 4 را بر روی پرده سینما دارد. که مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبین نیز قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این شرکت در ابتدای سال ۲۰۲۰ یک اثر زیبای دیگر به نام Onward دارد در حال حاضر یک پیش نمایش نیز از آن منتشر شده است. انیمیشن Onward 2020 چه کار شد و پیشگیری آن برعهده تام هالند و کریس پرت می باشد یکی از آثار مورد انتظار در سال ۲۰۲۰ می باشد. تاریخ اکران این انیمیشن ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۸ مصادف ۶ مارس ۲۰۲۰ می باشد.

مجموعه انیمیشن های دیزنی

شرکت موفق دیزنی که در حال حاضر با فروش انیمیشن ها فیلم های مختلف خود در سال ۲۰۱۹ بسیاری از رکوردهای فروش جابجا نموده است کار ساخت این انیمیشن را بر عهده دارد. از جمله مهمترین آثار این شرکت می توان به انیمیشن شیر شاه ۲۰۱۹ اشاره کرد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی