نگاه بازیگران سریال کره ای ذوبم کن در پوستر ها خبر ساز شده است

سریال کره ای ذوبم کن

جی چانگ ووک ، ون جین آه و یون سه آه, بازیگران سریال کره ای ذوبم کن در پوستر هایی که به تازگی از این سریال منتشر شده است نگاه هایی خشمگین و تهاجمی را به لنز دوربین و به تعبیری به تماشاگر داشته اند.
برای تماشای و دانلود سریال کره ای ذوبم کن میتوانید بر روی لینک کلیک نمایید.

سریال کره ای Melting Me Softly

سریال کره ای ذوبم کن که به تازگی پوستر های جدیدی از آن به مخاطبان معرفی شده است ، به زودی بر روی آنت قرار خواهد گرفت و با توجه به معروفیت و محبوبیت بازیگران این سریال و هم چنین خط داستانی جذابش احتمالا موفقیت بالایی را در میان طرفداران سریال ها و درامای کره ای کسب خواهد کرد و با اقبال تماشاگران رو به رو خواهد شد.

پوستر های جدید سریال کره ای ذوبم کن

داستان این سریال داستان یک مرد و یک زن را روایت می کند که به صورت داوطلبانه در پروژه ای علمی شرکت می کنند، در این پروژه قرار است انسان ها را برای ۲۴ ساعت فریز کنند و به حالت انجماد ببرند ، ولی بنا به دلایل عجیب و غریبی و تحت شرایطی مرموز این دو نفر ۲۰ سال بعد از این حالت خارج می شوند…

در پوستر های تازه منتش شده از این سریال کره ای ، نگاه هایی خشمگین و سرد را از سه بازیگر اصلی این سریال به دوربین شاهدیم که این نگاه ها میتواند روایتگر حالات روحی شخصیت هایی باشد که برای مدت ۲۰ سال به صورت فریز شده زنده مانده اند و بعد از این مدت طولانی به زندگی بازگشته اند ، این نگاه ها بیانگر حس وحشت و خشم از دست دادن ۲۰ سال و ترس از شروع زندگی در دوران جدید است.

اما در عین حال این سریال جنبه های طنز هم دارد و با توجه به بازیگران و کارگردانش به احتمال فراوان در نشاندن لبخند بر لب تماشاگران خود موفق عمل خواهد کرد.

توصیه تیم شهر دانلود به شما طرفداران و تماشاگران سریال های کره ای این است که از دیدن سریال کره ای واگاباند نیز به سادگی نگذرند چراکه این سریال نیز که به زودی بر روی آنتن قرار خواهد گرفت طبق اسامی بازیگران و خط داستانی که تا به حال منتشر شده است به احتمال بالا سریالی موفق خواهد بود.
برای دانلود سریال کره ای واگاباند میتوانید بر روی لینک کلیک نمایید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: ۲ نظر
5 1 رای

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Anahita
4 سال قبل
امتیاز فیلم یا سریال :
     

سلام براچی من نمیتونم سریال ذوبم کن رو دانلود کنم اصلا صفحش بالا نمیاد

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی