نقد و بررسی فیلم آنا 2019

نقد و بررسی فیلم آنا 2019

فیلم آنا ۲۰۱۹ یکی از آثار اکشن امسال به شمار می رود. این فیلم چهار بازیگر اصلی دارد که دوستداران سینما حتماً آن ها را می شناسند. ساشا لوس بازیگر و مدل مشهور روسی بازیگر نقش اصلی فیلم می باشد و در کنار او هلن میرن از قبل او را با فیلم ملکه به یاد می آورید به هنر نمایی می پردازد. کیلیان مورفی ستاره سریال پیکی بلایندرز و لوک ایوانز بازیگر فیلم سریع و خشمگین نیز به ایفای نقش پرداختند. در ادامه نقد و بررسی فیلم آنا 2019 سعی داریم شما را هر چه بیشتر با عوامل فیلم آشنا نماییم. در پایان هم می‌توانید نسبت به دانلود فیلم Anna 2019 با زیرنویس فارسی اقدام نمایید.


داستان فیلم آنا ۲۰۱۹

فیلم آنا درباره دختری روس می باشد که نقش آن را ساشا لوس بازی می کند. روزی او او متوجه می شود هیچ راهی برای موفقیت در کشور خودش وجود ندارد به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا بهترین کار موجود در کشورش را انجام دهد. او وارد سرویس KGB می شود و به یک جاسوس و آدمکش حرفه ای تبدیل می شود…

فیلم آنا 2019

کارگردان فیلم Anna 2019

کارگردانی فیلم آنا ۲۰۱۹ بر عهده لوک بسون کارگردان مشهور فرانسوی بوده است که آثار مطرحی را در کارنامه خود دارد. اما چند سال است که نتوانسته نظر مخاطبین را نسبت به آثارش جذب نماید. از جمله آثار لوک بسون می توان به فیلم عنصر پنجم و لئون اشاره کرد. حالا باید ببینیم که فیلم آنا می تواند نظر مخاطبان را نمایید.

نقد و بررسی فیلم Anna 2019

در ابتدا باید بگویم که تماشای این فیلم برای افراد کم سن و سال توصیه نمی شود. در این فیلم شاهد صحنه های اکشن بسیاری هستیم که تماشای آن ها خالی از لطف نیست اما در کل اتفاق خاصی داستان رخ نمی دهد. با تماشای فیلم از همان ابتدا متوجه میشوید داستان فیلم چیست و میتوانید به راحتی آخرش را حدس بزنید.

از طرف دیگر در فیلم های اکشن معمولا بار اصلی فیلم بر عهده بازیگر اصلی آن می باشد اما در اینجا بیشتر هدف کارگردان نمایش اجزای بدن بازیگر اصلی است تا مهارت های او. در کل تنها عاملی که ممکن است شما را دیدن فیلم جذب نماید کارگردان بازیگران فیلم است. در پایان از شما دعوت می کنیم تا با دانلود فیلم آنا ۲۰۱۹ نظرات خود را درباره آن برای ما بنویسید. امیدواریم مطلب نقد و بررسی فیلم آنا 2019 مورد توجه شما عزیزان قرار گفته باشد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: ۱ نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hediyeh
4 سال قبل

با توجه به نقدها و امتیاز پایینی که فیلم داشت فیلم جالبی به نظرم اومد و اصلا هم قابل پیش بینی نبود.

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی