نقد و بررسی انیمیشن فروزن ۲

انیمیشن سینمایی فروزن 2019

با نزدیک شدن به زمان اکران انیمیشن منجمد 2 (السا و آنا 2) یعنی یکم آذرماه 1398 تصمیم گرفتیم که اتفاقات درون قسمت اول این انیمیشن را بررسی کنیم تا درک بهتری از این انیمیشن داشته باشیم، لازم به ذکر است که به محض اکران، امکان دانلود انیمیشن فروزن 2 نیز فراهم خواهد بود.

دانلود انیمیشن فروزن 2

انیمیشن فروزن درباره دو شاهدخت به نامهای السا و آنا می باشند، که به طرز شگفت انگیزی خواهر بزرگتر یعنی السا دارای قدرت های بسیار خارق العاده می باشد. این خود یکی از بزرگترین ضعف های داستان می باشد که علت این خارق العاده بودن چیست؟ مسئله دیگر آن است که آیا شخص دیگری می تواند همچنین قدرت های داشته باشد.

از این مسائل که بگذاریم در ادامه داستان السا که قدرت های خود را به خوبی نمی شناسد به طور اتفاقی به خواهر خود آنا آسیب می رساند همین مسئله موجب می شود تا پادشاه و ملکه آنها را برای درمان نزد یک غول سنگی بفرستند. غول سنگی پس از درمان آنا، به السا درباره استفاده درست از قدرت هایش هشدار می دهد. پس از این ماجرا پادشاه السا را در یک اتاق زندانی می کند، تا از آسیب رساندن به دیگران جلوگیری نماید. خوب این هم یک مسئله دیگر آیا راه حل بهتری برای کنترل قدرت السا وجود نداشت!؟ بگذریم، به دلیل آنکه السا مدت زیادی را در یک اتاق زندانی بوده، دچار مشکلات روانی شده است و نیاز به کمک دارد.
یکی دیگر از نقاط ضعف داستان حذف ناگهانی پدر و مادر السا و آنا می باشد، اما با توجه به اینکه ضعف های متعددی که در شخصیت پردازی این انیمیشن وجود دارد شما اصلا از این بابت متاثر نمی شوید.

دانلود انیمیشن فروزن 2

دانلود انیمیشن منجمد 2

حالا دیگر این دو خواهر بزرگ شدند و السا تا سالها در اتاقش تنها بوده است. آنا به شکل خیلی وارسته ای در جشن تاجگذاری خواهرش شرکت می کند و در حین این مراسم با پرنس هانس آشنا می شود و تصمیم به ازدواج با او می گیرد. این مسئله نیز کاملاً بر خلاف چیزی است که انتظار می رود در حین مراسم و بر اثر یک مشاجره کوچک السا پا به فرار می گذارد با توجه به قدرت های خود سال جدید را با یخ و برف به وجود می‌آورد که در دل آن یک قصر بسیار زیبا وجود دارد. حالا آنا که یک شخصیت استقلال طلب می باشد به دنبال خواهرش می رود و در راه با جوان دیگری که اسمش کریستوفر است آشنا می شود و تصمیم به ازدواج با او می گیرد. این مسئله نیز یک ضعف دیگر در داستان می باشد؛ چرا که آیا استقلال به معنی بی بند و باری می باشد!؟

آنها پس از جستجوی بسیار بالاخره قصر السا را پیدا می کند ولی السا نمی‌خواهد به حرفهای او گوش دهد و این بار به شکل ناخواسته به او آسیب می زند ( آیا این دو خواهر نمی توانند به شکل انسان با یکدیگر صحبت کنند؟) حالا نوبت به شخصیت پردازی کریستوفر می‌رسد. پس از طلسم شدن آنا، او تصمیم می‌گیرد که آنها را نزد ترول ها ببرد که البته به طرز بسیار بی منطقی خانواده کریستوفر نیز محسوب می شوند.

ترول ها نیز که به مانند قدرت السا بدون هیچ پیشینه‌ای در داستان حضور دارند برای درمان آنا شروع به آواز خواندن میکنند که این مورد نه تنها حالا آنا را بهتر نمی‌کند بلکه باعث بدتر شدن حال او نیز می شود در این میان بزرگ ترول ها به کریستوفر می‌گوید که تنها عشق واقعی می تواند آنا را نجات دهد. کریستوفر تصمیم می گیرد آن را به معشوق اول خود یعنی هانس برگرداند. در آن زمان هانس نیز در جستجوی السا می باشد. زمانی که آنا و هانس به یکدیگر می‌رسند در لحظات رمانتیک ما منتظر آن هستیم که حال آنا بهتر شود اما ناگهان هانس چهره واقعی خود را نشان میدهند و به شخصیت بد ماجرا تلقی می شود.

همین مساله باعث می شود که السا از خر شیطان پیاده شود و به کمک خواهرش آنا برود و در پایان داستان به خوبی و خوشی به پایان می‌رسد این هم از شخصیت پردازی یکی دیگر از پرنسس های دیزنی امیدوارم تا اینجا خسته نشده باشید.

دانلود کارتون السا و آنا 2

دانلود کارتون السا و آنا 2

داستان انیمیشن فروزن یک اقتباس ضعیف از کتاب ملکه برفی اثر هانس کریستین اندرسون می باشد اما بدون حتی ذره ای شخصیت‌پردازی. در داستانی که ما در بالا برای شما نوشتیم، چند کاراکتر از انیمیشن را به طور کلی حذف کرده بود اما شما مشکلی در داستان احساس نمودید و این نیز دلیل دیگری بر شخصیت پردازی ضعیف انیمیشن دارد. دو شخصیت اولاف Olaf و سون Sven که البته بسیار هم با نمک و از لحاظ بصری جذاب هستند از این موارد به شمار می رود که البته اگر نباشند این داستان و شخصیت پردازی ضعیف را نمی توانیم تحمل کنیم. البته عجیب و غریب بودن این دو شخصیت را نمی‌توان منکر شد سون که معلوم نیست یک گوزن شمالی است یا یک سگ گنده شاخدار رفتارهای بسیار عجیب از خود بروز می دهد که باعث می شود فکر کنیم که هدف از طراحی این شخصیت چه بوده است. وجود چند کاراکتر فرعی بی ربط به داستان نشان از آن دارد که خود عوامل داستان نیز از جذاب نبودن این اثر مطلع بودند و تلاش می‌کردند تا با این شخصیت ها ماجرا جذاب نمایند.

انیمیشن سینمایی فروزن 2019

دانلود انیمیشن سینمایی فروزن 2019
انیمیشن فروزن در اصل چیز جدیدی به نسبت سایر کارتون های دیزنی ندارد و همان مسیر یکنواخته سایر پرنسس های دیزنی را ادامه می دهد که بارها و بارها مورد استفاده قرار گرفته است و البته مورد توجه مخاطبین نیز قرار می گیرد. البته این انیمیشن جلوه های بصری بسیار زیادی دارد که همین امر باعث جذابیت می شود. یکی دیگر از مواردی که باعث جذب مخاطب می شود تبلیغات بسیار زیاد دیزنی درباره انیمیشن های مختلف است این تبلیغات آنقدر موثر هستند که باعث می شود یک انیمیشن اینچنین ضعیف از لحاظ شخصیت پردازی و داستان جایزه اسکار همان سال را در حوزه انیمیشن به دست آورد.
موفقیت فروزن به همین جا ختم نمی شود چراکه تعداد بسیار زیادی عروسک، لباس، کیف و چیزهای بسیار زیاد دیگری پس از انتشار این انیمیشن در فروشگاه های مختلف جهت فروش ارائه گردید و باعث سود بیشمار شرکت دیزنی شد.

زیرنویس فارسی انیمیشن Frozen 2019

حالا پس از گذشته ۶ سال از تولید قسمت اول این انیمیشن شرکت دیزنی دومین قسمت از این انیمیشن را تولید نموده است حالا باید ببینیم که آیا این روند ضعیف در قسمت دوم این انیمیشن نیز ادامه می یابد یا اینکه شاهد یک اثر متفاوت هستیم. در کارتون فروزن ۲ شخصیت های السا، آنا، کریستوفر و اولاف به اعماق جنگل می روند، تا حقایقی را در مورد رمز و رازهای باستانی قلمرو پادشاهی به دست آورند. این انیمیشن قرار است که در ششم آذر ماه ۱۳۹۸ اکران شود و طبیعتاً اطلاعات زیادی درباره داستان این انیمیشن در دست نیست. رسانه اینترنتی شهر دانلود شما را به دانلود انیمیشن فروزن ۲ با زیرنویس فارسی دانلود لینک زیر دعوت می نماید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی