نقد و بررسی انیمیشن سینمایی گوسفند ناقلا 2019

دانلود انیمیشن A Shaun the Sheep Farmageddon 2019

با نزدیک شدن به تاریخ اکران انیمیشن A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon یعنی 22 آذر ماه 1398 بر آن شدیم تا با بررسی روند تولید آن شما را هرچهبیشتر با عوامل و روند تولید این اثر آشنا نماییم لازم به ذکر است که به محض اکران آن امکان دانلود انیمیشن گوسفند ناقلا 2019 برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

انیمیشن سینمایی گوسفند ناقلا یا همان شاندشیپ یکی از آثار پویانمایی زیبا در جهان به شمار می‌رود این اثر که در ابتدا برای کشور بریتانیا ساخته شده بود پس از مدت کوتاهی توانست علاقه مخاطبین زیادی را به خود جذب کند. انیمیشن سینمایی شان گوسفنده که بر اساس سریالی با همین عنوان ساخته شده است که در سال ۲۰۰۷ از شبکه سی بی بی سی پخش شده است. این انیمیشن جوایز بین المللی زیادی را از آن خود نموده که جمله آنها می‌توان به جایزه امی اشاره نمود.

دانلود انیمیشن بره ناقلا ۲

دانلود انیمیشن بره ناقلا ۲

انیمیشن شان گوسفند ۲۰۱۵

انیمیشن سینمایی شاندشیپ محصول سال ۲۰۱۵ می باشد این اثر به کارگردانی مارک اورتون و ریچارد استارزاک و با فیلمنامه های که خود آنها نوشته بودند ساخته شده است، این انیمیشن ثابت ماجرای یک گوسفند سفید را در یک مزرعه روایت می کند که بسیار بازیگوش است روزی او تصمیم میگیرد تا کل گله صاحب خود را از یک تپه تند عبور دهد و وارد یک شهر بزرگ نماید اما کار او بسیار مشکل است چرا که تمام فکر و ذکر بقیه بازگشت به چمنزار است.

همانطور که پیشتر گفتیم انیمیشن سینمایی شان د شیپ بر اساس سریالی که به عنوان بره ناقلا چند سال پیش پخش شد، ساخته شده است. این سریال که در گذشته از تلویزیون ایران نیز پخش شده است به صورت صامت بدون هیچ گونه مکالمه‌ای ساخته شده است و همین خود یکی از بزرگ ترین ویژگی های این اثر به شمار می رود . یکی دیگر از ویژگی‌های این انیمیشن آن است که در این اثر حیوانات به مانند انسان ها رفتار می کنند و داستان قصه را پیش می برند در این اثر بخش های کمدی و جدی بسیاری وجود دارد که باعث جذابیت هر چه بیشتر آن خواهد شد.

تهیه کنندگی این انیمیشن برعهده شرکت انیمیشن سازی آردمن انیمیشن است این اثر انیمیشنی یا بهتر است بگویم پویانمایی بسیار شبیه به انیمیشن والاس و گرومیت است همانطور که این اثر هم دارای یک مجموعه تلویزیونی و چند اثر سینمایی بود انیمیشن شاندشیپ هم همین ویژگی را دارد. این اثر سینمایی با توجه به فروش بالایی که از جدول گیشه به دست آورد و همچنین طیف مخاطبان زیادی که توجه آن‌ها را به خود جلب کرد موفق شد تا جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را به خود اختصاص دهد.

فیلم سینمایی بره ناقلا

در سال ۲۰۱۱ شبکه بی بی سی اعلام کرد که شرکت آرتمن اقدام به ساخت انیمیشن سینمایی بره ناقلا نموده است، قرار بود این فیلم در سال‌های ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۴ اکران شود اما بنا بر دلایلی این فیلم در ۲۰ مارس سال ۲۰۱۵ اکران شد.

A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon

داستان فیلم ماجرای شان برای کوچک و ناقلای را باید می‌کند کتاب یک شهر بزرگ می گذارد تا مزرعه خود را نجات دهد و صاحب خود یا همان کشاورز که بر اثر اصابت یک شیخ به سرش دچار فراموشی شده است را مداوا نماید، اما آنها در شهر گرفتار آدم ها میشوند و ماجرا داستان تلاش آنها برای فرار از دست آدم هاست آنها پس از فرار از دست آدم ها به سراغ کشاورز می روند اما متوجه می شوند او در حال حاضر به شغل آرایشگری مشغول است و در کار خود بسیار مشهور شده است.

نکته جالب داستان آن است که شهرت کشاورز در کار آرایشگری به دلیل اشتباهی است که او در کوتاه کردن موی یک چهره معروف انجام داده است، او در این فکر بوده که در حال چیدن پشم های گوسفندان است.  شان و سایر گوسفندان گله نقشه می کشند تا بتوانند کشاورزان نجات دهند و او را به مزرعه بازگرداند.

نقد و بررسی انیمیشن شان گوسفنده

کارتون شان گوسفنده تلفیقی از کمدی کلاسیک صامت و کمدی اسلپ استیک به معنی بزن برن است. بسیاری از منتقدین صامت بودن این اثر را یکی از نقاط عطف آن در نظر می گیرد و همگی به آن اذعان دارند که نبود گفتگو و تنها زبان بدن یکی از جذاب ترین راه های ارتباطی می باشد، به صورتی که لازم نیست برای شاد کردن افراد مختلف از کلام استفاده کرد بلکه می‌توان با نمایش رفتار های مختلف مخاطب را به وجد آورد. البته گروهی دیگر معتقدند که این انیمیشن صرفاً یک انیمیشن سرگرم کننده می باشد و جنبه آموزشی ندارد یعنی به هیچ عنوان تلاشی برای انتقال یک مفهوم آموزشی نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این انیمیشن آن است که در این انیمیشن شما هیچ شخصیت مثبت و یا منفی ۱۰۰ درصدی را نمی بینید و در واقع رفتار افراد و خوب بودن و بد بودن آنها در موقعیت های مختلف تغییر خواهد کرد. در تمام داستان شما شاهد آن هستید که شانس سعی می کند تا دوستانش را برای انجام دادن کارهای مختلف راهنمایی کند اما آن ها مدام دچار اشتباه می شوند. در انیمیشن سینمایی بره ناقلا مسائل بسیار ساده اتفاق می افتد که حل کردن آنها از دید مخاطب ممکن است بسیار ساده و پا افتاده باشد اما زمانی که گوسفندان تلاش در رفع این مشکل دارند تازه شیرینی ماجرا آغاز می شود.

نقد و بررسی انیمیشن شان گوسفنده

امتیازات کارتون بره ناقلا ۲۰۱۵

انیمیشن شاندشیپ با امتیاز ۷.۵ از بین پنج هزار از کاربران و ۹۲ نفر از منتقدان حرفه ای وب سایت آی ام دی بی یک اثر جذاب و دیدنی برای تماشا می باشد. این فیلم که در سایت روتن تومیتوز از همه سی و چهار منتقدی که به او رای دادند در نهایت موفق شد امتیاز ۸ از ۱۰ را دریافت نماید، لازم به ذکر است که این سایت در باره این انیمیشن نوشته «گرم، بامزه و انیمیشنی درخشان. یک جواهر واقعی در بر تاج گروه آردمن.» در سایت متاکریتیک نیز این اثر با امتیاز ۷۷ از ۱۰۰ تبدیل به یکی از آثار تحسین برانگیز در حوزه پویانمایی شده است.

فیلم سینمایی گوسفند ناقلا فرماگدون ۲۰۱۹

کارتون Shaun the Sheep 2 ماجرای دیگر از شان و دوستانش را روایت می کند. این فیلم داستان یک موجود فضایی است که با ورودش به مزرعه باعث تغییر در همه چیز می شود و گوسفندان تصمیم می گیرند تا موجود فضایی را قبل از آنکه توسط پلیس دستگیر شود وارد خانه خود پنهان نمایند و پس از مدتی او را به خانه خود بازگرداند همین امر موجب می شود تا بار دیگر یک ماجرای جالب را از شان و دوستانش ببینیم. رسانه اینترنتی شهر دانلود شما را به دانلود انیمیشن شان د شیپ ۲۰۱۹ دعوت می نماید.

فیلم سینمایی گوسفند ناقلا فرماگدون ۲۰۱۹دانلود انیمیشن Shaun the Sheep 2

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی