مارتین اسکورسیزی دیدگاه خود را درباره فیلم های مارول تغییر داد

مارتین اسکورسیزی فیلم های مارول

چند روز قبل مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور هالیورد که اخیرا نیز فیلم مرد ایرلندی را را بر روی پرده سینما دارد اظهار نظر های جالبی درباره فیلم های مارول کرده بود که با بازخوردهایی روبرو شد. او در مصاحبه ای که با یکی از شبکه های تلویزیونی گفته بود فیلم های مارول مانند شهر بازی هستند. اما حالا در مصاحبه جدید خود دیدگاهش را تغییر داد که در ادامه جزئیات بیشتری را درباره این واقعه برای شما شرح می دهیم. توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید نسبت به دانلود فیلم مرد ایرلندی جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی با زیرنویس فارسی اقدام نمایید.

مارتین اسکورسیزی دیدگاه خود را درباره فیلم های مارول تغییر داد

مارتین اسکورسیزی در مصاحبه چند روز قبل خود درباره فیلم های مارول اظهارات جالبی داشت او بیان کرد که فیلم های مارول شبیه شهر بازی هستند که در مقابل آن افراد زیادی همچون ساموئل جکشون و رابرت دوانی جونیور و… جبهه گرفتند و با بیان اینکه اسکورسیزی فردی قابل احترام است نظر او را دیدگاه شخصی او دانستند و گفتند سینما به همه سبکی نیاز دارد حالا مارتین اسکورسیزی در مصاحبه جدیدش بیانات خود را اینگونه تغییر داده است.مارتین اسکورسیزی دیدگاه خود را درباره فیلم های مارول تغییر داد

ببینید، موضوع درباره فیلم، نتفلیکس و سینماها است. در واقع منظورم فیلم‌هایی است که ساخته می‌شوند. بگذارید این‌طور بگویم که یک خانواده می‌خواهد به پارک تفریحی (شهر بازی) برود. خب این چیز خوبی است. در این پارک‌های تفریحی، حالت‌های سینمایی وجود دارد. اینها شکل جدیدی از هنر هستند. این چیزی متفاوت از فیلم‌هایی است که در سینماها نمایش داده می‌شوند. کل ماجرا همین است.

هرچند اظهارات جدید او خیلی تغییری نکرده اما میتوان گفت او تا حدودی از حرفهای تند خود عقب نشینی کرده است. او از این بابت نگران است که فیلم هایی در سبک فیلم های مارول باعث تخریب سینمای کلاسیک و معناگرایانه شود.جشنواره فیلم قاهره میزبان فیلم مرد ایرلندی

فیلم The Irishman 2019 آخرین ساخته اسکورسیزی

فیلم جدید اسکورسیزی با نام مرد ایرلندی (The Irishman) از تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان ۹۸) در سینماهای امریکا به نمایش درمی‌‌آید. این فیلم که بازیگران مطرحی چون رابرت دنیرو، جو پشی و ال پاچینو در آن به ایفای نقش می‌پردازند داستان واقعی ناپدید شدن یک خلافکار کله‌گنده به نام «جیمی هوفا» را روایت می‌کند. فیلم The Irishman با بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی منتقدین مواجه شده و نمرات بالایی از آنها گرفته است. رسانه اینترنتی شهر دی ال شما را به تماشای فیلم آیریشمن دعوت می نمایید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی