فیلم جوکر از زبان بازیگر نقش اولش

فیلم جوکر

فیلم جوکر یا همان Joker یکی دیگر از فیلم هایی ست که طرفداران سینما برای دیدنش بر روی پرده نقره ای سینما ها لحظه شماری می کنند.

برای دانلود فیلم جوکر بر روی لینک کلیک نمایید.

این فیلم داستان شکل گیری و پیدایش شخصیت منفی معروف و دشمن دیرینه بتمن را روایت می کند که چگونه با این شخصیت جنجالی تبدیل گشته است.

فیلم جوکر 2019

فیلم جوکر از زبان بازیگر این فیلم

در دهه گذشته در سینما فیلم سازی در ژانر ابر قهرمانی به یکی از معروف ترین و پولساز ترین ژانر ها برای فیلم ساز ها تبدیل شده است

فیلم جوکر ساخته تاد فیلیپس نیز یکی دیگر از فیلم هایی است که بر اساس کتاب های کامیک ابر قهرمانی ساخته شده است ولی به پیدایش یک ابر شرور می پردازد .

اما دانستن نظر مارک مارون بازیگر نیز خالی از لطف نیست ، مارون که پیشتر با ایفای نقشی در فیلم ساخته نت فلیکس یعنی درخشش شناخته شده بود با اینکه خود در نقش تد مارکو در این فیلم به بازیگری مشغول است ولی این اقبال عمومی به فیلم های ابر قهرمانی را درک نمی کند و خود را طرفدار این ژانر نمی داند.

و اخیرا در مصاحبه ای در مورد این که از داستان های ابر قهرمانی زیاد خوشش نمی آید سخن گفته و گفته است که:

من با این ژانر از فیلم ها مشکل دارم و درک نمیکنم یک بزرگسال چرا باید به این شکل وسواسی و پیگیرانه به این فیلم ها علاقه نشان دهد، من یک بزرگ سال هستم و دیگر هفت سالم نیست ، و فکر میکنم که این فیلم ها برای بچه هایی که فقط سنشان بالا رفته است ساخته شده اند.

حال باید به این نکته توجه کرد که اخیرا این ژانر از سینما چقدر پول ساز بوده و در کشاندن علاقه مندان سینما به پای گیشه ها موفق عمل کرده است و حتما این واقعیت را هم از مرکز توجه دور نکرد که این تماشاگران فارق از سن و یا هر فاکتور دیگری برای دیدن اینگونه فیلم ها لحظه شماری می کنند.

حال باید دید اقبال تماشاگران به فیلم جوکر چگونه خواهد بود.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی