فکت:کارگردان فیلم شیر شاه از تنها صحنه واقعی در این فیلم پرده برداشت

فیلم the lion king

از وقتی که جدید ترین باز سازی دیزنی از شاهکار هایش ، یعنی فیلم شیر شاه به صورت لایو اکشن باز سازی شده است ،و بر روی پرده سینما قرار گرفته است.شایعات و حتی فکت های زیادی در باره این فیلم بر سر زبان ها افتاده است .یکی از این شایعات که به طور جدی مطرح شده بود . و از طرف سینما دوستان و طرفداران دیزنی پیگیری می شد.

از این قرار بود که طرفداران اعتقاد داشتند تعدادی از سکانس های فیلم به صورت واقعی فیلم برداری شده است.

فیلم شیر شاهاخیرا کارگردان این باز سازی لایو اکشن از فیلم the lion king ، در حساب اینستاگرامی خود با انتشار یک صحنه از فیلم اعلام داشته است که ،  با وجود ۱۴۹۰ رندر تهیه شده از سکانس های فیلم توسط انیماتور ها و هنرمندان گرافیک کامپیوتری ، من یک سکانس فیلم برداری شده به صورت واقعی که در آفریقا تصویر برداری شده بود ، را به فیلم اضافه کردم تا ببینم آیا تماشاگران در سینما ها متوجه این تفاوت می شوند یا خیر.

سکانسی از فیلم شیر شاه که به صورت واقعی تصویربرداری شده

فیلم شیر شاهاین تصویری از همان سکانس است که به صورت واقعی فیلم برداری شده و در بین انبوهی از تصاویر گرافیک کامپیوتری جاگذاری شده است .

این صحنه که جان فاورو از آن یاد می کند ، را در ابتدای فیلم میتوانیم شاهد باشیم .

ولی باید اذعان داشت که تشخیص این صحنه از باقی صحنه ها برای تماشاگران در سینما تقریبا غیر ممکن است .

حال شاید بتوان با انتظار برای نسخه بلو ری و تماشای آن بر روی نمایشگر های با کیفیت 4K یا حتی بیشتر بتوان با دقت و تمرکز بر این موضوع شاهد این تفاوت باشیم ، برای دانلود انیمیشن شیر شاه 2019 می توانید بر روی لینک کلیک کنید و با دیدن این باز سازی از یکی دیگر از شاهکار های دیزنی لذت ببرید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی