صفحه اینستاگرام سریال هتل دل لونا به شدت معروف شده است

سریال هتل دل لونا

سریال هتل دل لونا که این روز ها از پرطرفدار ترین سریال های کره ای است را میتوان از نقش افرینی های موفق آی یو بازیگر معروف و مطرح کره ای دانست .

در این اثنا که این سریال کره ای در حال پخش است و طرفداران زیادی پیدا کرده است آی یو برای شخصیت خود در این سریال یعنی جانگ مان وول به طرز باورنکردنی پرطرفدار شده و در بین طرفداران این سریال مشهور شده است .برای دانلود سریال هتل دل لونا میتوانید بر روی لینک کلیک نمایید.

سریال هتل دل لونا این بازیگر و خواننده معروف و محبوب کره ای یک اکانت اینستا گرامی برای شخصیت خود در سریال هتل دل لونا را در تاریخ ۱۳ جولای راه اندازی کرد و در تاریخ ۷ آگوست آی یو یک عکس را در این صفحه به اشتراک گذاشت با این کپشن : از زمانی که من در شبکه های اجتماعی نبوده ام تعداد فالوور ها به سیصد هزار نفر رسیده است .

حساب اینستاگرامی جانگ مان وول

و این حساب اینستا گرام را با جانگ مان وول تغییر داد و نوشت هتل دل لونا در حال جا به جا شدن است ، و در حال حاضر موقتا در حال تعمیر است .

این نوشته به این اشاره دارد که کاراکتر وی در سریال هتل دل لونا نیز در حال جا به جایی هتل در داستان سریال است.

در این کار بقیه عوامل و بازیگران این سریال نیز با آی یو هم راه بوده اند

از جمله نقش اول مرد یعنی یئو جین گوو که در پست هایی مشترک با آی یو در این حساب اینستا گرامی حضور دارد و وی را همراهی می کند.

شما میتوانید این سریال را در حال حاضر از شهر دانلود دنبال کنید ،

همچنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار این سریال و حواشی آن علاوه بر وب سایت ها اینستاگرام این شخصیت را نیز دنبال کنید .

حتما همچون دیدن نقش آفرینی خود آی یو که از محبوب ترین بازیگران کره ای است از دیدین این صفحه اینستا گرامی این شخصیت نیز لذت خواهید برد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی