تمدید زودهنگام فصل دوم سریال کارناوال رو | سریال Carnival Row

فصل دوم سریال کارناوال رو

شبکه آمازون پریمر در اقدامی غیر منتظره پیش از پخش قسمت اول فصل اول سریال کارناوال رو اعلام کرد که فصل دوم سریال Carnival Row نیز ساخته می شود. در قسمت دوم این سریال همانند قسمت اول آن قرار است اورلاندو بلوم و کارا دلوین به عنوان بازیگران نقش اصلی ایفای نقش کنند. دانلود سریال Carnival Row ، داستان در مورد موجوداتی فرازمینی است در سیاره خود به مشکلاتی برخورده اند و درگیر جنگ و نزاع های فراوانی شده اند که برای فرار و رهایی از این مشکلات تصمیم می گیرند به زمین بیایند، اما پس از حضورشان در زمین با مشکلاتی روبرو می شوند که به ایجاد قتل های زنجیره ای منجر شده و باعث شده تا تعداد زیادی از این موجودات به دست افراد ناشناس کشته شوند.

فصل دوم سریال کارناوال رو

با دانلود سریال کارناوال رو خواهیم دید رایکرافت فیلوستریت با بازی اورلاندو بلوم مامور پلیسی است که وظیفه دارد تا عامل یا عاملین این قتل ها را پیدا کرده و آنها را به اطلاع مردم برساند. در دوشادوش اورلاندو ، کارا دلوین نقش ستاره سریال Carnival Row را بازی می کند که یکی از موجوداتی است که از آن سیاره به زمین آمده است.

در سریال Carnival Row انتظار می رود همانند قسمت پیشین بازیگرانی همچون دیوید گیسی، تامزین مرچانت، اندرو گاور، کارل کروم، ایندیرا وارما، جرد هریس، سایمن مک‌برنی و … دوشادوش دو ستاره دیگر به نقش آفرینی بپردازند و بر زیبایی فصل دوم این فیلم بیافزایند.

فصل دوم سریال کارناوال رو

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص فصل دوم سریال کارناوال رو در دست نمی باشد اما انتظار می رود سکان هدایت این فیلم همچون فصل 1 در دستان رنه اشواریا و تراویس بیچام باشد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: احمدرضا
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی